36 posts categorized "facebook pages"

Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 1

 

Είναι κοινός τόπος στα social media ότι ένας καταναλωτής είναι πιο πιθανό να αγοράσει το προϊόν μιας εταιρείας την οποία έχει κάνει 'Like” στο Facebook. Tης οποίας βλέπει τα άλμπουμ και τα βίντεο και σχολιάζει ή κοινοποιεί τα post. Γι' αυτό άλλωστε προσπαθούμε τα μέλη της σελίδας μας να αλληλεπιδρούν όσο περισσότερο γίνεται με τις δημοσιεύσεις μας.

Continue reading "Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 1" »


Προβάλλοντας σωστά την παρουσία μας στα social media

 

Στο post μου με τίτλο 7 τρόποι για να προβάλετε την παρουσία σας στα social media ανέφερα τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση μπορεί να ενημερώσει το κοινό για τα κανάλια επικοινωνίας που έχει δημιουργήσει σε αυτά. Αρκεί όμως μια απλή ενημέρωση ή ακόμη και συνεχής διαφήμιση για να έρθει ο κόσμος σε αυτά; Είναι αρκετό να του πούμε “έχω και σελίδα στο Facebook, κάνε μου 'Like'” για να μπει κανείς στην διαδικασία να μας αναζητήσει;

Continue reading "Προβάλλοντας σωστά την παρουσία μας στα social media" »


Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 4

 

Στα post που προηγήθηκαν, σχετικά με τους περιορισμούς που έχει θέσει το Facebook σε ό,τι αφορά την διοργάνωση διαγωνισμών και κληρώσεων, ίσως δόθηκε η εντύπωση ότι είναι σχεδόν αδύνατο να στήσει κανείς κάτι. Ή, ότι έχει τόσες δυσκολίες που δεν αξίζει τον κόπο.

Continue reading "Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 4" »


Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 3

 

Στις  δύο προηγούμενες δημοσιεύσεις μου, εξήγησα κάποιες από τις απαγορεύσεις του Facebook σε ό,τι αφορά διαγωνισμούς και κληρώσεις. Σήμερα θα δούμε τι επιτρέπεται (λίγα πράγματα...).

Continue reading "Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 3" »


Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 2

 

Όπως τόνισα και στο προηγούμενο post μου, το στήσιμο ενός διαγωνισμού ή μιας κλήρωσης στο Facebook δεν είναι απλή υπόθεση. Σήμερα λοιπόν θα δούμε κάποια από τα πράγματα που πρέπει να αποφεύγουμε.

Continue reading "Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 2" »


Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 1

 

Η Facebook Page που δημιουργήσατε για την εταιρεία σας τα πηγαίνει εξαιρετικά. Έχετε ήδη αρκετές χιλιάδες μέλη και αναρωτιέστε πώς θα εκμεταλλευτείτε τις δυνατότητες που σας δίνoυν τα social media με τον καλύτερο τρόπο. Και τότε σας έρχεται η φαεινή ιδέα: θα κάνουμε έναν διαγωνισμό!

Continue reading "Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 1" »


Τι σκέφτεται ένας χρήστης όταν μας κάνει 'Like'; - part 3

 

Έγραψα στα δύο προηγούμενα post ότι ένα 'Like' μπορεί είτε να μην σημαίνει σχεδόν τίποτε, είτε να αποσκοπεί απλά στην ενημέρωση σχετικά με προσφορές και εκπτώσεις. Ας δούμε όμως ξανά τον πίνακα.

Προσέξτε τι αναφέρει για τους καταναλωτές των υψηλότερων εισοδημάτων. Στην κατηγορία αυτή, μόνο το 29% πατά 'Μου αρέσει' προκειμένου να πετύχει μια καλύτερη τιμή. Στον γενικό πληθυσμό αντιθέτως, το ποσοστό είναι 44.3%.

Continue reading "Τι σκέφτεται ένας χρήστης όταν μας κάνει 'Like'; - part 3" »


Τι σκέφτεται ένας χρήστης όταν μας κάνει 'Like'; - part 2

 

Στο  κείμενο που προηγήθηκε, επεσήμανα ότι ένα 'Like' δεν κοστίζει τίποτε. Άρα δεν πρέπει να του δίνουμε ιδιαίτερο βάρος σε ό,τι αφορά το τι σκέφτεται, ή πολύ περισσότερο αισθάνεται, ένας καταναλωτής για εμάς. Μάλλον δεν σκέφτεται και δεν αισθάνεται τίποτε.

Continue reading "Τι σκέφτεται ένας χρήστης όταν μας κάνει 'Like'; - part 2" »


Αξίζουν τα Facebook Ads;

Ναι / μπορεί / οπωσδήποτε / όχι / ίσως / σε καμία περίπτωση. 

Με άλλα λόγια αν ρωτήσετε δέκα διαφορετικούς social media marketers την γνώμη τους για την αποτελεσματικότητα των Facebook Ads, θα πάρετε έντεκα διαφορετικές απαντήσεις. Ενδεχομένως και περισσότερες.

Continue reading "Αξίζουν τα Facebook Ads;" »


Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τα social media για να βελτιώσω το customer loyalty; - part 3

 

Στα δύο προηγούμενα post εξήγησα ποια είναι, κατά την άποψη μου, η ιδανική συχνότητα δημοσίευσης στο Twitter ή σε ένα blog. Σήμερα είναι η σειρά του Facebook το οποίο αποτελεί και το μέσο στο οποίο γίνονται και τα περισσότερα λάθη.

Continue reading "Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τα social media για να βελτιώσω το customer loyalty; - part 3" »