Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 2
Τετάρτη, 20 Ιούλιος 2011
Όπως τόνισα και στο προηγούμενο post μου, το στήσιμο ενός διαγωνισμού ή μιας κλήρωσης στο Facebook δεν είναι απλή υπόθεση. Σήμερα λοιπόν θα δούμε κάποια από τα πράγματα που πρέπει να αποφεύγουμε.
Καταρχάς δεν μπορούμε να επιλέξουμε κάποιο μέλος της Facebook Page μας, στην τύχη ή με κλήρωση ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο για να του δώσουμε ένα δώρο. Αν το κάνουμε αυτό, στην ουσία χρησιμοποιούμε την πλατφόρμα του Facebook για να συγκεντρώσουμε συμμετοχές. Πρόκειται για θανάσιμο αμάρτημα το οποίο τιμωρείται με αιώνιο κολασμό. Ή, ακόμη χειρότερα, με κλείσιμο της σελίδας μας.
Για να καταλάβετε για τι μέγεθος αυστηρότητας μιλάμε, δεν μπορούμε καν να ενημερώσουμε έναν χρήστη για το ότι κέρδισε μέσω του Facebook. Αν π.χ. το ανακοινώσουμε στη σελίδα μας ή χρησιμοποιήσουμε τα μηνύματα ή το chat ή γράψουμε στον τοίχο του, πάλι παραβιάζουμε τους όρους.
Αντίστοιχοι περιορισμοί υπάρχουν και σε ό,τι αφορά ανέβασμα υλικού από τους χρήστες. Δεν επιτρέπεται δηλαδή να κάνουμε ένα διαγωνισμό στον οποίο θα τους ζητάμε να κάνουν post στη σελίδα μας βίντεο ή φωτογραφίες τους. Μάλιστα η απαγόρευση δεν ισχύει μόνο για το ανέβασμα στη δική μας σελίδα. Ούτε στο δικό του προφίλ επιτρέπεται να ανεβάσει οτιδήποτε ο χρήστης προκειμένου να συμμετάσχει στον διαγωνισμό ή την κλήρωση μας. Ούτε καν να γράψει κάτι στο status του δεν μπορεί αν αυτό είναι προϋπόθεση για την συμμετοχή του.
Να βήξουμε επιτρέπεται κύριε Mark;
Κατεβάστε αυτό το κείμενο σε μορφή .pdf (149.5K)
Τα κείμενα αυτού του blog χορηγούνται με άδεια Creative Commons Attribution-NoDerivs 3.0 Ελλάδα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλα τα κείμενα του blog οπουδήποτε επιθυμείτε και με οποιοδήποτε τρόπο ακόμη και για εμπορική χρήση χωρίς προηγούμενη άδεια και χωρίς την υποχρέωση καταβολής δικαιωμάτων με την προϋπόθεση ότι θα είναι σαφής η αναφορά της πηγής και ότι το κείμενο θα παραμείνει ακέραιο, χωρίς καμία προσθήκη, αλλαγή ή συντόμευση συμπεριλαμβανόμενης αυτής εδώ της σημείωσης.
Comments