94 posts categorized "social media marketing "

Crowdsourcing. Ή αλλιώς, τρεις λαλούν και δυο χορεύουν - part 1

 

Για όσους ασχολούνται με τα social media το crowdsourcing είναι λέξη καραμέλα. Αποτελεί την λύση για όλα τα προβλήματα. Μόνο την φαλάκρα που δεν θεραπεύει.

Continue reading "Crowdsourcing. Ή αλλιώς, τρεις λαλούν και δυο χορεύουν - part 1" »


Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 4

 

Στα post που προηγήθηκαν, σχετικά με τους περιορισμούς που έχει θέσει το Facebook σε ό,τι αφορά την διοργάνωση διαγωνισμών και κληρώσεων, ίσως δόθηκε η εντύπωση ότι είναι σχεδόν αδύνατο να στήσει κανείς κάτι. Ή, ότι έχει τόσες δυσκολίες που δεν αξίζει τον κόπο.

Continue reading "Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 4" »


Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 3

 

Στις  δύο προηγούμενες δημοσιεύσεις μου, εξήγησα κάποιες από τις απαγορεύσεις του Facebook σε ό,τι αφορά διαγωνισμούς και κληρώσεις. Σήμερα θα δούμε τι επιτρέπεται (λίγα πράγματα...).

Continue reading "Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 3" »


Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 2

 

Όπως τόνισα και στο προηγούμενο post μου, το στήσιμο ενός διαγωνισμού ή μιας κλήρωσης στο Facebook δεν είναι απλή υπόθεση. Σήμερα λοιπόν θα δούμε κάποια από τα πράγματα που πρέπει να αποφεύγουμε.

Continue reading "Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 2" »


Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 1

 

Η Facebook Page που δημιουργήσατε για την εταιρεία σας τα πηγαίνει εξαιρετικά. Έχετε ήδη αρκετές χιλιάδες μέλη και αναρωτιέστε πώς θα εκμεταλλευτείτε τις δυνατότητες που σας δίνoυν τα social media με τον καλύτερο τρόπο. Και τότε σας έρχεται η φαεινή ιδέα: θα κάνουμε έναν διαγωνισμό!

Continue reading "Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 1" »


Αρνητικά σχόλια και κβαντική φυσική

 

Υπάρχει μια κατηγορία φαινομένων στην κβαντική φυσική για την οποία ισχύει το εξής: το ίδιο το γεγονός της παρατήρησης αλλάζει την έκβαση τους. Τι σχέση έχουν όμως τα κβάντα με τα social media; Όπως και στην κβαντική φυσική, έτσι και στο κοινωνικό ιστό το ότι παρατηρούμε μια κατάσταση μπορεί να την αλλάξει. Ή, πολύ χειρότερα, να την δημιουργήσει.

Continue reading "Αρνητικά σχόλια και κβαντική φυσική" »


The Wetpaint/Altimeter Group ENGAGEMENTdb Report - 2009

 

Διάβασα χθες το ENGAGEMENTdb Report. Με κάποια καθυστέρηση μάλλον γιατί είναι του 2009. Απ' ό,τι φαίνεται, η μελέτη δεν επαναλήφθηκε γιατί δεν μπόρεσα, μέχρι στιγμής, να εντοπίσω το αντίστοιχο του 2010. Αν έχετε κάτι υπόψη σας, παρακαλώ κάντε έναν κόπο και πείτε μου που θα μπορούσα να το βρω.

Continue reading "The Wetpaint/Altimeter Group ENGAGEMENTdb Report - 2009" »


Είναι το social media goldrush το νέο .com bubble;

 

Είναι αλήθεια ότι υπάρχει ένα τρελό goldrush στα social media και κατά συνέπεια στο social media marketing. Αρκεί να δούμε την αξία του Facebook και την πρόσφατη IPO (initial public offering) μετοχών του LinkedIn στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης για να καταλάβουμε ότι οι προοπτικές που ανοίγονται είναι τεράστιες. Πράγμα όμως που κάνει πολλούς να αναρωτιούνται μήπως είναι κάτι αντίστοιχο με το .com bubble. Μήπως πρόκειται απλώς για ένα, εξαιρετικά υπερτιμημένο, 'καινούργιο κοσκινάκι';

Continue reading "Είναι το social media goldrush το νέο .com bubble;" »


Όλοι οι καλοί χωράνε; Όχι στα social media

 

Επεσήμανα σε προηγούμενο post μου ότι τα social media δεν είναι για όλους. Ότι είναι συγκεκριμένα τα brands και οι επιχειρήσεις που μπορούν να δραστηριοποιηθούν σε αυτά. Ή, ορθότερα, που έχει νόημα να δραστηριοποιηθούν σε αυτά.

Στο σημερινό μου κείμενο θα προχωρήσω ένα βήμα ακόμη. Θα εξηγήσω ότι ακόμη και για εκείνες τις επιχειρήσεις που υπάρχουν προοπτικές αξιοποίησης των social media, το χρονικό περιθώριο στο οποίο θα πρέπει να δραστηριοποιηθούν είναι περιορισμένο.

Continue reading "Όλοι οι καλοί χωράνε; Όχι στα social media" »


Τα social media δεν είναι για όλους

 

Όπως λέει και η παροιμία, τα μεταξωτά εσώρουχα απαιτούν και επιδέξιους πισινούς. Πολλώ δε μάλλον αν δεν πρόκειται για απλά σλιπ αλλά για καυτά στρινγκάκια.

Στην πιο πάνω λογική, πρέπει κάποια στιγμή να συνειδητοποιήσουμε ότι τα social media δεν είναι εξίσου χρήσιμα για όλους. Και ότι δεν πρέπει να τα αντιμετωπίζουμε ως την θεραπεία για πάσα νόσο και πάσα μαλατία.

Continue reading "Τα social media δεν είναι για όλους" »