94 posts categorized "social media marketing "

Το social media marketing δεν είναι δωρεάν (ούτε κάτι απλό) - part 2



Παρουσίασα στο προηγούμενο μου κείμενο τα social media ως μια καταβόθρα χρόνου και ενέργειας για το προσωπικό μιας εταιρείας. Πριν αφήσουμε μια τέτοια αντίληψη να μας αποθαρρύνει, θα ήθελα να σας ρωτήσω το εξής. Πόσο χρόνο δαπανά η επιχείρηση σας συνολικά για την ανάγνωση και αποστολή e-mail, αναζητήσεις στο Internet και συγκέντρωση πληροφοριών από διάφορες ιστοσελίδες; Πριν από 17 χρόνια, πόσος ήταν αυτός ο χρόνος.

Continue reading "Το social media marketing δεν είναι δωρεάν (ούτε κάτι απλό) - part 2" »


Το social media marketing δεν είναι δωρεάν (ούτε κάτι απλό) - part 1

 

Μια σημαντική παρανόηση σχετικά με τα social media είναι ότι πρόκειται για δωρεάν κανάλια επικοινωνίας. Και ότι το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να τα χρησιμοποιήσεις για να στείλεις στον κόσμο το (διαφημιστικό) σου μήνυμα. Δυστυχώς όμως αλλά και ευτυχώς δεν είναι έτσι!

Continue reading "Το social media marketing δεν είναι δωρεάν (ούτε κάτι απλό) - part 1" »


Όλοι οι καλοί χωράνε; Όχι στα social media - part 3

 

Η προηγούμενη μου δημοσίευση είχε να κάνει με τις, εν πολλοίς σωστές, διαφωνίες του Ανδρέα στο κείμενο μου με τίτλο Όλοι οι καλοί χωράνε; Όχι στα social media. Αισθάνομαι τυχερός που μπήκε στη διαδικασία να επισημάνει τα κενά στην επιχειρηματολογία μου. Με βοήθησε να αποκρυσταλλώσω στο μυαλό μου κάποια θέματα και να διατυπώσω τις απόψεις μου με καλύτερο τρόπο.

Continue reading "Όλοι οι καλοί χωράνε; Όχι στα social media - part 3" »


Όλοι οι καλοί χωράνε; Όχι στα social media - part 2

 

Είχα γράψει πριν κάποιο διάστημα ότι δεν αρκεί να κάνεις σωστό μάρκετινγκ στα social media και να το σηκώνει το brand σου. Πρέπει επίσης να το κάνεις και εγκαίρως. Ότι ο χρονικός ορίζοντας μέσα στο οποίο θα μπορέσεις να εδραιωθείς είναι πεπερασμένος και όποιος πρόλαβε τον Κύριο είδε.

Όπως μου επεσήμανε όμως ένας καλός φίλος, μάλλον πραγματεύτηκα το θέμα ελλιπώς (αν όχι επιπόλαια). Και επειδή βαριέται να γράψει τα επιχειρήματα του, θα προσπαθήσω να σας τα μεταφέρω εγώ. Ελπίζω να τα καταφέρω και αν κάπου αστοχήσω, Ανδρέα παρακαλώ για τα φώτα σου!

Continue reading "Όλοι οι καλοί χωράνε; Όχι στα social media - part 2" »


Το social media marketing αποδίδει

Η ύπαρξη, για να μην μιλήσω για τον υπολογισμό, του ROI των social media είναι ο μεγάλος πονοκέφαλος κάθε μαρκετίστα. Είναι θετικό; Πώς πρέπει να το μετρήσουμε; Μήπως τελικά πετάμε τα λεφτά μας;

Continue reading "Το social media marketing αποδίδει" »


Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 4

 

Κάθε διαχειριστής σελίδας στο Facebook μετρά την επιτυχία της αλλά και εκείνη του brand ή της επιχείρισης ανάλογα με τον αριθμό των μελών της. Των χρηστών που έχουν πατήσει 'Μου αρέσει'. Όσο πιο πολλοί τόσο καλύτερα λέμε και όχι άδικα. Για να μπει κάποιος στον κόπο να πατήσει το κουμπάκι 'Μου αρέσει' δεν σημαίνει ότι τον ενδιαφέρει η δουλειά μας; Δεν σημαίνει ότι μας ξεχωρίζει απ' όλες τις υπόλοιπες εταιρείες.

Continue reading "Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 4" »


Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 3

 

Ανέλυσα στα δύο προηγούμενα post ότι κάθε μέλος της σελίδας μας έχει έρθει σε αυτήν για διαφορετικούς λόγους. Αυτό είναι κάτι που έχει μεγάλη σημασία γιατί άλλη προσέγγιση πρέπει να έχουμε όταν απευθυνόμαστε σε κάποιον brand advocate και άλλη σε κάποιον που αγοράζει από εμάς σποραδικά.

Continue reading "Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 3" »


Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 2

 

Όπως εξήγησα και στο προηγούμενο κείμενο μου, το ότι κάποιος έχει γίνει μέλος στη Facebook Page μας και αλληλεπιδρά με αυτήν και τα δημοσιεύματα μας, δεν τον μετατρέπει αυτόματα και σε πιο “πιστό” πελάτη. Μπορεί να συμβαίνει ακριβώς το αντίστροφο. Ακριβώς επειδή πρόκειται για φίλο της επιχείρησης ή brand advocate είναι που μπαίνει σε όλη αυτή τη διαδικασία. Αν λοιπόν ισχύει η δεύτερη εκδοχή, τότε τι @$%&* την θέλουμε την παρουσία στα social media; Και πριν αποφασίσουμε να επενδύσουμε περισσότερο, πώς μπορούμε να είμαστε βέβαιοι ότι ισχύει το ένα ή το άλλο;

Continue reading "Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 2" »


Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 1

 

Είναι κοινός τόπος στα social media ότι ένας καταναλωτής είναι πιο πιθανό να αγοράσει το προϊόν μιας εταιρείας την οποία έχει κάνει 'Like” στο Facebook. Tης οποίας βλέπει τα άλμπουμ και τα βίντεο και σχολιάζει ή κοινοποιεί τα post. Γι' αυτό άλλωστε προσπαθούμε τα μέλη της σελίδας μας να αλληλεπιδρούν όσο περισσότερο γίνεται με τις δημοσιεύσεις μας.

Continue reading "Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 1" »


Προβάλλοντας σωστά την παρουσία μας στα social media

 

Στο post μου με τίτλο 7 τρόποι για να προβάλετε την παρουσία σας στα social media ανέφερα τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση μπορεί να ενημερώσει το κοινό για τα κανάλια επικοινωνίας που έχει δημιουργήσει σε αυτά. Αρκεί όμως μια απλή ενημέρωση ή ακόμη και συνεχής διαφήμιση για να έρθει ο κόσμος σε αυτά; Είναι αρκετό να του πούμε “έχω και σελίδα στο Facebook, κάνε μου 'Like'” για να μπει κανείς στην διαδικασία να μας αναζητήσει;

Continue reading "Προβάλλοντας σωστά την παρουσία μας στα social media" »