61 posts categorized "Social Media Optimization"

Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 4

 

Κάθε διαχειριστής σελίδας στο Facebook μετρά την επιτυχία της αλλά και εκείνη του brand ή της επιχείρισης ανάλογα με τον αριθμό των μελών της. Των χρηστών που έχουν πατήσει 'Μου αρέσει'. Όσο πιο πολλοί τόσο καλύτερα λέμε και όχι άδικα. Για να μπει κάποιος στον κόπο να πατήσει το κουμπάκι 'Μου αρέσει' δεν σημαίνει ότι τον ενδιαφέρει η δουλειά μας; Δεν σημαίνει ότι μας ξεχωρίζει απ' όλες τις υπόλοιπες εταιρείες.

Continue reading "Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 4" »


Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 2

 

Όπως εξήγησα και στο προηγούμενο κείμενο μου, το ότι κάποιος έχει γίνει μέλος στη Facebook Page μας και αλληλεπιδρά με αυτήν και τα δημοσιεύματα μας, δεν τον μετατρέπει αυτόματα και σε πιο “πιστό” πελάτη. Μπορεί να συμβαίνει ακριβώς το αντίστροφο. Ακριβώς επειδή πρόκειται για φίλο της επιχείρησης ή brand advocate είναι που μπαίνει σε όλη αυτή τη διαδικασία. Αν λοιπόν ισχύει η δεύτερη εκδοχή, τότε τι @$%&* την θέλουμε την παρουσία στα social media; Και πριν αποφασίσουμε να επενδύσουμε περισσότερο, πώς μπορούμε να είμαστε βέβαιοι ότι ισχύει το ένα ή το άλλο;

Continue reading "Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 2" »


Προβάλλοντας σωστά την παρουσία μας στα social media

 

Στο post μου με τίτλο 7 τρόποι για να προβάλετε την παρουσία σας στα social media ανέφερα τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση μπορεί να ενημερώσει το κοινό για τα κανάλια επικοινωνίας που έχει δημιουργήσει σε αυτά. Αρκεί όμως μια απλή ενημέρωση ή ακόμη και συνεχής διαφήμιση για να έρθει ο κόσμος σε αυτά; Είναι αρκετό να του πούμε “έχω και σελίδα στο Facebook, κάνε μου 'Like'” για να μπει κανείς στην διαδικασία να μας αναζητήσει;

Continue reading "Προβάλλοντας σωστά την παρουσία μας στα social media" »


Crowdsourcing. Ή αλλιώς, τρεις λαλούν και δυο χορεύουν - part 1

 

Για όσους ασχολούνται με τα social media το crowdsourcing είναι λέξη καραμέλα. Αποτελεί την λύση για όλα τα προβλήματα. Μόνο την φαλάκρα που δεν θεραπεύει.

Continue reading "Crowdsourcing. Ή αλλιώς, τρεις λαλούν και δυο χορεύουν - part 1" »


Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 3

 

Στις  δύο προηγούμενες δημοσιεύσεις μου, εξήγησα κάποιες από τις απαγορεύσεις του Facebook σε ό,τι αφορά διαγωνισμούς και κληρώσεις. Σήμερα θα δούμε τι επιτρέπεται (λίγα πράγματα...).

Continue reading "Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 3" »


Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 1

 

Η Facebook Page που δημιουργήσατε για την εταιρεία σας τα πηγαίνει εξαιρετικά. Έχετε ήδη αρκετές χιλιάδες μέλη και αναρωτιέστε πώς θα εκμεταλλευτείτε τις δυνατότητες που σας δίνoυν τα social media με τον καλύτερο τρόπο. Και τότε σας έρχεται η φαεινή ιδέα: θα κάνουμε έναν διαγωνισμό!

Continue reading "Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 1" »


The Wetpaint/Altimeter Group ENGAGEMENTdb Report - 2009

 

Διάβασα χθες το ENGAGEMENTdb Report. Με κάποια καθυστέρηση μάλλον γιατί είναι του 2009. Απ' ό,τι φαίνεται, η μελέτη δεν επαναλήφθηκε γιατί δεν μπόρεσα, μέχρι στιγμής, να εντοπίσω το αντίστοιχο του 2010. Αν έχετε κάτι υπόψη σας, παρακαλώ κάντε έναν κόπο και πείτε μου που θα μπορούσα να το βρω.

Continue reading "The Wetpaint/Altimeter Group ENGAGEMENTdb Report - 2009" »


Όλοι οι καλοί χωράνε; Όχι στα social media

 

Επεσήμανα σε προηγούμενο post μου ότι τα social media δεν είναι για όλους. Ότι είναι συγκεκριμένα τα brands και οι επιχειρήσεις που μπορούν να δραστηριοποιηθούν σε αυτά. Ή, ορθότερα, που έχει νόημα να δραστηριοποιηθούν σε αυτά.

Στο σημερινό μου κείμενο θα προχωρήσω ένα βήμα ακόμη. Θα εξηγήσω ότι ακόμη και για εκείνες τις επιχειρήσεις που υπάρχουν προοπτικές αξιοποίησης των social media, το χρονικό περιθώριο στο οποίο θα πρέπει να δραστηριοποιηθούν είναι περιορισμένο.

Continue reading "Όλοι οι καλοί χωράνε; Όχι στα social media" »


Τι σκέφτεται ένας χρήστης όταν μας κάνει 'Like'; - part 3

 

Έγραψα στα δύο προηγούμενα post ότι ένα 'Like' μπορεί είτε να μην σημαίνει σχεδόν τίποτε, είτε να αποσκοπεί απλά στην ενημέρωση σχετικά με προσφορές και εκπτώσεις. Ας δούμε όμως ξανά τον πίνακα.

Προσέξτε τι αναφέρει για τους καταναλωτές των υψηλότερων εισοδημάτων. Στην κατηγορία αυτή, μόνο το 29% πατά 'Μου αρέσει' προκειμένου να πετύχει μια καλύτερη τιμή. Στον γενικό πληθυσμό αντιθέτως, το ποσοστό είναι 44.3%.

Continue reading "Τι σκέφτεται ένας χρήστης όταν μας κάνει 'Like'; - part 3" »


Τι σκέφτεται ένας χρήστης όταν μας κάνει 'Like'; - part 1

 

Αναφέρθηκα σε προηγούμενο post μου ότι είναι ελάχιστες οι περιπτώσεις που ένας χρήστης ενδιαφέρεται να καλλιεργήσει τις σχέσεις του με μια επιχείρηση. Και ότι εκτός αν είμαστε η Canonical ή η Apple, για τον πιο πολύ κόσμο το brand μας δεν είναι παρά ένα ακόμη brand ανάμεσα σε όλα τα υπόλοιπα.

Continue reading "Τι σκέφτεται ένας χρήστης όταν μας κάνει 'Like'; - part 1" »