61 posts categorized "Social Media Optimization"

Αξίζουν τα Facebook Ads;

Ναι / μπορεί / οπωσδήποτε / όχι / ίσως / σε καμία περίπτωση. 

Με άλλα λόγια αν ρωτήσετε δέκα διαφορετικούς social media marketers την γνώμη τους για την αποτελεσματικότητα των Facebook Ads, θα πάρετε έντεκα διαφορετικές απαντήσεις. Ενδεχομένως και περισσότερες.

Continue reading "Αξίζουν τα Facebook Ads;" »


Αυτό που θέλουν οι πελάτες

 

Ξαναδιάβασα πρόσφατα ένα πολύ προσεγμένο report της IBM με τίτλο From social media to Social CRM – What customers want. Το έχουν γράψει οι Carolyn Heller Baird και Gautam Parasnis για λογαριασμό του IBM Institute for Business Value και προσωπικά το βρήκα εξαιρετικά ενδιαφέρον. Full Disclosure: είμαι γιος IBMer και έχω μια κάποια αδυναμία στην Γαλάζια Κυρία.

Αν και εντόπισα πολλά σημεία που μου τράβηξαν την προσοχή, σήμερα θα ασχοληθώ με μόνο ένα από αυτά.

Continue reading "Αυτό που θέλουν οι πελάτες" »


Τι θέλουμε; Brand awareness ή mailing list; - part 2

 

Όπως έγραψα και στο προηγούμενο post μου, είναι εξαιρετικά κοντόφθαλμο να βάζουμε εμπόδια στη λήψη ενός e-book μας από τους επισκέπτες. Γιατί το e-book αυτό είναι η καλύτερη δυνατή διαφήμιση για την εταιρεία μας. Δείχνει ότι γνωρίζουμε το αντικείμενο μας. Πείθει τον πελάτη να μας εμπιστευτεί. Αξίζει λοιπόν να μειώνουμε την δυνητική προβολή μας ελπίζοντας απλώς να μεγεθύνουμε λίγο μια mailing list; Μάλλον όχι.

Continue reading "Τι θέλουμε; Brand awareness ή mailing list; - part 2" »


Τι θέλουμε; Brand awareness ή mailing list; - part 1

 

Βλέπω διάφορες εταιρείες να σε βάζουν σε ολόκληρη διαδικασία προκειμένου να σου δώσουν ένα white paper ή ένα e-book. Στην καλύτερη περίπτωση σου ζητούν το e-mail σου. Στην χειρότερη σε βάζουν να συμπληρώσεις ένα κατεβατό από πληροφορίες. Μόνο στεφανοχάρτι και πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων που δεν σου ζητάνε.

Continue reading "Τι θέλουμε; Brand awareness ή mailing list; - part 1" »


Παρουσίαση: Social Media Metrics How to measure and optimize your marketing investment

 

Διάβασα πρόσφατα το βιβλίο του Jim Sterne Social Media Metrics: How to measure and optimize your marketing investment. Και εκνευρίστηκα. Όχι για κάποιον άλλο λόγο αλλά γιατί δεν το διάβασα πολύ νωρίτερα. Δεν πρόκειται απλώς για ένα καλό βιβλίο για τα social media. Έτσι κι αλλιώς ο Sterne δεν χρειάζεται πολλές συστάσεις. Σίγουρα θα ήταν ένα πολύ καλό βιβλίο. Πέρα από απλώς καλό όμως, είναι ένα βιβλίο το οποίο σε γεμίζει προβληματισμούς.

Continue reading "Παρουσίαση: Social Media Metrics How to measure and optimize your marketing investment" »


Όχι, ο Zuckerberg δεν είναι απατεώνας

 

Διάβασα πρόσφατα το κείμενο του κ. Αλέξη Χαλκίδη στο blog ςςς. Αλεξαρτησία σχετικά με την διαφήμιση στο Facebook. Στο οποίο κείμενο “γκρινιάζει” ότι το Facebook δεν δείχνει τις διαφημίσεις στο κοινό που έχουμε εμείς αλλά στο γάμο του καραγκιόζη προκειμένου να καλύψει πάση θυσία το ημερήσιο budget που του δίνουμε.

Continue reading "Όχι, ο Zuckerberg δεν είναι απατεώνας" »


Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τα social media για να βελτιώσω το customer loyalty; - part 3

 

Στα δύο προηγούμενα post εξήγησα ποια είναι, κατά την άποψη μου, η ιδανική συχνότητα δημοσίευσης στο Twitter ή σε ένα blog. Σήμερα είναι η σειρά του Facebook το οποίο αποτελεί και το μέσο στο οποίο γίνονται και τα περισσότερα λάθη.

Continue reading "Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τα social media για να βελτιώσω το customer loyalty; - part 3" »


Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τα social media για να βελτιώσω το customer loyalty; - part 2

 

Στο προηγούμενο post μου, αναφέρθηκα στο πώς θα πρέπει να χρησιμοποιούμε το Twitter προκειμένου να μεγιστοποιήσουμε μεν την προβολή μας, αλλά να μην γίνουμε ενοχλητικοί. Τι γίνεται με το blog μας όμως; Τι ισχύει εκεί; Τι μέθοδο πρέπει να ακολουθήσουμε σε ό,τι αφορά τις δημοσιεύσεις μας;

Continue reading "Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τα social media για να βελτιώσω το customer loyalty; - part 2" »


Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τα social media για να βελτιώσω το customer loyalty; - part 1

 

Όπως όλοι γνωρίζουμε, όσο πιο συχνά βλέπει ένας καταναλωτής το logo ή το όνομα της επιχείρησης μας, τόσο πιο οικείο του είναι το brand μας. Μέσω των social media η επαφή του πελάτη με την επιχείρηση μας μπορεί να είναι ακόμη και καθημερινή.

Continue reading "Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τα social media για να βελτιώσω το customer loyalty; - part 1" »


5 κανόνες για επιτυχημένη παρουσία στα social media

 

1) Βελτίωση των προϊόντων και υπηρεσιών σου. Τα social media σου επιτρέπουν να είσαι σε συνεχή επαφή με τα τμήματα της αγοράς που σε ενδιαφέρουν. Δες, τί απ' όσα δημοσιεύεις ενδιαφέρει την αγορά/τους πελάτες σου περισσότερο. Κάνε τους ερωτήσεις. Παρακολούθησε τι λένε για σένα στον κοινωνικό ιστό.

Continue reading "5 κανόνες για επιτυχημένη παρουσία στα social media" »