82 posts categorized "facebook"

Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 4

 

Κάθε διαχειριστής σελίδας στο Facebook μετρά την επιτυχία της αλλά και εκείνη του brand ή της επιχείρισης ανάλογα με τον αριθμό των μελών της. Των χρηστών που έχουν πατήσει 'Μου αρέσει'. Όσο πιο πολλοί τόσο καλύτερα λέμε και όχι άδικα. Για να μπει κάποιος στον κόπο να πατήσει το κουμπάκι 'Μου αρέσει' δεν σημαίνει ότι τον ενδιαφέρει η δουλειά μας; Δεν σημαίνει ότι μας ξεχωρίζει απ' όλες τις υπόλοιπες εταιρείες.

Continue reading "Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 4" »


Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 3

 

Ανέλυσα στα δύο προηγούμενα post ότι κάθε μέλος της σελίδας μας έχει έρθει σε αυτήν για διαφορετικούς λόγους. Αυτό είναι κάτι που έχει μεγάλη σημασία γιατί άλλη προσέγγιση πρέπει να έχουμε όταν απευθυνόμαστε σε κάποιον brand advocate και άλλη σε κάποιον που αγοράζει από εμάς σποραδικά.

Continue reading "Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 3" »


Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 1

 

Είναι κοινός τόπος στα social media ότι ένας καταναλωτής είναι πιο πιθανό να αγοράσει το προϊόν μιας εταιρείας την οποία έχει κάνει 'Like” στο Facebook. Tης οποίας βλέπει τα άλμπουμ και τα βίντεο και σχολιάζει ή κοινοποιεί τα post. Γι' αυτό άλλωστε προσπαθούμε τα μέλη της σελίδας μας να αλληλεπιδρούν όσο περισσότερο γίνεται με τις δημοσιεύσεις μας.

Continue reading "Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 1" »


Προβάλλοντας σωστά την παρουσία μας στα social media

 

Στο post μου με τίτλο 7 τρόποι για να προβάλετε την παρουσία σας στα social media ανέφερα τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση μπορεί να ενημερώσει το κοινό για τα κανάλια επικοινωνίας που έχει δημιουργήσει σε αυτά. Αρκεί όμως μια απλή ενημέρωση ή ακόμη και συνεχής διαφήμιση για να έρθει ο κόσμος σε αυτά; Είναι αρκετό να του πούμε “έχω και σελίδα στο Facebook, κάνε μου 'Like'” για να μπει κανείς στην διαδικασία να μας αναζητήσει;

Continue reading "Προβάλλοντας σωστά την παρουσία μας στα social media" »


Crowdsourcing. Ή αλλιώς, τρεις λαλούν και δυο χορεύουν - part 2

 

Το πρόβλημα με το crowdsourcing είναι ότι έχει μια μικρή – τόση δα – ροπή προς την αναρχία. Παρά τα αναμφισβήτητα πλεονεκτήματα του, όσοι το χρησιμοποιούν κάποιες στιγμές καταλαβαίνουν τι εννοούν οι Βρετανοί με την φράση “herding cats”.

Continue reading "Crowdsourcing. Ή αλλιώς, τρεις λαλούν και δυο χορεύουν - part 2" »


Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 4

 

Στα post που προηγήθηκαν, σχετικά με τους περιορισμούς που έχει θέσει το Facebook σε ό,τι αφορά την διοργάνωση διαγωνισμών και κληρώσεων, ίσως δόθηκε η εντύπωση ότι είναι σχεδόν αδύνατο να στήσει κανείς κάτι. Ή, ότι έχει τόσες δυσκολίες που δεν αξίζει τον κόπο.

Continue reading "Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 4" »


Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 3

 

Στις  δύο προηγούμενες δημοσιεύσεις μου, εξήγησα κάποιες από τις απαγορεύσεις του Facebook σε ό,τι αφορά διαγωνισμούς και κληρώσεις. Σήμερα θα δούμε τι επιτρέπεται (λίγα πράγματα...).

Continue reading "Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 3" »


Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 2

 

Όπως τόνισα και στο προηγούμενο post μου, το στήσιμο ενός διαγωνισμού ή μιας κλήρωσης στο Facebook δεν είναι απλή υπόθεση. Σήμερα λοιπόν θα δούμε κάποια από τα πράγματα που πρέπει να αποφεύγουμε.

Continue reading "Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 2" »


Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 1

 

Η Facebook Page που δημιουργήσατε για την εταιρεία σας τα πηγαίνει εξαιρετικά. Έχετε ήδη αρκετές χιλιάδες μέλη και αναρωτιέστε πώς θα εκμεταλλευτείτε τις δυνατότητες που σας δίνoυν τα social media με τον καλύτερο τρόπο. Και τότε σας έρχεται η φαεινή ιδέα: θα κάνουμε έναν διαγωνισμό!

Continue reading "Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 1" »


The Wetpaint/Altimeter Group ENGAGEMENTdb Report - 2009

 

Διάβασα χθες το ENGAGEMENTdb Report. Με κάποια καθυστέρηση μάλλον γιατί είναι του 2009. Απ' ό,τι φαίνεται, η μελέτη δεν επαναλήφθηκε γιατί δεν μπόρεσα, μέχρι στιγμής, να εντοπίσω το αντίστοιχο του 2010. Αν έχετε κάτι υπόψη σας, παρακαλώ κάντε έναν κόπο και πείτε μου που θα μπορούσα να το βρω.

Continue reading "The Wetpaint/Altimeter Group ENGAGEMENTdb Report - 2009" »