Next month:
Αύγουστος 2011

Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 3

 

Ανέλυσα στα δύο προηγούμενα post ότι κάθε μέλος της σελίδας μας έχει έρθει σε αυτήν για διαφορετικούς λόγους. Αυτό είναι κάτι που έχει μεγάλη σημασία γιατί άλλη προσέγγιση πρέπει να έχουμε όταν απευθυνόμαστε σε κάποιον brand advocate και άλλη σε κάποιον που αγοράζει από εμάς σποραδικά.

Continue reading "Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 3" »


Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 2

 

Όπως εξήγησα και στο προηγούμενο κείμενο μου, το ότι κάποιος έχει γίνει μέλος στη Facebook Page μας και αλληλεπιδρά με αυτήν και τα δημοσιεύματα μας, δεν τον μετατρέπει αυτόματα και σε πιο “πιστό” πελάτη. Μπορεί να συμβαίνει ακριβώς το αντίστροφο. Ακριβώς επειδή πρόκειται για φίλο της επιχείρησης ή brand advocate είναι που μπαίνει σε όλη αυτή τη διαδικασία. Αν λοιπόν ισχύει η δεύτερη εκδοχή, τότε τι @$%&* την θέλουμε την παρουσία στα social media; Και πριν αποφασίσουμε να επενδύσουμε περισσότερο, πώς μπορούμε να είμαστε βέβαιοι ότι ισχύει το ένα ή το άλλο;

Continue reading "Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 2" »


Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 1

 

Είναι κοινός τόπος στα social media ότι ένας καταναλωτής είναι πιο πιθανό να αγοράσει το προϊόν μιας εταιρείας την οποία έχει κάνει 'Like” στο Facebook. Tης οποίας βλέπει τα άλμπουμ και τα βίντεο και σχολιάζει ή κοινοποιεί τα post. Γι' αυτό άλλωστε προσπαθούμε τα μέλη της σελίδας μας να αλληλεπιδρούν όσο περισσότερο γίνεται με τις δημοσιεύσεις μας.

Continue reading "Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 1" »


Προβάλλοντας σωστά την παρουσία μας στα social media

 

Στο post μου με τίτλο 7 τρόποι για να προβάλετε την παρουσία σας στα social media ανέφερα τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση μπορεί να ενημερώσει το κοινό για τα κανάλια επικοινωνίας που έχει δημιουργήσει σε αυτά. Αρκεί όμως μια απλή ενημέρωση ή ακόμη και συνεχής διαφήμιση για να έρθει ο κόσμος σε αυτά; Είναι αρκετό να του πούμε “έχω και σελίδα στο Facebook, κάνε μου 'Like'” για να μπει κανείς στην διαδικασία να μας αναζητήσει;

Continue reading "Προβάλλοντας σωστά την παρουσία μας στα social media" »


Crowdsourcing. Ή αλλιώς, τρεις λαλούν και δυο χορεύουν - part 2

 

Το πρόβλημα με το crowdsourcing είναι ότι έχει μια μικρή – τόση δα – ροπή προς την αναρχία. Παρά τα αναμφισβήτητα πλεονεκτήματα του, όσοι το χρησιμοποιούν κάποιες στιγμές καταλαβαίνουν τι εννοούν οι Βρετανοί με την φράση “herding cats”.

Continue reading "Crowdsourcing. Ή αλλιώς, τρεις λαλούν και δυο χορεύουν - part 2" »


Crowdsourcing. Ή αλλιώς, τρεις λαλούν και δυο χορεύουν - part 1

 

Για όσους ασχολούνται με τα social media το crowdsourcing είναι λέξη καραμέλα. Αποτελεί την λύση για όλα τα προβλήματα. Μόνο την φαλάκρα που δεν θεραπεύει.

Continue reading "Crowdsourcing. Ή αλλιώς, τρεις λαλούν και δυο χορεύουν - part 1" »


Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 4

 

Στα post που προηγήθηκαν, σχετικά με τους περιορισμούς που έχει θέσει το Facebook σε ό,τι αφορά την διοργάνωση διαγωνισμών και κληρώσεων, ίσως δόθηκε η εντύπωση ότι είναι σχεδόν αδύνατο να στήσει κανείς κάτι. Ή, ότι έχει τόσες δυσκολίες που δεν αξίζει τον κόπο.

Continue reading "Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 4" »


Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 3

 

Στις  δύο προηγούμενες δημοσιεύσεις μου, εξήγησα κάποιες από τις απαγορεύσεις του Facebook σε ό,τι αφορά διαγωνισμούς και κληρώσεις. Σήμερα θα δούμε τι επιτρέπεται (λίγα πράγματα...).

Continue reading "Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 3" »


Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 2

 

Όπως τόνισα και στο προηγούμενο post μου, το στήσιμο ενός διαγωνισμού ή μιας κλήρωσης στο Facebook δεν είναι απλή υπόθεση. Σήμερα λοιπόν θα δούμε κάποια από τα πράγματα που πρέπει να αποφεύγουμε.

Continue reading "Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 2" »


Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 1

 

Η Facebook Page που δημιουργήσατε για την εταιρεία σας τα πηγαίνει εξαιρετικά. Έχετε ήδη αρκετές χιλιάδες μέλη και αναρωτιέστε πώς θα εκμεταλλευτείτε τις δυνατότητες που σας δίνoυν τα social media με τον καλύτερο τρόπο. Και τότε σας έρχεται η φαεινή ιδέα: θα κάνουμε έναν διαγωνισμό!

Continue reading "Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 1" »