14 posts categorized "Social SEO"

8 εύκολοι τρόποι για να αυξήσεις το organic reach της σελίδας σου

Οι εποχές που τις αναρτήσεις της σελίδας μας τις έβλεπε ένα υπολογίσιμο ποσοστό των fans μας έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Πλέον και ανάλογα με την πηγή που θα διαβάσετε, σπάνια ξεπερνά το 7%. Μάλιστα η εμπειρία έχει δείξει ότι, ειδικά για σελίδες με πολλούς fans, το ποσοστό αυτό δύσκολα ξεπερνά το 2-3%.

Continue reading "8 εύκολοι τρόποι για να αυξήσεις το organic reach της σελίδας σου" »


Πώς μπορώ να μεγιστοποιήσω την απόδοση των δημοσιεύσεων της Facebook Page μου; – part1

 

Για το Edgerank έχω αναφερθεί και σε άλλα post. Σήμερα θα δώσω κάποιες οδηγίες για το πώς θα βελτιώσουμε την βαθμολογία στο Edgerank όσο περισσότερο γίνεται και κατά συνέπεια πώς θα μεγιστοποιήσουμε την απόδοση των δημοσιευμάτων της σελίδας μας.

Continue reading "Πώς μπορώ να μεγιστοποιήσω την απόδοση των δημοσιεύσεων της Facebook Page μου; – part1" »


Πέντε μυστικά για επιτυχία στα Socia Media

 

Αν και οι ελληνικές επιχειρήσεις που επενδύουν στα social media έχουν αρχίσει να αυξάνονται, δεν παύουν να αποτελούν μια μειονότητα. Οι υπόλοιπες τα βλέπουν με επιφύλαξη, το σκέφτονται, δεν ξέρουν αν θα βγάλει η επένδυση τα λεφτά της, δεν έχουν κόσμο να ασχοληθεί, φοβούνται τυχόν αρνητικά σχόλια από το κοινό κ.ο.κ. Ο κατάλογος με τις αντιρρήσεις είναι ατελείωτος.

Continue reading "Πέντε μυστικά για επιτυχία στα Socia Media" »


Προβάλλοντας σωστά την παρουσία μας στα social media

 

Στο post μου με τίτλο 7 τρόποι για να προβάλετε την παρουσία σας στα social media ανέφερα τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση μπορεί να ενημερώσει το κοινό για τα κανάλια επικοινωνίας που έχει δημιουργήσει σε αυτά. Αρκεί όμως μια απλή ενημέρωση ή ακόμη και συνεχής διαφήμιση για να έρθει ο κόσμος σε αυτά; Είναι αρκετό να του πούμε “έχω και σελίδα στο Facebook, κάνε μου 'Like'” για να μπει κανείς στην διαδικασία να μας αναζητήσει;

Continue reading "Προβάλλοντας σωστά την παρουσία μας στα social media" »


Τα social media δεν είναι για όλους

 

Όπως λέει και η παροιμία, τα μεταξωτά εσώρουχα απαιτούν και επιδέξιους πισινούς. Πολλώ δε μάλλον αν δεν πρόκειται για απλά σλιπ αλλά για καυτά στρινγκάκια.

Στην πιο πάνω λογική, πρέπει κάποια στιγμή να συνειδητοποιήσουμε ότι τα social media δεν είναι εξίσου χρήσιμα για όλους. Και ότι δεν πρέπει να τα αντιμετωπίζουμε ως την θεραπεία για πάσα νόσο και πάσα μαλατία.

Continue reading "Τα social media δεν είναι για όλους" »


Τι θέλουμε; Brand awareness ή mailing list; - part 1

 

Βλέπω διάφορες εταιρείες να σε βάζουν σε ολόκληρη διαδικασία προκειμένου να σου δώσουν ένα white paper ή ένα e-book. Στην καλύτερη περίπτωση σου ζητούν το e-mail σου. Στην χειρότερη σε βάζουν να συμπληρώσεις ένα κατεβατό από πληροφορίες. Μόνο στεφανοχάρτι και πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων που δεν σου ζητάνε.

Continue reading "Τι θέλουμε; Brand awareness ή mailing list; - part 1" »


5 λόγοι για τους οποίους το Twitter σας είναι άχρηστο

 

Όσοι ασχολούμαστε με τα social media προτείνουμε πάντοτε στις επιχειρήσεις που ξεκινούν την παρουσία τους στον κοινωνικό ιστό, εκτός από την σελίδα στο Facebook και το blog που θα στήσουν, να ανοίξουν και ένα Twitter account. Τους φτιάχνουμε λοιπόν το account τους, τους αλλάζουμε και το bacκground για να δείξουμε ότι κάναμε και κάποια πιο σοβαρή δουλειά, ρυθμίζουμε και ένα δυο πραγματάκια ακόμη και ο πελάτης μας είναι έτοιμος να αρχίσει τα κελαηδητά. Και αν είναι κάτι που το έχουμε συμπεριλάβει στην αρχική τιμή, ας πάει στο καλό. Αλλά αν το χρεώνουμε επιπλέον, τότε μάλλον του πουλάμε κάτι που δεν έχει και μεγάλη αξία. Καμία αξία για να ακριβολογούμε.

Continue reading "5 λόγοι για τους οποίους το Twitter σας είναι άχρηστο" »


Παρουσίαση: Social Media Metrics How to measure and optimize your marketing investment

 

Διάβασα πρόσφατα το βιβλίο του Jim Sterne Social Media Metrics: How to measure and optimize your marketing investment. Και εκνευρίστηκα. Όχι για κάποιον άλλο λόγο αλλά γιατί δεν το διάβασα πολύ νωρίτερα. Δεν πρόκειται απλώς για ένα καλό βιβλίο για τα social media. Έτσι κι αλλιώς ο Sterne δεν χρειάζεται πολλές συστάσεις. Σίγουρα θα ήταν ένα πολύ καλό βιβλίο. Πέρα από απλώς καλό όμως, είναι ένα βιβλίο το οποίο σε γεμίζει προβληματισμούς.

Continue reading "Παρουσίαση: Social Media Metrics How to measure and optimize your marketing investment" »


Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τα social media για να βελτιώσω το customer loyalty; - part 3

 

Στα δύο προηγούμενα post εξήγησα ποια είναι, κατά την άποψη μου, η ιδανική συχνότητα δημοσίευσης στο Twitter ή σε ένα blog. Σήμερα είναι η σειρά του Facebook το οποίο αποτελεί και το μέσο στο οποίο γίνονται και τα περισσότερα λάθη.

Continue reading "Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τα social media για να βελτιώσω το customer loyalty; - part 3" »