Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τα social media για να βελτιώσω το customer loyalty; - part 1
Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τα social media για να βελτιώσω το customer loyalty; - part 3

Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τα social media για να βελτιώσω το customer loyalty; - part 2

 

Στο προηγούμενο post μου, αναφέρθηκα στο πώς θα πρέπει να χρησιμοποιούμε το Twitter προκειμένου να μεγιστοποιήσουμε μεν την προβολή μας, αλλά να μην γίνουμε ενοχλητικοί. Τι γίνεται με το blog μας όμως; Τι ισχύει εκεί; Τι μέθοδο πρέπει να ακολουθήσουμε σε ό,τι αφορά τις δημοσιεύσεις μας;

Ο κανόνας και εδώ, όπως στο Twitter, είναι όσο περισσότερα posts τόσο το καλύτερο για εμάς, τους αναγνώστες μας και φυσικά τις μηχανές αναζήτησης. Το ερώτημα που τίθεται βέβαια είναι το εξής. Πόσο συχνά μπορούμε να κάνουμε δημοσιεύσεις χωρίς να κάνουμε συμβιβασμούς στην ποιότητα όσων γράφουμε; Εντάξει, το ιδανικό θα ήταν να κάνω νέο post δύο φορές την ημέρα. Αν αυτό το post όμως δεν έχει τίποτε να πει, σε τι θα με βοηθήσει;

Αυτό είναι ένα πρόβλημα που θα πρέπει να το λύσετε μόνοι σας. Αν όμως μπορείτε να δημοσιεύετε συνεχώς καλά κείμενα, το όφελος που θα αποκομίσετε είναι τεράστιο!

Ανάλογα λοιπόν με το budget που μπορείτε να διαθέσετε, κάποιες από τις επιλογές σας είναι οι εξής:
customer loyalty through blogging1)Βάλτε στο πρόγραμμα σας μια συγκεκριμένη ώρα κάθε μέρα για την οποία θα γράφετε κάτι. Για τους περισσότερους από εμάς είναι κάτι πολύ δύσκολο αλλά σκεφτείτε το σαν επένδυση.

2)Αν έχουν την απαραίτητη τεχνογνωσία, ζητήστε από τους υπαλλήλους σας να συμμετάσχουν κι αυτοί. Δώστε κίνητρα όπως μικρά bonus ή οτιδήποτε άλλο.

3)Ζητήστε από τους πελάτες σας να γράψουν για κάτι το οποίο θεωρούν ότι τους αφορά. Και αυτοί θα έχουν επιπλέον προβολή και εσείς θα έχετε υλικό για το blog σας.

4)Ζητήστε από κάποιον ανταγωνιστή σας να γράψει κάτι για τον κλάδο σας. Αν τα καταφέρετε, αυξάνετε την αξιοπιστία του blog σας κατακόρυφα. Το μήνυμα που θα βγάλετε προς τα έξω είναι ότι το blog σας είναι τόσο σημαντικό που γράφουν σε αυτό ακόμη και οι ανταγωνιστές σας. Και ο ανταγωνιστής σας βέβαια κερδίζει αφού προβάλλεται μέσα από το δικό σας κανάλι επικοινωνίας.

5)Προσλάβετε έναν blogger του χώρου σας ή έναν δημοσιογράφο ώστε να γράφει θέματα που του προτείνετε σε μόνιμη βάση. Δεν είναι φθηνή λύση αλλά δεν είναι και πανάκριβη.

Στο post που ακολουθεί, θα μιλήσουμε για το Facebook.

Κατεβάστε αυτό το κείμενο σε μορφή .pdf (149.3K)

 


Creative Commons License ask2use.com: Υποχρεωτική η πλήρης αντιγραφή του κειμένου ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η άδεια
ask2use.com: Επιτρέπεται η κερδοσκοπική χρήση ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής

Τα κείμενα αυτού του blog χορηγούνται με άδεια Creative Commons Attribution-NoDerivs 3.0 Ελλάδα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλα τα κείμενα του blog οπουδήποτε επιθυμείτε και με οποιοδήποτε τρόπο ακόμη και για εμπορική χρήση χωρίς προηγούμενη άδεια και χωρίς την υποχρέωση καταβολής δικαιωμάτων με την προϋπόθεση ότι θα είναι σαφής η αναφορά της πηγής και ότι το κείμενο θα παραμείνει ακέραιο, χωρίς καμία προσθήκη, αλλαγή ή συντόμευση συμπεριλαμβανόμενης αυτής εδώ της σημείωσης.


Comments

The comments to this entry are closed.