Ξεχάστε τη δωρεάν προβολή στο Facebook


Μέρα με την ημέρα το Facebook κάνει όλο και πιο δύσκολη τη ζωή για τους social media marketers. Ξεκίνησε με την αφαίρεση της δυνατότητας αποστολής μηνυμάτων σε όλα τα μέλη.

Continue reading "Ξεχάστε τη δωρεάν προβολή στο Facebook" »


Facebook Pages Timeline: τι πρέπει να γνωρίζω


Στο προηγούμενο post καθώς και στο infographic που αναρτήθηκε εδώ, αναφέραμε κάποια πράγματα για το τεχνικό μέρος του Timeline. Τι διαστάσει πρέπει να έχουν οι εικόνες κλπ.

Εδώ θα δούμε πώς πρέπει να αντιμετωπίσουμε τις νέες αλλαγές του Facebook σε επίπεδο στρατηγικής.

1) Καταρχάς δεν ανησυχούμε και δεν θορυβούμαστε. Η μετάβαση δεν θα γίνει πριν το τέλος Μαρτίου οπότε έχουμε αρκετό χρόνο στη διάθεση μας να δούμε τις λεπτομέρειες.

2) Δεν κάνουμε τη μετάβαση αμέσως. Σίγουρα θα γίνουν μικροαλλαγές από την υπηρεσία οπότε καλό είναι να είμαστε υπομονετικοί. Περιμένουμε δηλαδή μέχρι τις τελευταίες ημέρες του Μαρτίου μέχρι να περάσουμε στο Timeline.

3) Επιλέγουμε την εικόνα που θα χρησιμοποιήσουμε για εξώφυλλο.

4) Δεδομένου ότι κάποια posts θα μπορούν να πάρουν πολύ περισσότερο βάρος και να μείνουν στην κορυφή μέχρι και επτά ημέρες, αναπροσαρμόζουμε τον τρόπο που κάνουμε δημοσιεύσεις. Εξετάζουμε τι θέλουμε να τονίσουμε και να προβάλουμε κάθε εβδομάδα στη Facebook Page μας.

5) Αναζητούμε περισσότερες φωτογραφίες και βίντεο. Η “οπτική” στροφή που κάνει το Facebook με το Timeline κάνει απαραίτητη τη χρήση/δημοσίευση πολύ περισσότερων φωτογραφιών και βίντεο απ' ό,τι πριν.

6) Φροντίζουμε να τονίσουμε όσο γίνεται περισσότερο τα tabs/apps μας ενδιαφέρουν. Καλό είναι να έχουμε και τα σχετικά εικονίδια αν αυτό είναι δυνατόν.

7) Ξαναγράφουμε/προσαρμόζουμε την 'ταυτότητα' της σελίδας μας για το νέο About.

8) Αν το brand μας μπορεί να το αξιοποιήσει ως λειτουργία, αναζητούμε εικόνες ώστε να μπορούμε να τις χρησιμοποιήσουμε στα Milestones.

Follow me, Like me or Add me to your circles

   Follow me on Twitter



Like me on Facebook




Add me

Creative Commons License ask2use.com: Υποχρεωτική η πλήρης αντιγραφή του κειμένου ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η άδεια
ask2use.com: Επιτρέπεται η κερδοσκοπική χρήση ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής

Τα κείμενα αυτού του blog χορηγούνται με άδεια Creative Commons Attribution-NoDerivs 3.0 Ελλάδα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλα τα κείμενα του blog οπουδήποτε επιθυμείτε και με οποιοδήποτε τρόπο ακόμη και για εμπορική χρήση χωρίς προηγούμενη άδεια και χωρίς την υποχρέωση καταβολής δικαιωμάτων με την προϋπόθεση ότι θα είναι σαφής η αναφορά της πηγής και ότι το κείμενο θα παραμείνει ακέραιο, χωρίς καμία προσθήκη, αλλαγή ή συντόμευση συμπεριλαμβανόμενης αυτής εδώ της σημείωσης.



Facebook Pages Timeline: είναι εδώ!


Όπως περιμέναμε, το Facebook ανακοίνωσε και επίσημα τη μετάβαση των Pages στο Timeline. Ο χρόνος προσαρμογής είναι ένας μήνας και θα προσπαθήσουμε εδώ να δούμε κάποιες από τις λεπτομέρειες αυτής της αλλαγής.

Continue reading "Facebook Pages Timeline: είναι εδώ!" »


Τα links στα social media μπαγιατεύουν γρήγορα

 

Αν πιστεύατε ότι το πιο ευπαθές προϊόν στην αγορά ήταν τα θαλασσινά και τα ψάρια, μάλλον θα πρέπει να αναθεωρήσετε. Απ' ό,τι προκύπτει είναι οι σύνδεσμοι που δημοσιεύουμε στον κοινωνικό ιστό που έχουν την συντομότερη ημερομηνία λήξεως.

Continue reading "Τα links στα social media μπαγιατεύουν γρήγορα" »


Πέντε μύθοι για το social media marketing

 

Δεν ξέρω αν φταίμε όσοι ασχολούμαστε σοβαρά με το social media marketing επειδή δεν αποσαφηνίζουμε επαρκώς κάποια πράγματα. Δεν ξέρω αν φταίνε οι ίδιοι οι μαρκετίστες ή οι επιχειρηματίες που αντιμετωπίζουν το μάρκετινγκ στα social media με επιπολαιότητα και δεν δίνουν την απαραίτητη προσοχή σε κάποια σοβαρά ζητήματα. Ούτε αν τελικά είναι υπεύθυνος ο συνήθης αποδιοπομπαίος τράγος τα ΜΜΕ και οι δημοσιογράφοι - που ως γνωστόν φταίνε για τα πάντα – οι οποίοι μεταφέρουν λάθος εντυπώσεις.

Continue reading "Πέντε μύθοι για το social media marketing" »


Facebook do's and dont's

 

Το ότι το Facebook είναι ένα εξαιρετικό μέσο για την προβολή και επικοινωνία της επιχείρησης σας το γνωρίζετε ήδη. Για να έχει όμως το μέσο αυτό την απόδοση που θέλουμε, πρέπει να το χρησιμοποιήσουμε και σωστά. Ας δούμε λοιπόν τι θα πρέπει να προσέξουμε και τι να αποφύγουμε.

Continue reading "Facebook do's and dont's" »


Social Media Wars - part 2

 

Έγραφα στο προηγούμενο post μου για την σύγκρουση Facebook και Google+ ότι το πλεονέκτημα του Google+ δεν είναι ότι συνεχώς βελτιώνεται. Το βασικό του πλεονέκτημα είναι ότι έχει πάρει αυτό που κάνει πολύ σοβαρά. Και ότι ακούει προσεκτικά τον χρήστη.

Continue reading "Social Media Wars - part 2" »


Social Media Wars - part 1

 

Συζητώντας με συναδέλφους διαπιστώνω ότι εξακολουθούν να καταχωρούν το Google+ στην κατηγορία του social media #fail. Όπως έλεγε και ο Mark Twain οι προβλέψεις είναι δύσκολες. Πολύ περισσότερο δε, όταν αφορούν το μέλλον. Παρόλα αυτά θα στοιχημάτιζα ότι κάνουν λάθος. Και εξηγούμαι. 

Continue reading "Social Media Wars - part 1" »