7 τρόποι για να προβάλετε την παρουσία σας στα social media

 

Ένα λάθος που βλέπω συχνά από διάφορες επιχειρήσεις, είναι ότι δεν υποστηρίζουν αρκετά τις προσπάθειες τους στα social media.

Δεν αναφέρομαι μόνο στην έλλειψη καλού και με αξία για τον επισκέπτη περιεχομένου. Αναφέρομαι στο ότι συχνά δημιουργούμε ένα καλό blog ή μια ενδιαφέρουσα σελίδα στο FB αλλά περιμένουμε οι άνθρωποι στους οποίους απευθυνόμαστε να την εντοπίσουν μόνοι τους.

Continue reading "7 τρόποι για να προβάλετε την παρουσία σας στα social media" »


Facebook παιδάκι μου. Πεταμένα λεφτά

 

Ανέφερα στο προηγούμενο post μου ότι μια αραχνιασμένη σελίδα στο Facebook δεν είναι “πεταμένα λεφτά”. Η μάλλον δεν είναι απλώς πεταμένα λεφτά. Μπορεί να είναι κάτι πολύ χειρότερο.

Continue reading "Facebook παιδάκι μου. Πεταμένα λεφτά" »


Η παρουσία μας στα social media δεν μπορεί να είναι μια στατική παρουσία

 

Βλέπω συχνά επιχειρήσεις ή και δημόσια πρόσωπα να αντιμετωπίζουν την παρουσία τους στα social media σαν μια προέκταση της (στατικής) τους ιστοσελίδας. Στοιχεία επικοινωνίας, μερικές φωτογραφίες προϊόντων, ενίοτε κανένα βίντεο και μέχρι εκεί.

Continue reading "Η παρουσία μας στα social media δεν μπορεί να είναι μια στατική παρουσία" »


Αξιοποιώντας τα Facebook Insights - part 2

 

Στο προηγούμενο post μου αναφέρθηκα στο πώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα Facebook Insights προκείμενου να βελτιώσουμε την απήχηση που έχουν οι δημοσιεύσεις μας. Σήμερα θα μιλήσουμε για το πώς μπορούμε να τα αξιοποίησουμε προκειμένου να μάθουμε περισσότερες πληροφορίες για το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε. Άλλωστε το καλό με τα social media είναι ακριβώς οτι επιτρέπουν σε όλους μας να δείξουμε με σαφήνεια τι μας αρέσει και τι όχι. Δεν χρειάζεται πια να καταφεύγουμε σε έμμεση εξαγωγή συμπερασμάτων.

Continue reading "Αξιοποιώντας τα Facebook Insights - part 2" »


Αξιοποιώντας τα Facebook Insights - part 1

 

Αν και τα στατιστικά που μας παρέχει το Facebook για τις σελίδες μας έχουν τεράστιο όγκο πληροφοριών και μπορούν να αποδειχτούν πολύτιμα, λίγοι μπαίνουν στην διαδικασία να τα αξιοποιήσουν. Σε κάποιο βαθμό αυτό οφείλεται στο ότι διαφέρουν κάπως από τα στατιστικά μιας κοινής ιστοσελίδας.

Continue reading "Αξιοποιώντας τα Facebook Insights - part 1" »


Τα social media στην εποχή των digital natives

 

Τα Νέα Μέσα, η δημοσιογραφία των πολιτών, ο κοινωνικός ιστός μοιάζουν να είναι η νέα μόδα. Όλοι μιλούν γι' αυτά. Για την δυναμική τους, τις δυνατότητες και τις προοπτικές τους. Από τις διαμαρτυρίες για το αποτέλεσμα των εκλογών στο Ιράν μέχρι την αλλαγή των καθεστώτων στη Μέση Ανατολή και το κίνημα των αγανακτισμένων. Νομοτελειακά λοιπόν τέθηκε και το ζήτημα της οικονομικής αξιοποίησης τους. Οι επιχειρήσεις αναζητούν πώς θα προβληθούν μέσα από αυτά. Αναρωτιούνται σε τι βαθμό μπορούν να αντικαταστήσουν, ή έστω να υποκαταστήσουν και να συμπληρώσουν, τα άλλα κανάλια επικοινωνίας. Προβληματίζονται αν έχει νόημα να επενδύσουν στα social media ή αν πρόκειται για μόδα ή χειρότερα φούσκα.

Continue reading "Τα social media στην εποχή των digital natives" »