29 posts categorized "brand"

Facebook do's and dont's

 

Το ότι το Facebook είναι ένα εξαιρετικό μέσο για την προβολή και επικοινωνία της επιχείρησης σας το γνωρίζετε ήδη. Για να έχει όμως το μέσο αυτό την απόδοση που θέλουμε, πρέπει να το χρησιμοποιήσουμε και σωστά. Ας δούμε λοιπόν τι θα πρέπει να προσέξουμε και τι να αποφύγουμε.

Continue reading "Facebook do's and dont's" »


Γιατί το brand monitoring είναι απαραίτητο για την εταιρεία μας

 

Αν και τα social media είναι ένα εξαιρετικό κανάλι επικοινωνίας προς το κοινό μιας επιχείρησης, δεν σημαίνει ότι είναι και απαλλαγμένα από κινδύνους. Ακριβώς όπως εμείς μπορούμε με ένα κλικ να στείλουμε το μήνυμα μας σε δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους, το ίδιο μπορεί να κάνει και οποιοσδήποτε άλλος. Και μπορεί το μήνυμα του να αναφέρεται σ' εμάς. Να λέει πόσο δυσαρεστημένος είναι από ένα κατάστημα μας. Να “πληροφορεί” ότι τα προϊόντα μας έχουν εξασθενές χρώμιο ή κάποια άλλη τοξική ουσία. Να υποστηρίζει ότι πρόκειται να κηρύξουμε πτώχευση. Οτιδήποτε.

Continue reading "Γιατί το brand monitoring είναι απαραίτητο για την εταιρεία μας " »


Πέντε μυστικά για επιτυχία στα Socia Media

 

Αν και οι ελληνικές επιχειρήσεις που επενδύουν στα social media έχουν αρχίσει να αυξάνονται, δεν παύουν να αποτελούν μια μειονότητα. Οι υπόλοιπες τα βλέπουν με επιφύλαξη, το σκέφτονται, δεν ξέρουν αν θα βγάλει η επένδυση τα λεφτά της, δεν έχουν κόσμο να ασχοληθεί, φοβούνται τυχόν αρνητικά σχόλια από το κοινό κ.ο.κ. Ο κατάλογος με τις αντιρρήσεις είναι ατελείωτος.

Continue reading "Πέντε μυστικά για επιτυχία στα Socia Media" »


Όλοι οι καλοί χωράνε; Όχι στα social media - part 3

 

Η προηγούμενη μου δημοσίευση είχε να κάνει με τις, εν πολλοίς σωστές, διαφωνίες του Ανδρέα στο κείμενο μου με τίτλο Όλοι οι καλοί χωράνε; Όχι στα social media. Αισθάνομαι τυχερός που μπήκε στη διαδικασία να επισημάνει τα κενά στην επιχειρηματολογία μου. Με βοήθησε να αποκρυσταλλώσω στο μυαλό μου κάποια θέματα και να διατυπώσω τις απόψεις μου με καλύτερο τρόπο.

Continue reading "Όλοι οι καλοί χωράνε; Όχι στα social media - part 3" »


Όλοι οι καλοί χωράνε; Όχι στα social media - part 2

 

Είχα γράψει πριν κάποιο διάστημα ότι δεν αρκεί να κάνεις σωστό μάρκετινγκ στα social media και να το σηκώνει το brand σου. Πρέπει επίσης να το κάνεις και εγκαίρως. Ότι ο χρονικός ορίζοντας μέσα στο οποίο θα μπορέσεις να εδραιωθείς είναι πεπερασμένος και όποιος πρόλαβε τον Κύριο είδε.

Όπως μου επεσήμανε όμως ένας καλός φίλος, μάλλον πραγματεύτηκα το θέμα ελλιπώς (αν όχι επιπόλαια). Και επειδή βαριέται να γράψει τα επιχειρήματα του, θα προσπαθήσω να σας τα μεταφέρω εγώ. Ελπίζω να τα καταφέρω και αν κάπου αστοχήσω, Ανδρέα παρακαλώ για τα φώτα σου!

Continue reading "Όλοι οι καλοί χωράνε; Όχι στα social media - part 2" »


Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 4

 

Κάθε διαχειριστής σελίδας στο Facebook μετρά την επιτυχία της αλλά και εκείνη του brand ή της επιχείρισης ανάλογα με τον αριθμό των μελών της. Των χρηστών που έχουν πατήσει 'Μου αρέσει'. Όσο πιο πολλοί τόσο καλύτερα λέμε και όχι άδικα. Για να μπει κάποιος στον κόπο να πατήσει το κουμπάκι 'Μου αρέσει' δεν σημαίνει ότι τον ενδιαφέρει η δουλειά μας; Δεν σημαίνει ότι μας ξεχωρίζει απ' όλες τις υπόλοιπες εταιρείες.

Continue reading "Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 4" »


Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 3

 

Ανέλυσα στα δύο προηγούμενα post ότι κάθε μέλος της σελίδας μας έχει έρθει σε αυτήν για διαφορετικούς λόγους. Αυτό είναι κάτι που έχει μεγάλη σημασία γιατί άλλη προσέγγιση πρέπει να έχουμε όταν απευθυνόμαστε σε κάποιον brand advocate και άλλη σε κάποιον που αγοράζει από εμάς σποραδικά.

Continue reading "Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 3" »


Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 2

 

Όπως εξήγησα και στο προηγούμενο κείμενο μου, το ότι κάποιος έχει γίνει μέλος στη Facebook Page μας και αλληλεπιδρά με αυτήν και τα δημοσιεύματα μας, δεν τον μετατρέπει αυτόματα και σε πιο “πιστό” πελάτη. Μπορεί να συμβαίνει ακριβώς το αντίστροφο. Ακριβώς επειδή πρόκειται για φίλο της επιχείρησης ή brand advocate είναι που μπαίνει σε όλη αυτή τη διαδικασία. Αν λοιπόν ισχύει η δεύτερη εκδοχή, τότε τι @$%&* την θέλουμε την παρουσία στα social media; Και πριν αποφασίσουμε να επενδύσουμε περισσότερο, πώς μπορούμε να είμαστε βέβαιοι ότι ισχύει το ένα ή το άλλο;

Continue reading "Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 2" »


Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 1

 

Είναι κοινός τόπος στα social media ότι ένας καταναλωτής είναι πιο πιθανό να αγοράσει το προϊόν μιας εταιρείας την οποία έχει κάνει 'Like” στο Facebook. Tης οποίας βλέπει τα άλμπουμ και τα βίντεο και σχολιάζει ή κοινοποιεί τα post. Γι' αυτό άλλωστε προσπαθούμε τα μέλη της σελίδας μας να αλληλεπιδρούν όσο περισσότερο γίνεται με τις δημοσιεύσεις μας.

Continue reading "Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 1" »