29 posts categorized "brand"

Προβάλλοντας σωστά την παρουσία μας στα social media

 

Στο post μου με τίτλο 7 τρόποι για να προβάλετε την παρουσία σας στα social media ανέφερα τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση μπορεί να ενημερώσει το κοινό για τα κανάλια επικοινωνίας που έχει δημιουργήσει σε αυτά. Αρκεί όμως μια απλή ενημέρωση ή ακόμη και συνεχής διαφήμιση για να έρθει ο κόσμος σε αυτά; Είναι αρκετό να του πούμε “έχω και σελίδα στο Facebook, κάνε μου 'Like'” για να μπει κανείς στην διαδικασία να μας αναζητήσει;

Continue reading "Προβάλλοντας σωστά την παρουσία μας στα social media" »


Crowdsourcing. Ή αλλιώς, τρεις λαλούν και δυο χορεύουν - part 2

 

Το πρόβλημα με το crowdsourcing είναι ότι έχει μια μικρή – τόση δα – ροπή προς την αναρχία. Παρά τα αναμφισβήτητα πλεονεκτήματα του, όσοι το χρησιμοποιούν κάποιες στιγμές καταλαβαίνουν τι εννοούν οι Βρετανοί με την φράση “herding cats”.

Continue reading "Crowdsourcing. Ή αλλιώς, τρεις λαλούν και δυο χορεύουν - part 2" »


Αρνητικά σχόλια και κβαντική φυσική

 

Υπάρχει μια κατηγορία φαινομένων στην κβαντική φυσική για την οποία ισχύει το εξής: το ίδιο το γεγονός της παρατήρησης αλλάζει την έκβαση τους. Τι σχέση έχουν όμως τα κβάντα με τα social media; Όπως και στην κβαντική φυσική, έτσι και στο κοινωνικό ιστό το ότι παρατηρούμε μια κατάσταση μπορεί να την αλλάξει. Ή, πολύ χειρότερα, να την δημιουργήσει.

Continue reading "Αρνητικά σχόλια και κβαντική φυσική" »


The Wetpaint/Altimeter Group ENGAGEMENTdb Report - 2009

 

Διάβασα χθες το ENGAGEMENTdb Report. Με κάποια καθυστέρηση μάλλον γιατί είναι του 2009. Απ' ό,τι φαίνεται, η μελέτη δεν επαναλήφθηκε γιατί δεν μπόρεσα, μέχρι στιγμής, να εντοπίσω το αντίστοιχο του 2010. Αν έχετε κάτι υπόψη σας, παρακαλώ κάντε έναν κόπο και πείτε μου που θα μπορούσα να το βρω.

Continue reading "The Wetpaint/Altimeter Group ENGAGEMENTdb Report - 2009" »


Όλοι οι καλοί χωράνε; Όχι στα social media

 

Επεσήμανα σε προηγούμενο post μου ότι τα social media δεν είναι για όλους. Ότι είναι συγκεκριμένα τα brands και οι επιχειρήσεις που μπορούν να δραστηριοποιηθούν σε αυτά. Ή, ορθότερα, που έχει νόημα να δραστηριοποιηθούν σε αυτά.

Στο σημερινό μου κείμενο θα προχωρήσω ένα βήμα ακόμη. Θα εξηγήσω ότι ακόμη και για εκείνες τις επιχειρήσεις που υπάρχουν προοπτικές αξιοποίησης των social media, το χρονικό περιθώριο στο οποίο θα πρέπει να δραστηριοποιηθούν είναι περιορισμένο.

Continue reading "Όλοι οι καλοί χωράνε; Όχι στα social media" »


Τα social media δεν είναι για όλους

 

Όπως λέει και η παροιμία, τα μεταξωτά εσώρουχα απαιτούν και επιδέξιους πισινούς. Πολλώ δε μάλλον αν δεν πρόκειται για απλά σλιπ αλλά για καυτά στρινγκάκια.

Στην πιο πάνω λογική, πρέπει κάποια στιγμή να συνειδητοποιήσουμε ότι τα social media δεν είναι εξίσου χρήσιμα για όλους. Και ότι δεν πρέπει να τα αντιμετωπίζουμε ως την θεραπεία για πάσα νόσο και πάσα μαλατία.

Continue reading "Τα social media δεν είναι για όλους" »


Τι σκέφτεται ένας χρήστης όταν μας κάνει 'Like'; - part 3

 

Έγραψα στα δύο προηγούμενα post ότι ένα 'Like' μπορεί είτε να μην σημαίνει σχεδόν τίποτε, είτε να αποσκοπεί απλά στην ενημέρωση σχετικά με προσφορές και εκπτώσεις. Ας δούμε όμως ξανά τον πίνακα.

Προσέξτε τι αναφέρει για τους καταναλωτές των υψηλότερων εισοδημάτων. Στην κατηγορία αυτή, μόνο το 29% πατά 'Μου αρέσει' προκειμένου να πετύχει μια καλύτερη τιμή. Στον γενικό πληθυσμό αντιθέτως, το ποσοστό είναι 44.3%.

Continue reading "Τι σκέφτεται ένας χρήστης όταν μας κάνει 'Like'; - part 3" »


Τι σκέφτεται ένας χρήστης όταν μας κάνει 'Like'; - part 2

 

Στο  κείμενο που προηγήθηκε, επεσήμανα ότι ένα 'Like' δεν κοστίζει τίποτε. Άρα δεν πρέπει να του δίνουμε ιδιαίτερο βάρος σε ό,τι αφορά το τι σκέφτεται, ή πολύ περισσότερο αισθάνεται, ένας καταναλωτής για εμάς. Μάλλον δεν σκέφτεται και δεν αισθάνεται τίποτε.

Continue reading "Τι σκέφτεται ένας χρήστης όταν μας κάνει 'Like'; - part 2" »


Τι σκέφτεται ένας χρήστης όταν μας κάνει 'Like'; - part 1

 

Αναφέρθηκα σε προηγούμενο post μου ότι είναι ελάχιστες οι περιπτώσεις που ένας χρήστης ενδιαφέρεται να καλλιεργήσει τις σχέσεις του με μια επιχείρηση. Και ότι εκτός αν είμαστε η Canonical ή η Apple, για τον πιο πολύ κόσμο το brand μας δεν είναι παρά ένα ακόμη brand ανάμεσα σε όλα τα υπόλοιπα.

Continue reading "Τι σκέφτεται ένας χρήστης όταν μας κάνει 'Like'; - part 1" »


Αξίζουν τα Facebook Ads;

Ναι / μπορεί / οπωσδήποτε / όχι / ίσως / σε καμία περίπτωση. 

Με άλλα λόγια αν ρωτήσετε δέκα διαφορετικούς social media marketers την γνώμη τους για την αποτελεσματικότητα των Facebook Ads, θα πάρετε έντεκα διαφορετικές απαντήσεις. Ενδεχομένως και περισσότερες.

Continue reading "Αξίζουν τα Facebook Ads;" »