13 posts categorized "fear of social media"

Η δημοσιογραφία των πολιτών ως εργαστήριο δημιουργίας αστικών μύθων

 

Ξεκίνησε ως μια προσπάθεια για χιούμορ κάποιου λοβοτομημένου συμπολίτη μας. Αναφέρομαι φυσικά στις υποτιθέμενες δηλώσεις γνωστών δημοσιογράφων σχετικά με την αυτοκτονία του 77χρονου.

Continue reading "Η δημοσιογραφία των πολιτών ως εργαστήριο δημιουργίας αστικών μύθων" »


Ξεχάστε τον Big Brother. Τώρα έχουμε το Facebook

 

Πηγαίνοντας τη Δευτέρα στη δουλειά είδε πάνω στο γραφείο ένα φάκελο. Έναν χοντρό φάκελο. Έναν πολύ χοντρό φάκελο. Αφού σκέφτηκε “τι #$@%& είναι αυτή πρωϊνιάτικα ακόμη δεν ήπιαμε καφέ”, άρχισε να περιεργάζεται την γκουμούτσα. Το όνομα και η διεύθυνση του ήταν στα αγγλικά και ο αποστολέας από την Ιρλανδία. Ιρλανδία; Με εξαίρεση την Σάρα από το Μπέλφαστ που είχε γνωρίσει στην Πάρο προ πενταετίας, άλλη σχέση με την Ιρλανδία δεν είχε ποτέ του. Τι θα μπορούσε λοιπόν να είναι αυτός ο φάκελος;

Continue reading "Ξεχάστε τον Big Brother. Τώρα έχουμε το Facebook" »


Ασφάλεια στα social media



Στο post μου με τίτλο 'Το ναρκοπέδιο των social media' αναφέρθηκα στον κίνδυνο να αποκτήσει κάποιο κακόβουλο άτομο τον έλεγχο της σελίδας μας στο Facebook ή του λογαριασμού μας στο Twitter. Σήμερα θα εξηγήσω πώς μπορούμε να ελαχιστοποιήσουμε τον κίνδυνο αυτό και τι πρέπει να γνωρίζουμε για να είμαστε όσο το δυνατόν πιο ασφαλείς στα social media.

Continue reading "Ασφάλεια στα social media" »


Το ναρκοπέδιο των social media

 

Το πόσο απαραίτητα θεωρώ τα social media για μια επιχείρηση, νομίζω ότι για κάποιον που έχει διαβάσει έστω και ελάχιστα κείμενα μου είναι σίγουρα σαφές. Ως καλός coach όμως οφείλω να τονίζω εξίσου και τους κινδύνους. Και όπως όλα τα πράγματα, έτσι και τα social media έχουν αρκετούς.

Continue reading "Το ναρκοπέδιο των social media" »


Ξεχάστε το user generated content τώρα ήρθε το spgc

 

 

Ο αμερικανικός στρατός δημιουργεί ένα project με το οποίο αποσκοπεί να επηρεάσει τα social media. Βασικό του χαρακτηριστικό η εύκολη δημιουργία και διαχείριση εικονικών προφίλ τα οποία θα συμμετέχουν σε συζητήσεις και group με στόχο την διαμόρφωση της κοινής γνώμης.

Continue reading "Ξεχάστε το user generated content τώρα ήρθε το spgc" »


Γιατί το brand monitoring είναι απαραίτητο για την εταιρεία μας

 

Αν και τα social media είναι ένα εξαιρετικό κανάλι επικοινωνίας προς το κοινό μιας επιχείρησης, δεν σημαίνει ότι είναι και απαλλαγμένα από κινδύνους. Ακριβώς όπως εμείς μπορούμε με ένα κλικ να στείλουμε το μήνυμα μας σε δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους, το ίδιο μπορεί να κάνει και οποιοσδήποτε άλλος. Και μπορεί το μήνυμα του να αναφέρεται σ' εμάς. Να λέει πόσο δυσαρεστημένος είναι από ένα κατάστημα μας. Να “πληροφορεί” ότι τα προϊόντα μας έχουν εξασθενές χρώμιο ή κάποια άλλη τοξική ουσία. Να υποστηρίζει ότι πρόκειται να κηρύξουμε πτώχευση. Οτιδήποτε.

Continue reading "Γιατί το brand monitoring είναι απαραίτητο για την εταιρεία μας " »


Facebook Places: Όταν το ψώνιο δουλεύει για τον διαρρήκτη

 

Όπως όλοι γνωρίζουμε, το Facebook είναι ιδιαίτερα επεκτατικό. Ορμώμενο από την νοοτροπία “Ούλα να φάμε!” αντιγράφει και υιοθετεί οτιδήποτε δημιουργούν άλλες κοινωνικές υπηρεσίες και έχει κάποια προοπτική επιτυχίας. Από την καθιέρωση του status update σε παραλληλία με το Twitter, μέχρι τα Places, τα Deals και τις Ερωτήσεις. Σήμερα θα μιλήσω για τα Places.

Continue reading "Facebook Places: Όταν το ψώνιο δουλεύει για τον διαρρήκτη" »


Πέντε μυστικά για επιτυχία στα Socia Media

 

Αν και οι ελληνικές επιχειρήσεις που επενδύουν στα social media έχουν αρχίσει να αυξάνονται, δεν παύουν να αποτελούν μια μειονότητα. Οι υπόλοιπες τα βλέπουν με επιφύλαξη, το σκέφτονται, δεν ξέρουν αν θα βγάλει η επένδυση τα λεφτά της, δεν έχουν κόσμο να ασχοληθεί, φοβούνται τυχόν αρνητικά σχόλια από το κοινό κ.ο.κ. Ο κατάλογος με τις αντιρρήσεις είναι ατελείωτος.

Continue reading "Πέντε μυστικά για επιτυχία στα Socia Media" »


Το social media marketing δεν είναι δωρεάν (ούτε κάτι απλό) - part 3

 

Εξήγησα στα προηγούμενα post ότι το μάρκετινγκ στα social media  θέλει και χρόνο και πόρους. Παρόλα αυτά, με σωστή οργάνωση, είναι δυνατόν να μειώσουμε αισθητά το βάρος που θα έχει η χρήση των καναλιών αυτών για τους υπαλλήλους μας.

Continue reading "Το social media marketing δεν είναι δωρεάν (ούτε κάτι απλό) - part 3" »


Το social media marketing δεν είναι δωρεάν (ούτε κάτι απλό) - part 2



Παρουσίασα στο προηγούμενο μου κείμενο τα social media ως μια καταβόθρα χρόνου και ενέργειας για το προσωπικό μιας εταιρείας. Πριν αφήσουμε μια τέτοια αντίληψη να μας αποθαρρύνει, θα ήθελα να σας ρωτήσω το εξής. Πόσο χρόνο δαπανά η επιχείρηση σας συνολικά για την ανάγνωση και αποστολή e-mail, αναζητήσεις στο Internet και συγκέντρωση πληροφοριών από διάφορες ιστοσελίδες; Πριν από 17 χρόνια, πόσος ήταν αυτός ο χρόνος.

Continue reading "Το social media marketing δεν είναι δωρεάν (ούτε κάτι απλό) - part 2" »