9 posts categorized "fail"

Πέντε παγίδες στη χρήση του Facebook

 

Είναι συνηθισμένο φαινόμενο να επενδύει κανείς στα social media και δη στο Facebook και η επένδυση του να καταλήγει σε πλήρη αποτυχία. Τα αίτια μπορεί να είναι πολλά, σε αυτό το post όμως θα σταθώ σε αυτά που συναντά κανείς συχνότερα.

Continue reading "Πέντε παγίδες στη χρήση του Facebook" »


Έξι βασικά λάθη στη χρήση των social media

 

Όπως εξηγώ συχνά, η προβολή μέσω των social media δεν είναι βόλτα σε παιδική χαρά. Χρειάζεται χρόνο, προσπάθεια και κυρίως προσοχή. Τα λάθη είναι ανθρώπινα βέβαια. Καλύτερα όμως να τα κάνει κάποιος άλλος άνθρωπος και όχι εμείς. Εδώ σημειώνω κάποια από τα πιο σημαντικά.

Continue reading "Έξι βασικά λάθη στη χρήση των social media" »


Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 1

 

Η Facebook Page που δημιουργήσατε για την εταιρεία σας τα πηγαίνει εξαιρετικά. Έχετε ήδη αρκετές χιλιάδες μέλη και αναρωτιέστε πώς θα εκμεταλλευτείτε τις δυνατότητες που σας δίνoυν τα social media με τον καλύτερο τρόπο. Και τότε σας έρχεται η φαεινή ιδέα: θα κάνουμε έναν διαγωνισμό!

Continue reading "Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 1" »


Αρνητικά σχόλια και κβαντική φυσική

 

Υπάρχει μια κατηγορία φαινομένων στην κβαντική φυσική για την οποία ισχύει το εξής: το ίδιο το γεγονός της παρατήρησης αλλάζει την έκβαση τους. Τι σχέση έχουν όμως τα κβάντα με τα social media; Όπως και στην κβαντική φυσική, έτσι και στο κοινωνικό ιστό το ότι παρατηρούμε μια κατάσταση μπορεί να την αλλάξει. Ή, πολύ χειρότερα, να την δημιουργήσει.

Continue reading "Αρνητικά σχόλια και κβαντική φυσική" »


Αυτό που θέλουν οι πελάτες

 

Ξαναδιάβασα πρόσφατα ένα πολύ προσεγμένο report της IBM με τίτλο From social media to Social CRM – What customers want. Το έχουν γράψει οι Carolyn Heller Baird και Gautam Parasnis για λογαριασμό του IBM Institute for Business Value και προσωπικά το βρήκα εξαιρετικά ενδιαφέρον. Full Disclosure: είμαι γιος IBMer και έχω μια κάποια αδυναμία στην Γαλάζια Κυρία.

Αν και εντόπισα πολλά σημεία που μου τράβηξαν την προσοχή, σήμερα θα ασχοληθώ με μόνο ένα από αυτά.

Continue reading "Αυτό που θέλουν οι πελάτες" »


Τι θέλουμε; Brand awareness ή mailing list; - part 2

 

Όπως έγραψα και στο προηγούμενο post μου, είναι εξαιρετικά κοντόφθαλμο να βάζουμε εμπόδια στη λήψη ενός e-book μας από τους επισκέπτες. Γιατί το e-book αυτό είναι η καλύτερη δυνατή διαφήμιση για την εταιρεία μας. Δείχνει ότι γνωρίζουμε το αντικείμενο μας. Πείθει τον πελάτη να μας εμπιστευτεί. Αξίζει λοιπόν να μειώνουμε την δυνητική προβολή μας ελπίζοντας απλώς να μεγεθύνουμε λίγο μια mailing list; Μάλλον όχι.

Continue reading "Τι θέλουμε; Brand awareness ή mailing list; - part 2" »


5 κανόνες για επιτυχημένη παρουσία στα social media

 

1) Βελτίωση των προϊόντων και υπηρεσιών σου. Τα social media σου επιτρέπουν να είσαι σε συνεχή επαφή με τα τμήματα της αγοράς που σε ενδιαφέρουν. Δες, τί απ' όσα δημοσιεύεις ενδιαφέρει την αγορά/τους πελάτες σου περισσότερο. Κάνε τους ερωτήσεις. Παρακολούθησε τι λένε για σένα στον κοινωνικό ιστό.

Continue reading "5 κανόνες για επιτυχημένη παρουσία στα social media" »


Facebook παιδάκι μου. Πεταμένα λεφτά

 

Ανέφερα στο προηγούμενο post μου ότι μια αραχνιασμένη σελίδα στο Facebook δεν είναι “πεταμένα λεφτά”. Η μάλλον δεν είναι απλώς πεταμένα λεφτά. Μπορεί να είναι κάτι πολύ χειρότερο.

Continue reading "Facebook παιδάκι μου. Πεταμένα λεφτά" »


Η παρουσία μας στα social media δεν μπορεί να είναι μια στατική παρουσία

 

Βλέπω συχνά επιχειρήσεις ή και δημόσια πρόσωπα να αντιμετωπίζουν την παρουσία τους στα social media σαν μια προέκταση της (στατικής) τους ιστοσελίδας. Στοιχεία επικοινωνίας, μερικές φωτογραφίες προϊόντων, ενίοτε κανένα βίντεο και μέχρι εκεί.

Continue reading "Η παρουσία μας στα social media δεν μπορεί να είναι μια στατική παρουσία" »