Έξι βασικά λάθη στη χρήση των social media

 

Όπως εξηγώ συχνά, η προβολή μέσω των social media δεν είναι βόλτα σε παιδική χαρά. Χρειάζεται χρόνο, προσπάθεια και κυρίως προσοχή. Τα λάθη είναι ανθρώπινα βέβαια. Καλύτερα όμως να τα κάνει κάποιος άλλος άνθρωπος και όχι εμείς. Εδώ σημειώνω κάποια από τα πιο σημαντικά.

Continue reading "Έξι βασικά λάθη στη χρήση των social media" »


Έξι ερωτήματα για έναν Social Media Marketer

 

1) Σε ποιους απευθύνομαι. Μια απάντηση σε αυτό το ερώτημα είναι στις πληθυσμιακές ομάδες α,β,γ. Μια άλλη, εξίσου σωστή, απάντηση είναι σε κάθε δυνητικό πελάτη. Προφανώς δεν πρόκειται για αμοιβαίως αποκλειόμενες προσεγγίσεις. Η κάθε μία όμως απαιτεί αρκετά διαφορετική στρατηγική.

Continue reading " Έξι ερωτήματα για έναν Social Media Marketer" »


Πέντε μυστικά για επιτυχία στα Socia Media

 

Αν και οι ελληνικές επιχειρήσεις που επενδύουν στα social media έχουν αρχίσει να αυξάνονται, δεν παύουν να αποτελούν μια μειονότητα. Οι υπόλοιπες τα βλέπουν με επιφύλαξη, το σκέφτονται, δεν ξέρουν αν θα βγάλει η επένδυση τα λεφτά της, δεν έχουν κόσμο να ασχοληθεί, φοβούνται τυχόν αρνητικά σχόλια από το κοινό κ.ο.κ. Ο κατάλογος με τις αντιρρήσεις είναι ατελείωτος.

Continue reading "Πέντε μυστικά για επιτυχία στα Socia Media" »


Το social media marketing δεν είναι δωρεάν (ούτε κάτι απλό) - part 3

 

Εξήγησα στα προηγούμενα post ότι το μάρκετινγκ στα social media  θέλει και χρόνο και πόρους. Παρόλα αυτά, με σωστή οργάνωση, είναι δυνατόν να μειώσουμε αισθητά το βάρος που θα έχει η χρήση των καναλιών αυτών για τους υπαλλήλους μας.

Continue reading "Το social media marketing δεν είναι δωρεάν (ούτε κάτι απλό) - part 3" »


Το social media marketing δεν είναι δωρεάν (ούτε κάτι απλό) - part 2



Παρουσίασα στο προηγούμενο μου κείμενο τα social media ως μια καταβόθρα χρόνου και ενέργειας για το προσωπικό μιας εταιρείας. Πριν αφήσουμε μια τέτοια αντίληψη να μας αποθαρρύνει, θα ήθελα να σας ρωτήσω το εξής. Πόσο χρόνο δαπανά η επιχείρηση σας συνολικά για την ανάγνωση και αποστολή e-mail, αναζητήσεις στο Internet και συγκέντρωση πληροφοριών από διάφορες ιστοσελίδες; Πριν από 17 χρόνια, πόσος ήταν αυτός ο χρόνος.

Continue reading "Το social media marketing δεν είναι δωρεάν (ούτε κάτι απλό) - part 2" »


Το social media marketing δεν είναι δωρεάν (ούτε κάτι απλό) - part 1

 

Μια σημαντική παρανόηση σχετικά με τα social media είναι ότι πρόκειται για δωρεάν κανάλια επικοινωνίας. Και ότι το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να τα χρησιμοποιήσεις για να στείλεις στον κόσμο το (διαφημιστικό) σου μήνυμα. Δυστυχώς όμως αλλά και ευτυχώς δεν είναι έτσι!

Continue reading "Το social media marketing δεν είναι δωρεάν (ούτε κάτι απλό) - part 1" »


Όλοι οι καλοί χωράνε; Όχι στα social media - part 3

 

Η προηγούμενη μου δημοσίευση είχε να κάνει με τις, εν πολλοίς σωστές, διαφωνίες του Ανδρέα στο κείμενο μου με τίτλο Όλοι οι καλοί χωράνε; Όχι στα social media. Αισθάνομαι τυχερός που μπήκε στη διαδικασία να επισημάνει τα κενά στην επιχειρηματολογία μου. Με βοήθησε να αποκρυσταλλώσω στο μυαλό μου κάποια θέματα και να διατυπώσω τις απόψεις μου με καλύτερο τρόπο.

Continue reading "Όλοι οι καλοί χωράνε; Όχι στα social media - part 3" »


Όλοι οι καλοί χωράνε; Όχι στα social media - part 2

 

Είχα γράψει πριν κάποιο διάστημα ότι δεν αρκεί να κάνεις σωστό μάρκετινγκ στα social media και να το σηκώνει το brand σου. Πρέπει επίσης να το κάνεις και εγκαίρως. Ότι ο χρονικός ορίζοντας μέσα στο οποίο θα μπορέσεις να εδραιωθείς είναι πεπερασμένος και όποιος πρόλαβε τον Κύριο είδε.

Όπως μου επεσήμανε όμως ένας καλός φίλος, μάλλον πραγματεύτηκα το θέμα ελλιπώς (αν όχι επιπόλαια). Και επειδή βαριέται να γράψει τα επιχειρήματα του, θα προσπαθήσω να σας τα μεταφέρω εγώ. Ελπίζω να τα καταφέρω και αν κάπου αστοχήσω, Ανδρέα παρακαλώ για τα φώτα σου!

Continue reading "Όλοι οι καλοί χωράνε; Όχι στα social media - part 2" »


Το social media marketing αποδίδει

Η ύπαρξη, για να μην μιλήσω για τον υπολογισμό, του ROI των social media είναι ο μεγάλος πονοκέφαλος κάθε μαρκετίστα. Είναι θετικό; Πώς πρέπει να το μετρήσουμε; Μήπως τελικά πετάμε τα λεφτά μας;

Continue reading "Το social media marketing αποδίδει" »


Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 4

 

Κάθε διαχειριστής σελίδας στο Facebook μετρά την επιτυχία της αλλά και εκείνη του brand ή της επιχείρισης ανάλογα με τον αριθμό των μελών της. Των χρηστών που έχουν πατήσει 'Μου αρέσει'. Όσο πιο πολλοί τόσο καλύτερα λέμε και όχι άδικα. Για να μπει κάποιος στον κόπο να πατήσει το κουμπάκι 'Μου αρέσει' δεν σημαίνει ότι τον ενδιαφέρει η δουλειά μας; Δεν σημαίνει ότι μας ξεχωρίζει απ' όλες τις υπόλοιπες εταιρείες.

Continue reading "Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 4" »