82 posts categorized "best practices"

8 εύκολοι τρόποι για να αυξήσεις το organic reach της σελίδας σου

Οι εποχές που τις αναρτήσεις της σελίδας μας τις έβλεπε ένα υπολογίσιμο ποσοστό των fans μας έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Πλέον και ανάλογα με την πηγή που θα διαβάσετε, σπάνια ξεπερνά το 7%. Μάλιστα η εμπειρία έχει δείξει ότι, ειδικά για σελίδες με πολλούς fans, το ποσοστό αυτό δύσκολα ξεπερνά το 2-3%.

Continue reading "8 εύκολοι τρόποι για να αυξήσεις το organic reach της σελίδας σου" »


Αποδίδει η διαφήμιση στο Facebook;

" addthis:url="<$MTEntryPermalink$>">


Διάβασα χθες το άρθρο Two Out of Three Marketers Doubt Facebook Ad Effectiveness και η αλήθεια είναι ότι δεν μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση. Άλλωστε το αν πράγματι αποδίδει το social media marketing είναι μια τεράστια συζήτηση που θα αργήσει να κλείσει.

Continue reading "Αποδίδει η διαφήμιση στο Facebook;" »


Twitter Secrets

 

Είχα την ευκαιρία να διαβάσω σήμερα το βιβλίο της γνωστής ελληνίδας twitterer Ηλέκτρας Αστέρη (@Electra_Asteri) Twitter Secrets.

Και μόνο η ύπαρξη του βιβλίου ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη. Στην Ελλάδα η βιβλιογραφία για τα social media είναι σχεδόν ανύπαρκτη και δεδομένου ότι το microblogging δεν απολαμβάνει στη χώρα μας την απήχηση που έχει στο εξωτερικό, δεν περίμενα ότι κάποιος θα έμπαινε στον κόπο να γράψει ένα βιβλίο αποκλειστικά για το Twitter.

Continue reading "Twitter Secrets" »


Facebook Retargeting: Η εξέλιξη της διαφήμισης στο μεγάλο κοινωνικό δίκτυο

Facebook Exchange ή αλλιώς Facebook retargeting ή απλά remarketing. Πολλοί το έχετε ακούσει και ίσως αναρωτηθήκατε τι είναι αυτό. Είναι ο νέος τρόπος στοχευμένης διαφήμισης στο Facebook.

Τι είναι το retargeting
To retargeting υπάρχει εδώ και χρόνια. Ένα παράδειγμα retargeting είναι η εμφάνιση μιας διαφήμισης στο GDN (Google Display Network) και όχι μόνο. Είναι δηλαδή η εμφάνιση μιας διαφήμισης σε

Continue reading "Facebook Retargeting: Η εξέλιξη της διαφήμισης στο μεγάλο κοινωνικό δίκτυο" »


Google+: Ο «παρεξηγημένος» νέος των social networks.

Από τον Στράτο Αγιάνογλου 

Πριν από ένα χρόνο περίπου η Google δημιούργησε το Google+. Οι περισσότεροι είπαν «Χμ. Ακόμα ένα social network ανάμεσα στα άλλα». Ακόμα χειρότερα κάποιοι είπαν «Ακόμα ένας ανταγωνιστής του Facebook».

Προφανώς η συγκριμένες λογικές ήταν λάθος μίας και το Google+ έχει εντελώς διαφορετική φιλοσοφία από το Myspace, Facebook, Twitter, Linked In κλπ.

Σήμερα το Google+ ακόμα προσπαθεί να κερδίσει μία θέση ανάμεσα στις προτιμήσεις του κοινού, χρησιμοποιώντας την δική του φωνή και προσωπικότητα. Και το καταφέρνει πολύ καλά μέχρι τώρα, αν πιστέψουμε τα στατιστικά που δημοσιεύονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα και παρουσιάζουν άλματα στον αριθμό χρηστών του Google+.

Gplus

Παρόλα αυτά οι αρνητικές φωνές και γνώμες παραμένουν ( πόλη φάντασμα, δίκτυο φάντασμα, αναποτελεσματικό είναι μερικοί από τους χαρακτηρισμούς που αιωρούνται στο διαδίκτυο ).

Πώς είναι δυνατόν λοιπόν ένα τόσο νέο και καινοτόμο social network να έχει αποκτήσει μία μεγάλη μερίδα χρηστών που το απορρίπτουν ή το επικρίνουν, ειδικά όταν το συγκρίνουν με το Facebook;

Οι λόγοι νομίζω κρύβονται στο ότι ο κόσμος προσπαθεί να το συγκρίνει με το Facebook, κάτι λάθος κατά την άποψη μου μίας και το Google+ είναι κάτι εντελώς διαφορετικό τόσο από άποψη φιλοσοφίας όσο και λειτουργικότητας.

Πώς όμως πρέπει να αντιμετωπίσει το Google+ για να το κρίνει αποτελεσματικά και να αποφασίσει αν τελικά αξίζει τον κόπο;

To Google+ ακόμη δεν είναι ένα δίκτυο για να βρείς πολλούς γνωστούς και φίλους. Ακόμη τουλάχιστον.

Στο Facebook συνήθως συνδεόμαστε με άτομα που γνωρίζουμε προσωπικά ή έχουμε ήδη κάποια σχετική επαφή. Αν δε κάποια στιγμή στείλετε ένα friend request σε κάποιον που δεν γνωρίζετε μπορεί η αντίδραση του να είναι φιλική και να σας αποδεχτεί ή να σας απορρίψει και να σας κάνει report, με ότι συνέπειες έχει αυτό για εσάς αλλά και τα… νεύρα σας λόγω των περιορισμών που θα θέσει το FB στο account σας.

Στο Google+ όμως μπορείς να συνδεθείς με άτομα που δεν ξέρεις εύκολα και γρήγορα, επειδή σας συνδέει ένα κοινό ενδιαφέρον! Μπορείς φυσικά να αποκλείσεις τρίτους να σε ακολουθούν αλλά αυτό ακυρώνει τον λόγο για τον οποίο έγινες μέλος του Google+

Κύκλοι που απαρτίζονται από άτομα με κοινά ενδιαφέροντα και δραστηριότητες είναι πολύ πιο χρήσιμα από ένα τεράστιο κύκλο φίλων από όπου μόνο ένα ποσοστό έχει τα ίδια ενδιαφέροντα με εσένα.

  Googleplus
Αυτό και μόνο το τρομερό πλεονέκτημα (το ότι βρίσκεις άτομα βάση κοινών ενδιαφερόντων π.χ. φωτογραφία) ξεχωρίζει και βάζει χιλιόμετρα μακριά το Google+ από το Facebook. Γιατί; Μα γιατί μπορείς πολύ εύκολα να βρεις άτομα κοινού ενδιαφέροντος, να τα παρακολουθείς και μέσα από τις δημοσιεύσεις τους να :

  • Βελτιώσεις τις ικανότητες σου (ειδικά αν είσαι φωτογράφος ή Graphic designer)
  • Να μαθαίνει νέα για τομείς που σε αφορούν πριν καν αυτά ανακοινωθούν από μεγάλα Portal, ιστοσελίδες ενημερώσεις και άλλα.
  • Να δείξεις δουλειά σου και να αναπτύξεις συνεργασίες σε συγκεκριμένο Target group με συγκεκριμένα ενδιαφέροντα. Αν πχ ένας retoucher φωτογραφιών δείχνει δουλεία του σε ένα κύκλο χιλιάδων φωτογράφων που ασχολούνται με την φωτογραφία πορτραίτου μπορεί να αυξήσει κατακόρυφα τον κύκλο εργασιών του, επειδή η δουλειά του φαίνεται στοχευμένα σε συγκεκριμένα άτομα που ασχολούνται με συγκεκριμένη δραστηριότητα.

Στο Facebook περίπου ένα 16% του κύκλου σου βλέπει τις δημοσιεύσεις σου. Στο Google+ το βλέπει το 100% των κύκλων στους οποίους δημοσιεύσεις κάτι.

Googleplus01

Αν διαθέτετε μία σελίδα με 1000+ fans θα δείτε στα σχετικά στατιστικά ( insights ) πώς κάποιες φορές το weekly reach είναι κατά πολύ μικρότερο σε αριθμό ατόμων, από το σύνολο των follower σας. Με απλά λόγια μόνο ένα μέρος του συνόλου των followers βλέπει τις δημοσιεύσεις σας στο wall του

Στο Google+ όταν δημοσιεύετε κάτι το βλέπουν ΟΛΟΙ όσοι είναι στους κύκλους για τους οποίους προορίζετε η δημοσίευση. Επιπλέον έχετε την δυνατότητα να φανούν οι δημοσιεύσεις σας σε όλους όσους σας παρακολουθούν, ανεξάρτητα από τους κύκλους που σας έχουν κατατάξει.

To Google+ είναι μακράν το καλύτερο social network για φωτογράφους κάθε επιπέδου.

Το Google+ από την πρώτη ημέρα έδωσε τεράστια βάση στην εμφάνιση των φωτογραφιών: μεγάλες χορταστικές φωτογραφίες, με σωστή απόδοση χρωμάτων, κορυφαία ποιότητα απεικόνισης και εμφάνιση πληροφοριών EXIF!

To Facebook προσπαθεί ακόμα και σήμερα να καλύψει το χαμένο έδαφος σε αυτό τον τομέα.

Googleplus02
Στo Google+ πρέπει ΕΣΥ να βρεις τα άτομα που σε ενδιαφέρουν πρώτα, και μετά θα σε βρουν και άλλοι που έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα με εσένα . Στο Facebook σε βρίσκουν εύκολα φίλοι σου, αλλά και τους βρίσκεις το ίδιο εύκολα άρα χτίζεις κοινό πιο εύκολα. Δεν μπορείς να βρεις όμως εύκολα άτομα που μοιράζεστε τα ίδια ενδιαφέροντα.

Πολλές φορές οι χρήστες του Facebook όταν έρχονται σε επαφή με το Google+ απογοητεύονται γιατί θεωρούν πώς σε σύντομο χρονικό διάστημα θα αποκτήσουν εκατοντάδες φίλους και followers. Αλλά αυτό δεν συμβαίνει επειδή το Google+ λειτουργεί διαφορετικά.

Στο Google+ πρέπει εσύ να βρεις πρώτα άτομα με τα οποία έχετε κοινά ενδιαφέροντα, να ξεκινήσει να τους παρακολουθείς, να σχολιάζεις οι να μοιράζεσαι δημοσιεύσεις σου και έτσι να ξεκινήσεις να χτίζεις ένα κύκλο επαφών. Με άλλα λόγια πρέπει να συμμετέχεις ενεργά πρώτα εσύ και μετά θα δεις αποτέλεσμα.

4 δίκτυα, 4 σκοποί. No ring to rule them all 
Linked In: πολύ καλό για επαγγελματικές επαφές ή για να μάθεις ποιος δουλεύει σε μία συγκεκριμένη θέση σε μία εταιρεία ( π.χ. διευθυντής marketing στην Εταιρεία είναι ο Mr X στον οποίο πρέπει να στείλεις δουλεία σου για να σε λάβει υπόψη για μελλοντική συνεργασία )
Facebook: διασύνδεση με άτομα που γνωρίζεις και θέλεις να μάθεις τι γίνεται στην καθημερινότητα τους. Ανθρωποκεντρικό social network.
Pinterest: Social network που έχει σαν βάση τις φωτογραφίες. Αν θέλεις να μοιράζεσαι ή να ψάξεις φωτογραφίες οργανωμένες σε θεματολογίες (boards) εδώ είσαι στο σωστό μέρος.
Twitter: Real Time ενημέρωση για το τι συμβαίνει στον κόσμο. Αν θέλεις να μάθεις πότε βγήκε το Update για το ΧΥ πρόγραμμα ή αν έγινε κάπου σεισμός το Twitter είναι για εσένα.
Google+: Διασύνδεση με άτομα που σας ενώνει ένα κοινό ενδιαφέρον. Θέλεις να βλέπεις δουλεία και να μαθαίνεις τεχνικές από άλλους φωτογράφους; Είσαι νέος chef και θέλεις να ενημερώνεσαι για ότι τελευταίο υπάρχει στον κόσμο της μαγειρικής; Είσαι λάτρης της αστρονομίας; Το Google+ είναι το σπίτι σου. Επίσης έχει πολλά στοιχεία real time ενημέρωσης αντίστοιχα αν όχι καλύτερα με το Twitter.

Συμπέρασμα: κάθε social network είναι ένα διαφορετικό εργαλείο με διαφορετική φιλοσοφία και απαιτεί διαφορετική προσέγγιση, χρήση και κριτήρια για το αν είναι για εσένα ή όχι.

Το ότι θα επιλέξεις ένα δεν σημαίνει ότι πρέπει να αφήσεις τα υπόλοιπα. Απλά πρέπει να επιλέξεις το καθένα και να το χρησιμοποιείς για τον σωστό λόγο.

Και μην ξεχνάς: Κάθε εργαλείο είναι τόσο αποτελεσματικό όσο και ο τρόπος που το χειρίζεσαι.

------

Ο Στράτος Αγιάνογλου γεννήθηκε και κατοικεί στην Καβάλα από το 1978. Την ημέρα κρύβει τη μυστική του ταυτότητα και εργάζεται ως γραφίστας υπό τον διακριτικό τίτλο Lightform. Τα βράδια αποκαλύπτεται ο πραγματικός του εαυτός και φωτογραφίζει ότι του κάνει κλικ. Η δουλειά του έχει παρουσιαστεί σε εκθέσεις στο Λονδίνο, Νέα Υόρκη αλλά και Ελλάδα.

Έργα του έχουν εμφανιστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά φωτογραφίας όπως το περιοδικό «ΦΩΤΟγράφος» αλλά και το New Web Pick με πάνω από 4.000.000 συνδρομητές ανά τον κόσμο.

Θα τον βρείτε Online στο www.lightpulse.gr 


Το Facebook ως αρένα πολιτικών επιθέσεων

 

Έχει ενδιαφέρον ότι παρά την τρομακτική διείσδυση των social media, ο ελληνικός πολιτικός κόσμος δεν έχει ακόμη κατανοήσει το μέγεθος της δυναμικής τους. Αν και φυσικά οι περισσότεροι Έλληνες πολιτικοί έχουν κάποια παρουσία στο Facebook, φαίνεται ότι με το θέμα του monitoring δεν ασχολούνται και τόσο. Ούτε δείχνουν να κατανοούν πώς μπορεί ο κοινωνικός ιστός να χρησιμοποιηθεί για επιθέσεις εναντίον του.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα τέτοιας πολιτικής επίθεσης, που αγγίζει μάλιστα τα όρια της λάσπης, είναι η σελίδα που δημιουργήθηκε εναντίον του Βύρωνα με αφορμή το διορισμό της κόρης του.

Δεν θα μείνω στην ουσία της υπόθεσης γιατί δεν γνωρίζω ιδιαίτερες λεπτομέρειες. Καταρχάς ο διορισμός φαίνεται προκλητικός. Από την άλλη παραμένει γεγονός ότι ενώ είχε τη δυνατότητα να διορίσει μέχρι έξι άτομα περιορίστηκε μόνο σε ένα. Επιπλέον, στο βαθμό που η κόρη του θα έχει καθήκοντα άμεσου συνεργάτη του μου φαίνεται εύλογο να θέλει ένα άτομο το οποίο να μπορεί να εμπιστεύεται απόλυτα.

Poludoras01
Εξάλλου δεδομένου ότι δεν πρόκειται για παράνομη πράξη, νοιώθω ότι, στο βαθμό που μας ενοχλεί η ενέργεια του, μοιάζει τουλάχιστον υποκριτικό το να ζητάμε παραίτηση χωρίς να απαιτούμε και αλλαγή της σχετικής νομοθεσίας.

Από εκεί και πέρα όμως εγώ δεν θα ήθελα να σταθώ στην ίδια την ενέργεια για την οποία, όπως είπα, έχω μόνο αποσπασματική ενημέρωση. Ως επαγγελματία των social media με ενδιαφέρει η πολιτική επίθεση που ενορχηστρώνεται γύρω από αυτήν κυρίως στο Facebook.

Όταν πρωτοέμαθα για τη σελίδα, θεώρησα ότι απλώς αποτελεί μια ακόμα σελίδα διαμαρτυρίας ανάμεσα στις χιλιάδες που υπάρχουν στο ελληνικό Facebook. Είναι σαφές όμως ότι δεν πρόκειται για κάτι τέτοιο.

Καταρχάς έχει ενδιαφέρον η χρονική συγκυρία. Ενώ ο διορισμός έγινε αρχές Ιουλίου, η καταγγελίες ξεκίνησαν τον Αύγουστο που ο Τύπος αναζητά μανιωδώς ειδήσεις αλλά, περιέργως ΑΦΟΥ είχε κοπάσει ο ντόρος από την έναρξη των Ολυμπιακών του Λονδίνου.

Ακόμη περισσότερο ενδιαφέρον όμως έχει η ίδια η σελίδα. Σε αντίθεση με τις υπόλοιπες σελίδες διαμαρτυρίας, η συγκεκριμένη φαίνεται ότι έχει, κάποιο τουλάχιστον, budget προβολής καθώς η σελίδα διαφημίζεται αρκετά μέσω Facebook Ads. Δεν πρόκειται λοιπόν για κάποιον απλώς ενοχλημένο αλλά για κάποιον/κάποιους που έχουν δει την υπόθεση αρκετά σοβαρά.
Polyd
Την σοβαρότητα του θέματος δείχνει άλλωστε και το γεγονός ότι πάρα πολλά ειδησεογραφικά site έσπευσαν να παρουσιάσουν τη συγκεκριμένη σελίδα και να αναφερθούν σε αυτήν. Ακόμη και όταν έχει ουδέτερο χαρακτήρα όμως, μια παρουσίαση αποτελεί έμμεση διαφήμιση.

Οι διαχειριστές της σελίδας μάλιστα δείχνουν ότι παρακολουθούν συστηματικά αυτές τις δημοσιεύσεις και τις προβάλλουν με τα ανάλογα post. Και πάλι βλέπουμε δηλαδή ότι αυτή η κίνηση εναντίον του Βύρωνα έχει συστηματικό χαρακτήρα. Λογικά πρέπει να χρησιμοποιείται κάποια υπηρεσία monitoring καθώς εκτός από τις ελληνικές υπάρχουν και ξενόγλωσσες δημοσιεύσεις. Δύσκολα οι διαχειριστές της λοιπόν θα τις βρήκαν τυχαία. Προφανώς έχουν επενδύσει εκτός από χρόνο και το αντίστοιχο χρήμα και κυρίως πρόκειται για ανθρώπους που γνωρίζουν αρκετά καλά τον χώρο των social media.

Προς αυτή την άποψη συνηγορεί άλλωστε και το γεγονός ότι η σελίδα φαίνεται κάπως προσεγμένη. Όχι μόνο έχει γίνει προσεκτική επιλογή των φωτογραφιών του άλμπουμ της αλλά, επιπλέον, έχουν εντοπιστεί και παλαιότερα άρθρα εναντίον του Βύρωνα Πολύδωρα (π.χ. για τις φωτιές στην Πελοπόννησο). Παράλληλα ο σχολιασμός άσχετων ειδήσεων γίνεται με βάση την είδηση περί διορισμού: "52,8% το ποσοστό ανεργίας στους νέους έως 24 και ο κ. Βύρων Πολύδωρας έχει το θράσος να διορίζει την κόρη του στην βουλή!".

Με άλλα λόγια ως στόχος της μοιάζει κυρίως η πολεμική εναντίον του συγκεκριμένου πολιτικού και όχι απλώς ο σχολιασμός του διορισμού της κόρης του.

Περνάμε λοιπόν στην εποχή που τα social media και γενικώς ο χώρος του digital marketing δεν χρησιμοποιείται απλώς ως μέσο επικοινωνίας των πολιτικών αλλά και ως εργαλείο επιθέσεων εναντίων τους.

Συνεπώς, αν θέλουν να επιβιώσουν στη βάναυση αυτή αρένα, θα πρέπει να αρχίσουν να τον λαμβάνουν πολύ πιο σοβαρά. Διαφορετικά η δική τους άποψη, η δική τους εκδοχή των γεγονότων όχι απλώς θα ακούγεται ελάχιστα, αλλά κυριολεκτικά θα πνίγεται εντελώς. 

Follow me, Like me or Add me to your circles

   Follow me on Twitter



Like me on Facebook




Add me

Creative Commons License ask2use.com: Υποχρεωτική η πλήρης αντιγραφή του κειμένου ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η άδεια
ask2use.com: Επιτρέπεται η κερδοσκοπική χρήση ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής

Τα κείμενα αυτού του blog χορηγούνται με άδεια Creative Commons Attribution-NoDerivs 3.0 Ελλάδα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλα τα κείμενα του blog οπουδήποτε επιθυμείτε και με οποιοδήποτε τρόπο ακόμη και για εμπορική χρήση χωρίς προηγούμενη άδεια και χωρίς την υποχρέωση καταβολής δικαιωμάτων με την προϋπόθεση ότι θα είναι σαφής η αναφορά της πηγής και ότι το κείμενο θα παραμείνει ακέραιο, χωρίς καμία προσθήκη, αλλαγή ή συντόμευση συμπεριλαμβανόμενης αυτής εδώ της σημείωσης.



Social Media και SEO


Σύμφωνα με έρευνα του Social Media Examiner στις ΗΠΑ, τo SEO έρχεται πρώτο στις προτιμήσεις των social media marketers σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη μέθοδο marketing με εξαίρεση το e-mail μαρκετινγκ.

Continue reading "Social Media και SEO" »


Ασαφή τα συμπεράσματα σχετικά με τις επιδόσεις του Timeline


Παρά τις ελπίδες ότι η μετάβαση στο Timeline για τις σελίδες του Facebook θα αύξανε το engagement με τους χρήστες, φαίνεται ότι μέχρι τώρα τα συμπεράσματα σχετικά με τις επιδόσεις του σε αυτόν τον τομέα δεν είναι ξεκάθαρα.

Continue reading "Ασαφή τα συμπεράσματα σχετικά με τις επιδόσεις του Timeline" »


Αξιολογώντας τις νέες αλλαγές στο Facebook

 

Στο post αυτό θα αναφερθώ στο τι σημαίνει η μετάβαση των Facebook Pages στο Timeline για τον social media marketer. Και δεν εννοώ το κατά πόσον οι αλλαγές τον βοηθάνε ή όχι στην επικοινωνία του με το κοινό. Αυτό είναι το τελευταίο.

Continue reading "Αξιολογώντας τις νέες αλλαγές στο Facebook" »


Facebook Pages Timeline: τι πρέπει να γνωρίζω


Στο προηγούμενο post καθώς και στο infographic που αναρτήθηκε εδώ, αναφέραμε κάποια πράγματα για το τεχνικό μέρος του Timeline. Τι διαστάσει πρέπει να έχουν οι εικόνες κλπ.

Εδώ θα δούμε πώς πρέπει να αντιμετωπίσουμε τις νέες αλλαγές του Facebook σε επίπεδο στρατηγικής.

1) Καταρχάς δεν ανησυχούμε και δεν θορυβούμαστε. Η μετάβαση δεν θα γίνει πριν το τέλος Μαρτίου οπότε έχουμε αρκετό χρόνο στη διάθεση μας να δούμε τις λεπτομέρειες.

2) Δεν κάνουμε τη μετάβαση αμέσως. Σίγουρα θα γίνουν μικροαλλαγές από την υπηρεσία οπότε καλό είναι να είμαστε υπομονετικοί. Περιμένουμε δηλαδή μέχρι τις τελευταίες ημέρες του Μαρτίου μέχρι να περάσουμε στο Timeline.

3) Επιλέγουμε την εικόνα που θα χρησιμοποιήσουμε για εξώφυλλο.

4) Δεδομένου ότι κάποια posts θα μπορούν να πάρουν πολύ περισσότερο βάρος και να μείνουν στην κορυφή μέχρι και επτά ημέρες, αναπροσαρμόζουμε τον τρόπο που κάνουμε δημοσιεύσεις. Εξετάζουμε τι θέλουμε να τονίσουμε και να προβάλουμε κάθε εβδομάδα στη Facebook Page μας.

5) Αναζητούμε περισσότερες φωτογραφίες και βίντεο. Η “οπτική” στροφή που κάνει το Facebook με το Timeline κάνει απαραίτητη τη χρήση/δημοσίευση πολύ περισσότερων φωτογραφιών και βίντεο απ' ό,τι πριν.

6) Φροντίζουμε να τονίσουμε όσο γίνεται περισσότερο τα tabs/apps μας ενδιαφέρουν. Καλό είναι να έχουμε και τα σχετικά εικονίδια αν αυτό είναι δυνατόν.

7) Ξαναγράφουμε/προσαρμόζουμε την 'ταυτότητα' της σελίδας μας για το νέο About.

8) Αν το brand μας μπορεί να το αξιοποιήσει ως λειτουργία, αναζητούμε εικόνες ώστε να μπορούμε να τις χρησιμοποιήσουμε στα Milestones.

Follow me, Like me or Add me to your circles

   Follow me on Twitter



Like me on Facebook




Add me

Creative Commons License ask2use.com: Υποχρεωτική η πλήρης αντιγραφή του κειμένου ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η άδεια
ask2use.com: Επιτρέπεται η κερδοσκοπική χρήση ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής

Τα κείμενα αυτού του blog χορηγούνται με άδεια Creative Commons Attribution-NoDerivs 3.0 Ελλάδα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλα τα κείμενα του blog οπουδήποτε επιθυμείτε και με οποιοδήποτε τρόπο ακόμη και για εμπορική χρήση χωρίς προηγούμενη άδεια και χωρίς την υποχρέωση καταβολής δικαιωμάτων με την προϋπόθεση ότι θα είναι σαφής η αναφορά της πηγής και ότι το κείμενο θα παραμείνει ακέραιο, χωρίς καμία προσθήκη, αλλαγή ή συντόμευση συμπεριλαμβανόμενης αυτής εδώ της σημείωσης.