61 posts categorized "Social Media Optimization"

Πώς μπορώ να μεγιστοποιήσω την απόδοση των δημοσιεύσεων της Facebook Page μου; – part2

 

Στο προηγούμενο κείμενο μου εξήγησα πώς μπορούμε να βελτιώσουμε την απόδοση των δημοσιευμάτων της σελίδας μας αποφεύγοντας την χρήση url shorteners και κάνοντας post συγκεκριμένες ώρες της ημέρας. Σήμερα θα μιλήσουμε για την ιδανική έκταση που πρέπει να έχει ένα post καθώς και για το ποιες είναι οι μέρες που θα έχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα.

Continue reading "Πώς μπορώ να μεγιστοποιήσω την απόδοση των δημοσιεύσεων της Facebook Page μου; – part2" »


Πώς μπορώ να μεγιστοποιήσω την απόδοση των δημοσιεύσεων της Facebook Page μου; – part1

 

Για το Edgerank έχω αναφερθεί και σε άλλα post. Σήμερα θα δώσω κάποιες οδηγίες για το πώς θα βελτιώσουμε την βαθμολογία στο Edgerank όσο περισσότερο γίνεται και κατά συνέπεια πώς θα μεγιστοποιήσουμε την απόδοση των δημοσιευμάτων της σελίδας μας.

Continue reading "Πώς μπορώ να μεγιστοποιήσω την απόδοση των δημοσιεύσεων της Facebook Page μου; – part1" »


Οι κίνδυνοι των Social Media - part 2

 

Στο προηγούμενο μου post τόνισα ότι τα social media είναι γεμάτο κινδύνους. Υποθέτω όμως ότι αυτό είναι κάτι που θα το είχατε λίγο πολύ υπόψη σας. Δεν υπάρχει τομέας δραστηριότητας που να μην έχει κάποιο κίνδυνο. Ακόμη και στο Στρουμφοχωριό να ζούσαμε, θα έπρεπε να προσέχουμε μην μας πιάσει ο Δρακουμέλ.

Continue reading "Οι κίνδυνοι των Social Media - part 2" »


Γιατί δεν αποδίδουν τα social media;

 

Στήσατε την Facebook Page σας και την ανανεώνετε με αξιόλογο περιεχόμενο συνεχώς. Φτιάξατε και blog και ανεβάζετε κείμενα τρεις φορές την εβδομάδα. Έχετε και κανάλι στο Youtube στο οποίο μπορεί κανείς να βρει το σύνολο των βίντεο που έχει δημιουργήσει η εταιρεία.

Continue reading "Γιατί δεν αποδίδουν τα social media;" »


Στο Facebook το μέγεθος μετράει

 

Πολύ υποστηρίζουν ότι αυτό που έχει πραγματική σημασία είναι η ποιότητα και όχι το μέγεθος. Μην τους ακούτε. Αν προσέξετε όμως, θα διαπιστώσετε ότι αυτά τα λένε όσοι χρησιμοποιούν μικρές φωτογραφίες στην Facebook Page τους. Όλοι εμείς που χρησιμοποιούμε μεγαλύτερες, έχουμε διαφορετική άποψη!

Τι εννοούμε όμως όταν λέμε μεγάλες; Πόσα εκατοστά, εμ πίξελ ήθελα να πω, είναι το κατάλληλο μέγεθος; Ας τα πάρουμε λοιπόν από την αρχή!

Continue reading "Στο Facebook το μέγεθος μετράει" »


Το πρόβλημα με το Facebook - part 2

 

Επεσήμανα στο προηγούμενο δημοσίευμα μου ότι η Facebook Page μας δεν μας ανήκει αλλά είναι ένας ψηφιακός τόπος που απλώς μας έχει παραχωρήσει το Facebook. Τι πρέπει να κάνουμε λοιπόν; Να το ξεγράψουμε και να ρίξουμε μαύρη πέτρα πίσω μας;

Continue reading "Το πρόβλημα με το Facebook - part 2" »


Το πρόβλημα με το Facebook - part 1

 

Οι περισσότερες επιχειρήσεις ταυτίζουν την παρουσία τους στα social media με το Facebook. Και δικαιολογημένα. Είναι δωρεάν, έχει αμέτρητες δυνατότητες και έχοντας ξεπεράσει τα τρία εκατομμύρια χρήστες στην Ελλάδα, μπορούμε να πούμε ότι βρίσκονται σε αυτό σχεδόν όλοι. Αφού λοιπόν ισχύουν όλα αυτά, τι λόγο θα είχαμε να μην επενδύσουμε σε αυτό; Τι πρόβλημα υπάρχει;

Continue reading "Το πρόβλημα με το Facebook - part 1 " »


Παρουσίαση: Alterian monitoring freemium service

 

Για το πόσο απαραίτητο είναι το monitoring για την επιχείρηση μας, έχω ξαναγράψει. Όπως είναι αδιανόητο να ξεκινάς ταξίδι στον ωκεανό χωρίς χάρτη και πυξίδα, έτσι ακριβώς είναι αδιανόητο να κινείσαι σε μια αγορά χωρίς να είσαι ενήμερος για το τι λέγεται για εσένα, τους ανταγωνιστές σου και τον κλάδο σου.

Continue reading "Παρουσίαση: Alterian monitoring freemium service" »


Πέντε μυστικά για μια επιτυχημένη Facebook landing page

 

Όπως εξήγησα και στο προηγούμενο μου post, μια landing page ίναι απλά α-π-α-ρ-α-ί-τ-η-τ-η για την σελίδα μας. Τίποτε δεν δείχνει πιο ερασιτεχνικό από το να μας επισκέπτεται ο χρήστης και να βλέπει τον Τοίχο της σελίδας μας. Τι χαρακτηρίζει όμως μια επιτυχημένη landing page;

Continue reading "Πέντε μυστικά για μια επιτυχημένη Facebook landing page" »