Κάνοντας social media marketing μέσω της επικαιρότητας – part 2
Τετάρτη, 18 Ιανουάριος 2012
Στο προηγούμενο μου post σχετικά με την χρήση της επικαιρότητας στο social media marketing ανέφερα ότι μπορούμε, ενίοτε, να παρεκκλίνουμε από τον κανόνα που λέει ότι μπορούμε να δημοσιεύουμε μόνο περιεχόμενο σχετικό με το αντικείμενο μας. Επεσήμανα επίσης ότι αυτό μπορεί να συμβεί μόνο για θέματα επικαιρότητας και μόνο για γεγονότα εξαιρετικής σημασίας. Τι είναι όμως αυτό που μας δίνει αυτήν τη δυνατότητα; Και τι βήματα πρέπει να ακολουθήσουμε προκειμένου να αξιοποιήσουμε αυτήν τη ευκαιρία με τον καλύτερο τρόπο;
Continue reading "Κάνοντας social media marketing μέσω της επικαιρότητας – part 2" »