93 posts categorized "social media landscape"

Social Media και SEO


Σύμφωνα με έρευνα του Social Media Examiner στις ΗΠΑ, τo SEO έρχεται πρώτο στις προτιμήσεις των social media marketers σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη μέθοδο marketing με εξαίρεση το e-mail μαρκετινγκ.

Continue reading "Social Media και SEO" »


Η δημοσιογραφία των πολιτών ως εργαστήριο δημιουργίας αστικών μύθων

 

Ξεκίνησε ως μια προσπάθεια για χιούμορ κάποιου λοβοτομημένου συμπολίτη μας. Αναφέρομαι φυσικά στις υποτιθέμενες δηλώσεις γνωστών δημοσιογράφων σχετικά με την αυτοκτονία του 77χρονου.

Continue reading "Η δημοσιογραφία των πολιτών ως εργαστήριο δημιουργίας αστικών μύθων" »


Αξιολογώντας τις νέες αλλαγές στο Facebook

 

Στο post αυτό θα αναφερθώ στο τι σημαίνει η μετάβαση των Facebook Pages στο Timeline για τον social media marketer. Και δεν εννοώ το κατά πόσον οι αλλαγές τον βοηθάνε ή όχι στην επικοινωνία του με το κοινό. Αυτό είναι το τελευταίο.

Continue reading "Αξιολογώντας τις νέες αλλαγές στο Facebook" »


Ξεχάστε τη δωρεάν προβολή στο Facebook


Μέρα με την ημέρα το Facebook κάνει όλο και πιο δύσκολη τη ζωή για τους social media marketers. Ξεκίνησε με την αφαίρεση της δυνατότητας αποστολής μηνυμάτων σε όλα τα μέλη.

Continue reading "Ξεχάστε τη δωρεάν προβολή στο Facebook" »


Facebook Pages Timeline: είναι εδώ!


Όπως περιμέναμε, το Facebook ανακοίνωσε και επίσημα τη μετάβαση των Pages στο Timeline. Ο χρόνος προσαρμογής είναι ένας μήνας και θα προσπαθήσουμε εδώ να δούμε κάποιες από τις λεπτομέρειες αυτής της αλλαγής.

Continue reading "Facebook Pages Timeline: είναι εδώ!" »


Τα links στα social media μπαγιατεύουν γρήγορα

 

Αν πιστεύατε ότι το πιο ευπαθές προϊόν στην αγορά ήταν τα θαλασσινά και τα ψάρια, μάλλον θα πρέπει να αναθεωρήσετε. Απ' ό,τι προκύπτει είναι οι σύνδεσμοι που δημοσιεύουμε στον κοινωνικό ιστό που έχουν την συντομότερη ημερομηνία λήξεως.

Continue reading "Τα links στα social media μπαγιατεύουν γρήγορα" »


Πέντε μύθοι για το social media marketing

 

Δεν ξέρω αν φταίμε όσοι ασχολούμαστε σοβαρά με το social media marketing επειδή δεν αποσαφηνίζουμε επαρκώς κάποια πράγματα. Δεν ξέρω αν φταίνε οι ίδιοι οι μαρκετίστες ή οι επιχειρηματίες που αντιμετωπίζουν το μάρκετινγκ στα social media με επιπολαιότητα και δεν δίνουν την απαραίτητη προσοχή σε κάποια σοβαρά ζητήματα. Ούτε αν τελικά είναι υπεύθυνος ο συνήθης αποδιοπομπαίος τράγος τα ΜΜΕ και οι δημοσιογράφοι - που ως γνωστόν φταίνε για τα πάντα – οι οποίοι μεταφέρουν λάθος εντυπώσεις.

Continue reading "Πέντε μύθοι για το social media marketing" »


Social Media Wars - part 2

 

Έγραφα στο προηγούμενο post μου για την σύγκρουση Facebook και Google+ ότι το πλεονέκτημα του Google+ δεν είναι ότι συνεχώς βελτιώνεται. Το βασικό του πλεονέκτημα είναι ότι έχει πάρει αυτό που κάνει πολύ σοβαρά. Και ότι ακούει προσεκτικά τον χρήστη.

Continue reading "Social Media Wars - part 2" »


Social Media Wars - part 1

 

Συζητώντας με συναδέλφους διαπιστώνω ότι εξακολουθούν να καταχωρούν το Google+ στην κατηγορία του social media #fail. Όπως έλεγε και ο Mark Twain οι προβλέψεις είναι δύσκολες. Πολύ περισσότερο δε, όταν αφορούν το μέλλον. Παρόλα αυτά θα στοιχημάτιζα ότι κάνουν λάθος. Και εξηγούμαι. 

Continue reading "Social Media Wars - part 1" »