8 posts categorized "interaction"

Διοργάνωση διαγωνισμών στο Facebook – part 4

 

Οι προηγούμενες δημοσιεύσεις μου παρουσίασαν τους διαγωνισμούς και τις κληρώσεις στο Facebook με κάπως ζοφερά χρώματα. Αποφάσισα λοιπόν σε αυτό το post να δώσω έναν τόνο αισιοδοξίας στο ζήτημα. Να δείξω ότι δεν είναι όλα μαύρα και να τονίσω τα πλεονεκτήματα που παρουσιάζουν για έναν μαρκετίστα. Επειδή όμως είμαι ειλικρινής άνθρωπος, αναθεώρησα αμέσως την απόφαση μου αυτή. Θα μιλήσω λοιπόν για κάποια από τα επιπλέον προβλήματα που θα αντιμετωπίσετε.

Continue reading "Διοργάνωση διαγωνισμών στο Facebook – part 4" »


Όλοι οι καλοί χωράνε; Όχι στα social media - part 3

 

Η προηγούμενη μου δημοσίευση είχε να κάνει με τις, εν πολλοίς σωστές, διαφωνίες του Ανδρέα στο κείμενο μου με τίτλο Όλοι οι καλοί χωράνε; Όχι στα social media. Αισθάνομαι τυχερός που μπήκε στη διαδικασία να επισημάνει τα κενά στην επιχειρηματολογία μου. Με βοήθησε να αποκρυσταλλώσω στο μυαλό μου κάποια θέματα και να διατυπώσω τις απόψεις μου με καλύτερο τρόπο.

Continue reading "Όλοι οι καλοί χωράνε; Όχι στα social media - part 3" »


Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 4

 

Κάθε διαχειριστής σελίδας στο Facebook μετρά την επιτυχία της αλλά και εκείνη του brand ή της επιχείρισης ανάλογα με τον αριθμό των μελών της. Των χρηστών που έχουν πατήσει 'Μου αρέσει'. Όσο πιο πολλοί τόσο καλύτερα λέμε και όχι άδικα. Για να μπει κάποιος στον κόπο να πατήσει το κουμπάκι 'Μου αρέσει' δεν σημαίνει ότι τον ενδιαφέρει η δουλειά μας; Δεν σημαίνει ότι μας ξεχωρίζει απ' όλες τις υπόλοιπες εταιρείες.

Continue reading "Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 4" »


Crowdsourcing. Ή αλλιώς, τρεις λαλούν και δυο χορεύουν - part 2

 

Το πρόβλημα με το crowdsourcing είναι ότι έχει μια μικρή – τόση δα – ροπή προς την αναρχία. Παρά τα αναμφισβήτητα πλεονεκτήματα του, όσοι το χρησιμοποιούν κάποιες στιγμές καταλαβαίνουν τι εννοούν οι Βρετανοί με την φράση “herding cats”.

Continue reading "Crowdsourcing. Ή αλλιώς, τρεις λαλούν και δυο χορεύουν - part 2" »


Crowdsourcing. Ή αλλιώς, τρεις λαλούν και δυο χορεύουν - part 1

 

Για όσους ασχολούνται με τα social media το crowdsourcing είναι λέξη καραμέλα. Αποτελεί την λύση για όλα τα προβλήματα. Μόνο την φαλάκρα που δεν θεραπεύει.

Continue reading "Crowdsourcing. Ή αλλιώς, τρεις λαλούν και δυο χορεύουν - part 1" »


Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τα social media για να βελτιώσω το customer loyalty; - part 1

 

Όπως όλοι γνωρίζουμε, όσο πιο συχνά βλέπει ένας καταναλωτής το logo ή το όνομα της επιχείρησης μας, τόσο πιο οικείο του είναι το brand μας. Μέσω των social media η επαφή του πελάτη με την επιχείρηση μας μπορεί να είναι ακόμη και καθημερινή.

Continue reading "Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τα social media για να βελτιώσω το customer loyalty; - part 1" »


Τα social media στην εποχή των digital natives

 

Τα Νέα Μέσα, η δημοσιογραφία των πολιτών, ο κοινωνικός ιστός μοιάζουν να είναι η νέα μόδα. Όλοι μιλούν γι' αυτά. Για την δυναμική τους, τις δυνατότητες και τις προοπτικές τους. Από τις διαμαρτυρίες για το αποτέλεσμα των εκλογών στο Ιράν μέχρι την αλλαγή των καθεστώτων στη Μέση Ανατολή και το κίνημα των αγανακτισμένων. Νομοτελειακά λοιπόν τέθηκε και το ζήτημα της οικονομικής αξιοποίησης τους. Οι επιχειρήσεις αναζητούν πώς θα προβληθούν μέσα από αυτά. Αναρωτιούνται σε τι βαθμό μπορούν να αντικαταστήσουν, ή έστω να υποκαταστήσουν και να συμπληρώσουν, τα άλλα κανάλια επικοινωνίας. Προβληματίζονται αν έχει νόημα να επενδύσουν στα social media ή αν πρόκειται για μόδα ή χειρότερα φούσκα.

Continue reading "Τα social media στην εποχή των digital natives" »