29 posts categorized "brand"

Τι θέλουμε; Brand awareness ή mailing list; - part 2

 

Όπως έγραψα και στο προηγούμενο post μου, είναι εξαιρετικά κοντόφθαλμο να βάζουμε εμπόδια στη λήψη ενός e-book μας από τους επισκέπτες. Γιατί το e-book αυτό είναι η καλύτερη δυνατή διαφήμιση για την εταιρεία μας. Δείχνει ότι γνωρίζουμε το αντικείμενο μας. Πείθει τον πελάτη να μας εμπιστευτεί. Αξίζει λοιπόν να μειώνουμε την δυνητική προβολή μας ελπίζοντας απλώς να μεγεθύνουμε λίγο μια mailing list; Μάλλον όχι.

Continue reading "Τι θέλουμε; Brand awareness ή mailing list; - part 2" »


Τι θέλουμε; Brand awareness ή mailing list; - part 1

 

Βλέπω διάφορες εταιρείες να σε βάζουν σε ολόκληρη διαδικασία προκειμένου να σου δώσουν ένα white paper ή ένα e-book. Στην καλύτερη περίπτωση σου ζητούν το e-mail σου. Στην χειρότερη σε βάζουν να συμπληρώσεις ένα κατεβατό από πληροφορίες. Μόνο στεφανοχάρτι και πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων που δεν σου ζητάνε.

Continue reading "Τι θέλουμε; Brand awareness ή mailing list; - part 1" »


Να σε κάψω Γιάννη μου να σε αλείψω λάδι. Ή αλλιώς, ComcastCares!

 

Η περίπτωση του @comcastcares παρουσιάζεται ως case study έξυπνης χρήσης του Twitter. Είναι όμως πράγματι έτσι; Θα έλεγα ότι όχι. Αντιθέτως μάλιστα.

Ας θυμηθούμε λίγο την ιστορία. Οι πελάτες της Comcast την βρίζουν από το πρωί μέχρι το βράδυ. Στις περιοχές που η εταιρεία δεν έχει ανταγωνισμό, τόσο η ποιότητα των υπηρεσιών, όσο και η εξυπηρέτηση των πελατών της είναι ελεεινές και τρισάθλιες. Και επειδή, όπως ήδη είπαμε, οι πελάτες της την σιχτιρίζουν σε 24ωρη βάση, μεταφέρουν τα παράπονα τους και στα social media. Και συγκεκριμένα στο Twitter.

Continue reading "Να σε κάψω Γιάννη μου να σε αλείψω λάδι. Ή αλλιώς, ComcastCares!" »


Πέντε βασικά πράγματα σχετικά με το social media marketing

 

1)Ποτέ δεν αποκτάμε έναν πελάτη. Απλώς κερδίζουμε την εμπιστοσύνη του.

2)Άλλο 'Μου αρέσει', άλλο “κόβω φλέβες”. Το ότι πάτησε κάποιος 'Μου αρέσει' στη σελίδα σου ή σε έκανε follow στο Twitter ή πρόσθεσε το RSS σου στον reader του, δεν σημαίνει ότι σε σκέφτεται και 24 ώρες το 24ωρο. Για κάθε καταναλωτή όμως υπάρχουν κάποια brands για τα οποία πραγματικά ενδιαφέρεται και υποστηρίζει.

Continue reading "Πέντε βασικά πράγματα σχετικά με το social media marketing" »


Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τα social media για να βελτιώσω το customer loyalty; - part 2

 

Στο προηγούμενο post μου, αναφέρθηκα στο πώς θα πρέπει να χρησιμοποιούμε το Twitter προκειμένου να μεγιστοποιήσουμε μεν την προβολή μας, αλλά να μην γίνουμε ενοχλητικοί. Τι γίνεται με το blog μας όμως; Τι ισχύει εκεί; Τι μέθοδο πρέπει να ακολουθήσουμε σε ό,τι αφορά τις δημοσιεύσεις μας;

Continue reading "Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τα social media για να βελτιώσω το customer loyalty; - part 2" »


Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τα social media για να αυξήσω τις πωλήσεις μου;

 

Όπως συχνά επισημαίνω, τα social media δεν είναι ένα ακόμη κανάλι διαφήμισης, προώθησης ή διάθεσης των προϊόντων μας. Όχι ότι δεν μπορούν να χρησιμεύσουν και ως κάτι τέτοιο. Αλλά δεν είναι η καλύτερη δυνατή χρήση τους.

Continue reading "Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τα social media για να αυξήσω τις πωλήσεις μου;" »


Πώς μπορούν τα social media να βελτιώσουν το προϊόν μας

 

Ένα βασικό πλεονέκτημα των social media είναι ότι σου επιτρέπουν να παρακολουθείς, σε πραγματικό χρόνο, τις αντιδράσεις, αντιλήψεις ή τις απόψεις που έχουν οι καταναλωτές για σένα και τα προϊόντα σου, κοινώς να έχεις άμεσο feedback.

Continue reading "Πώς μπορούν τα social media να βελτιώσουν το προϊόν μας" »


7 τρόποι να αξιοποιήσεις τα Social Media για την εταιρεία σου

 

1) Βελτίωση των προϊόντων και υπηρεσιών σου. Τα social media σου επιτρέπουν να είσαι σε συνεχή επαφή με τα τμήματα της αγοράς που σε ενδιαφέρουν. Δες, τί απ' όσα δημοσιεύεις ενδιαφέρει την αγορά/τους πελάτες σου περισσότερο. Κάνε τους ερωτήσεις. Παρακολούθησε τι λένε για σένα στον κοινωνικό ιστό.

Continue reading "7 τρόποι να αξιοποιήσεις τα Social Media για την εταιρεία σου" »


Τα social media στην εποχή των digital natives

 

Τα Νέα Μέσα, η δημοσιογραφία των πολιτών, ο κοινωνικός ιστός μοιάζουν να είναι η νέα μόδα. Όλοι μιλούν γι' αυτά. Για την δυναμική τους, τις δυνατότητες και τις προοπτικές τους. Από τις διαμαρτυρίες για το αποτέλεσμα των εκλογών στο Ιράν μέχρι την αλλαγή των καθεστώτων στη Μέση Ανατολή και το κίνημα των αγανακτισμένων. Νομοτελειακά λοιπόν τέθηκε και το ζήτημα της οικονομικής αξιοποίησης τους. Οι επιχειρήσεις αναζητούν πώς θα προβληθούν μέσα από αυτά. Αναρωτιούνται σε τι βαθμό μπορούν να αντικαταστήσουν, ή έστω να υποκαταστήσουν και να συμπληρώσουν, τα άλλα κανάλια επικοινωνίας. Προβληματίζονται αν έχει νόημα να επενδύσουν στα social media ή αν πρόκειται για μόδα ή χειρότερα φούσκα.

Continue reading "Τα social media στην εποχή των digital natives" »