15 posts categorized "brand loyalty"

Αυτό που θέλουν οι πελάτες

 

Ξαναδιάβασα πρόσφατα ένα πολύ προσεγμένο report της IBM με τίτλο From social media to Social CRM – What customers want. Το έχουν γράψει οι Carolyn Heller Baird και Gautam Parasnis για λογαριασμό του IBM Institute for Business Value και προσωπικά το βρήκα εξαιρετικά ενδιαφέρον. Full Disclosure: είμαι γιος IBMer και έχω μια κάποια αδυναμία στην Γαλάζια Κυρία.

Αν και εντόπισα πολλά σημεία που μου τράβηξαν την προσοχή, σήμερα θα ασχοληθώ με μόνο ένα από αυτά.

Continue reading "Αυτό που θέλουν οι πελάτες" »


Πέντε βασικά πράγματα σχετικά με το social media marketing

 

1)Ποτέ δεν αποκτάμε έναν πελάτη. Απλώς κερδίζουμε την εμπιστοσύνη του.

2)Άλλο 'Μου αρέσει', άλλο “κόβω φλέβες”. Το ότι πάτησε κάποιος 'Μου αρέσει' στη σελίδα σου ή σε έκανε follow στο Twitter ή πρόσθεσε το RSS σου στον reader του, δεν σημαίνει ότι σε σκέφτεται και 24 ώρες το 24ωρο. Για κάθε καταναλωτή όμως υπάρχουν κάποια brands για τα οποία πραγματικά ενδιαφέρεται και υποστηρίζει.

Continue reading "Πέντε βασικά πράγματα σχετικά με το social media marketing" »


Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τα social media για να βελτιώσω το customer loyalty; - part 3

 

Στα δύο προηγούμενα post εξήγησα ποια είναι, κατά την άποψη μου, η ιδανική συχνότητα δημοσίευσης στο Twitter ή σε ένα blog. Σήμερα είναι η σειρά του Facebook το οποίο αποτελεί και το μέσο στο οποίο γίνονται και τα περισσότερα λάθη.

Continue reading "Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τα social media για να βελτιώσω το customer loyalty; - part 3" »


Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τα social media για να βελτιώσω το customer loyalty; - part 2

 

Στο προηγούμενο post μου, αναφέρθηκα στο πώς θα πρέπει να χρησιμοποιούμε το Twitter προκειμένου να μεγιστοποιήσουμε μεν την προβολή μας, αλλά να μην γίνουμε ενοχλητικοί. Τι γίνεται με το blog μας όμως; Τι ισχύει εκεί; Τι μέθοδο πρέπει να ακολουθήσουμε σε ό,τι αφορά τις δημοσιεύσεις μας;

Continue reading "Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τα social media για να βελτιώσω το customer loyalty; - part 2" »


7 τρόποι να αξιοποιήσεις τα Social Media για την εταιρεία σου

 

1) Βελτίωση των προϊόντων και υπηρεσιών σου. Τα social media σου επιτρέπουν να είσαι σε συνεχή επαφή με τα τμήματα της αγοράς που σε ενδιαφέρουν. Δες, τί απ' όσα δημοσιεύεις ενδιαφέρει την αγορά/τους πελάτες σου περισσότερο. Κάνε τους ερωτήσεις. Παρακολούθησε τι λένε για σένα στον κοινωνικό ιστό.

Continue reading "7 τρόποι να αξιοποιήσεις τα Social Media για την εταιρεία σου" »