Social Media for Customer Service
Πέμπτη, 27 Οκτώβριος 2016
Σήμερα, τα Social Media έχουν αλλάξει τον τρόπο που λειτουργούν οι επιχειρήσεις. Όχι μόνο ως προς τη στρατηγική τους αλλά και το μίγμα το οποίο χρησιμοποιούν στις πρακτικές marketing. Ο λόγος;
Μέσα σε αυτό το νέο περιβάλλον, λογικό είναι να προσαρμοστούν οι στρατηγικές για την εξυπηρέτηση πελατών αλλά και αυτές της δημιουργίας / ενίσχυσης πιστών πελατών. Σήμερα, τα Social Media αποτελούν το κατεξοχήν μέσο για βέλτιστη εξυπηρέτηση και ενδυνάμωση της σχέσης των brands με το κοινά τους.
Πώς λοιπόν μπορούν τα Social Media να βοηθήσουν και ποιοι είναι οι τρόποι με τους οποίους θα επιτευχθεί αυτό; Πώς εντάσσονται τα Social Media στην στρατηγική εξυπηρέτησης πελατών μίας εταιρίας; Τι πρέπει να κάνει μία επιχείρηση ώστε να ενισχύσει την εμπειρία των πελατών με τη μάρκα και να ενδυναμωθεί η σχέση μαζί τους;
Το e-book της Buzz Firm φιλοδοξεί να δώσει απαντήσεις για το πως τα Social Media αποτελούν σήμερα ένα φανταστικό εργαλείο για την εξυπηρέτηση πελατών και τη δημιουργία πιστού κοινού. Κατεβάστε το τώρα και καλή ανάγνωση!
Comments