8 εύκολοι τρόποι για να αυξήσεις το organic reach της σελίδας σου
Σεμινάριο Facebook

Social Media for Customer Service

Σήμερα, τα Social Media έχουν αλλάξει τον τρόπο που λειτουργούν οι επιχειρήσεις. Όχι μόνο ως προς τη στρατηγική τους αλλά και το μίγμα το οποίο χρησιμοποιούν στις πρακτικές marketing. Ο λόγος;

Πολύ απλά, ο καταναλωτής / πελάτης, από παθητικός “δέκτης” έχει μετατραπεί σε ενεργητικός “πομπός”. Έχει “φωνή”, χρησιμοποιεί τα Social Media για να εκφράσει τη γνώμη του, να σχολιάσει, να καταθέσει την άποψή του, να επιβραβεύσει ή να αποδοκιμάσει ένα brand.

Buzzfirm01

Μέσα σε αυτό το νέο περιβάλλον, λογικό είναι να προσαρμοστούν οι στρατηγικές για την εξυπηρέτηση πελατών αλλά και αυτές της δημιουργίας / ενίσχυσης πιστών πελατών. Σήμερα, τα Social Media αποτελούν το κατεξοχήν μέσο για βέλτιστη εξυπηρέτηση και ενδυνάμωση της σχέσης των brands με το κοινά τους.

Πώς λοιπόν μπορούν τα Social Media να βοηθήσουν και ποιοι είναι οι τρόποι με τους οποίους θα επιτευχθεί αυτό; Πώς εντάσσονται τα Social Media στην στρατηγική εξυπηρέτησης πελατών μίας εταιρίας; Τι πρέπει να κάνει μία επιχείρηση ώστε να ενισχύσει την εμπειρία των πελατών με τη μάρκα και να ενδυναμωθεί η σχέση μαζί τους;

Το e-book της Buzz Firm φιλοδοξεί να δώσει απαντήσεις για το πως τα Social Media αποτελούν σήμερα ένα φανταστικό εργαλείο για την εξυπηρέτηση πελατών και τη δημιουργία πιστού κοινού. Κατεβάστε το τώρα και καλή ανάγνωση!

 

Buzzfirm02

Comments

The comments to this entry are closed.