Real People vs Fake Profiles in Facebook [infographic]
Facebook do's and dont's

Social Media Wars - part 2

 

Έγραφα στο προηγούμενο post μου για την σύγκρουση Facebook και Google+ ότι το πλεονέκτημα του Google+ δεν είναι ότι συνεχώς βελτιώνεται. Το βασικό του πλεονέκτημα είναι ότι έχει πάρει αυτό που κάνει πολύ σοβαρά. Και ότι ακούει προσεκτικά τον χρήστη.



Οι βελτιώσεις στις οποίες προχωρά, δεν είναι τυχαίες. Ανταποκρίνονται σε συγκεκριμένες ανάγκες των χρηστών. Δεν είναι απλώς ένα καινούργιο καθρεφτάκι για τους ιθαγενείς όπως για παράδειγμα το timeline. Η δυνατότητα, για παράδειγμα, προσθήκης μέχρι 50 επιπλέον διαχειριστών στα Brand Pages ήρθε να καλύψει μια συγκεκριμένη ανάγκη. Την ίδια στιγμή το Facebook ακόμη δεν έχει διορθώσει την δυνατότητα που έχει οποιοσδήποτε admin να αφαιρεί από διαχειριστή τον δημιουργό της σελίδας...

Αν πιστεύω ότι κάπου κάνουν λάθος οι συνάδελφοι που κατατάσσουν το Google+ στην κατηγορία #fail, είναι ότι το αντιμετωπίζουν ως ένα μεμονωμένο προϊόν. Δεν είναι όμως. Είναι ένα από τα πολλά κύτταρα/υπηρεσίες του τεράστιου οργανισμού της Google. Προφανώς στόχος της εταιρείας δεν είναι να το αναπτύξει ανεξάρτητα από οτιδήποτε άλλο έχει δημιουργήσει. Στόχος της είναι όπως πάντα να φτιάξει κάτι το οποίο θα αντλεί από τις υπόλοιπες υπηρεσίες της και ταυτόχρονα θα τις υποστηρίζει.

Social Media WarsΈχετε σκεφτεί τι δυναμική θα έχει το Google+, ειδικά οι σελίδες του, όταν θα συνδεθεί με τα Google Analytics; Τι χαρακτήρα θα αποκτήσει όταν πολλές από τις λειτουργίες του θα χρησιμοποιούνται από τις άλλες υπηρεσίες της Google; Π.χ. τα Adwords. Ήδη έχει συνδεθεί με το Gmail, ενδεχομένως σε λίγο διάστημα και με το Blogger, το Feedburner και τα καναλια του YouTube. Τότε να δείτε πόσους χρήστες θα έχει η υπηρεσία.

Δεν είναι τυχαίο ότι η Google δεν προβάλλει το Google+ ως μια ακόμη πλατφόρμα social media ανταγωνιστική του Facebook. Ο τίτλος που χρησιμοποιεί είναι social layer. Ό,τι και αν τελικά καταλήξει να σημαίνει αυτό, δίνει ένα πολύ συγκεκριμένο στίγμα. 

Για το ποιο είναι το στίγμα αυτό, μπορούμε να κάνουμε πολλές εικασίες. Αλλά όπως λένε και οι Αγγλοσάξονες, when there is an elephant in the room, first introduce the elephant. Το Google+ λοιπόν είναι ένα προϊόν που συνεχώς βελτιώνεται. Υπάρχουν επίσης και άλλα προϊόντα τα οποία με άμεσο ή έμμεσο τρόπο θα υποστηρίξουν. Ποιο είναι το σημαντικότερο από αυτά; Μια μηχανή αναζήτησης της οποίας τα αποτελέσματα αξίζουν το βάρος τους σε χρυσάφι.

Αγαπητοί αναγνώστες να σας συστήσω τον ελέφαντα. Ονομάζεται SEO και χαίρεται πολύ για την γνωριμία. Ο ελέφαντας που βλέπετε δίπλα είναι το αδελφάκι το οποίο λέγεται Adwords. Και τα δύο μαζί τα φωνάζουμε χαϊδευτικά SEM.

Πιστεύει κανείς ότι μια ισχυρή παρουσία στο Google+ δεν θα έχει συνέπειες στα αποτελέσματα αναζήτησης του Google; Ότι δεν θα βελτιώνει το Quality Score (δλδ θα μειώνει σημαντικά το κόστος) στα Adwords; Πιστεύει κανείς ότι δεν θα δώσει κίνητρα, και κυρίως τα μέσα, η Google στις εταιρείες να επενδύσουν στο Google+;

Ενώ λοιπόν ο Mark θα ψάχνει να βρει πώς θα κάνει τη ζωή του κάθε μαρκετίστα πιο δύσκολη, η Google θα κινείται στην ακριβώς αντίθετη κατεύθυνση. Θα δίνει λόγους αλλά και εργαλεία για να προτιμήσεις το προϊόν της. Με δεδομένη την όλο και μεγαλύτερη αύξηση του digital marketing, σας κάνει τίποτε να πιστεύετε ότι μπορεί να αποτύχει;

Follow me, Like Me or Add me to your Circles

  Follow me on Twitter



Like me on Facebook




Add me

Creative Commons License ask2use.com: Υποχρεωτική η πλήρης αντιγραφή του κειμένου ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η άδεια
ask2use.com: Επιτρέπεται η κερδοσκοπική χρήση ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής

Τα κείμενα αυτού του blog χορηγούνται με άδεια Creative Commons Attribution-NoDerivs 3.0 Ελλάδα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλα τα κείμενα του blog οπουδήποτε επιθυμείτε και με οποιοδήποτε τρόπο ακόμη και για εμπορική χρήση χωρίς προηγούμενη άδεια και χωρίς την υποχρέωση καταβολής δικαιωμάτων με την προϋπόθεση ότι θα είναι σαφής η αναφορά της πηγής και ότι το κείμενο θα παραμείνει ακέραιο, χωρίς καμία προσθήκη, αλλαγή ή συντόμευση συμπεριλαμβανόμενης αυτής εδώ της σημείωσης.


Comments

The comments to this entry are closed.