Social Media Wars - part 2
Πέντε μύθοι για το social media marketing

Facebook do's and dont's

 

Το ότι το Facebook είναι ένα εξαιρετικό μέσο για την προβολή και επικοινωνία της επιχείρησης σας το γνωρίζετε ήδη. Για να έχει όμως το μέσο αυτό την απόδοση που θέλουμε, πρέπει να το χρησιμοποιήσουμε και σωστά. Ας δούμε λοιπόν τι θα πρέπει να προσέξουμε και τι να αποφύγουμε.


Κανείς δεν πρόκειται να αφιερώσει περισσότερο από ένα με δύο λεπτά στη Facebook Page μας. Πιθανόν η διαφημιστική σας εταιρεία να σας πρότεινε ένα απίθανο διαδραστικό site εντός της σελίδας σας στο Facebook. Και πολύ καλά έκανε! Διότι από κάτι τέτοιο πρόκειται να πληρωθεί. 


Ό,τι και αν βάλετε στην σελίδα σας όμως, ο χρήστης θα ρίξει μια πρόχειρη ματιά, αν τη βρει ενδιαφέρουσα θα πατήσει 'Μου αρέσει' και μετά θα εξαφανιστεί. Η συντριπτική πλειονότητα των χρηστών δεν επιστρέφουν ποτέ σε μια Facebook Page αφού έχουν κάνει 'Like'. Ούτε μένουν σε αυτή (ή οπουδήποτε αλλού) για πολύ. Όλοι έχουμε δέκα παράθυρα ανοιχτά και πηδάμε από το ένα στο άλλο. Κάντε κάτι επαγγελματικό λοιπόν αλλά δεν χρειάζεστε δέκα διαφορετικά tabs. Δεν θα τα δει σχεδόν κανένας.


Facebook best practices


Κληρώσεις και διαγωνισμοί στα social media συνήθως δεν αποδίδουν ιδιαίτερα. Αν έχετε μια σελίδα με πάρα πολλά μέλη και μπορείτε να το προβάλετε αρκετά και από άλλα κανάλια, δοκιμάστε το. Θα έχετε αποτελέσματα αλλά όχι τίποτε συνταρακτικό. Και μεγάλο μέρος των συμμετοχών θα είναι “χαμηλής ποιότητας”(κόσμος στον οποίο δεν σας ενδιαφέρει να απευθυνθείτε).


Τα Fan Gates δεν προτείνονται. Fan Gates είναι ρυθμίσεις που επιτρέπουν σε έναν επισκέπτη να δει το περιεχόμενο της σελίδας μας (ή μέρος αυτού), μόνο αφού έχει πατήσει 'Μου αρέσει'. Εκτός και αν έχετε κάτι για το οποίο οι χρήστες θα έκοβαν τις φλέβες του, μην βάζετε περιορισμούς στην πρόσβαση. Αν έχετε κάτι καλό που πράγματι αφορά τον επισκέπτη, θα πατήσει 'Like' ούτως ή άλλως.


Αντί για Fan Gates χρησιμοποιήστε Welcome Tabs. Κερδίστε τις εντυπώσεις παρουσιάζοντας μια όμορφη εικόνα και πείτε στον χρήστη τι θέλετε να κάνει με ένα σαφές call to action.


Αν δημιουργήσετε κάποιο application, ζητήστε πρόσβαση σε όσο το δυνατόν λιγότερες πληροφορίες μπορείτε. “Όχι ρε φίλε. Δεν θέλω να σου δώσω πρόσβαση σε κάθε προσωπική μου πληροφορία μόνο και μόνο για να συμπληρώσω ένα κουίζ. Να πας να @#$%^ και εσύ και η εφαρμογή σου!”. Αυτό είναι που θα σκεφτεί ο χρήστης όταν δει ότι του ζητάμε ένα κατεβατό από άδειες και δικαιολογημένα. Πέρα από την περιορισμένη χρήση της εφαρμογής μας, είναι και πολύ κακό για το brand image μας.


Το 90% της αλληλεπίδρασης του χρήστη με την σελίδα μας γίνεται από το News Feed. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να πατήσει 'Like'. Τίποτε περισσότερο. Από εκεί και πέρα, προσπαθούμε ανά διαστήματα να τον προσελκύσουμε σε κάποια από τα tabs μας. Δεν στηριζόμαστε σε αυτό όμως ούτε περιμένουμε ότι θα επιστρέφει συχνά στη σελίδα μας.

Κατεβάστε αυτό το κείμενο σε μορφή .pdf (174.9K)

Follow me, Like me or Add me to your circles

  Follow me on Twitter



Like me on Facebook




Add me

Creative Commons License ask2use.com: Υποχρεωτική η πλήρης αντιγραφή του κειμένου ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η άδεια
ask2use.com: Επιτρέπεται η κερδοσκοπική χρήση ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής

Τα κείμενα αυτού του blog χορηγούνται με άδεια Creative Commons Attribution-NoDerivs 3.0 Ελλάδα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλα τα κείμενα του blog οπουδήποτε επιθυμείτε και με οποιοδήποτε τρόπο ακόμη και για εμπορική χρήση χωρίς προηγούμενη άδεια και χωρίς την υποχρέωση καταβολής δικαιωμάτων με την προϋπόθεση ότι θα είναι σαφής η αναφορά της πηγής και ότι το κείμενο θα παραμείνει ακέραιο, χωρίς καμία προσθήκη, αλλαγή ή συντόμευση συμπεριλαμβανόμενης αυτής εδώ της σημείωσης.


Comments

The comments to this entry are closed.