Ξεχάστε τον Big Brother. Τώρα έχουμε το Facebook
Social Media Explained

Κάνοντας social media marketing μέσω της επικαιρότητας – part 1


Το ότι το social media marketing χαρακτηρίζεται συχνά και content marketing δεν είναι κάτι τυχαίο. Αν και οι όροι προφανώς δεν ταυτίζονται, η μεταξύ τους αλληλοεπικάλυψη είναι πολύ σημαντική. Γιατί τι είναι άραγε το μάρκετινγκ στα social media αν όχι μια συνεχής αναζήτηση για νέο και ενδιαφέρον περιεχόμενο; Περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει πραγματικά το κοινό μας και θα μας βοηθά να μένουμε σε συνεχή επαφή μαζί του;

Ο κανόνας λέει βέβαια ότι το περιεχόμενο αυτό πρέπει να σχετίζεται άμεσα με το αντικείμενο μας. Και είναι λογικό. Αν κάποιος έχει γίνει μέλος της σελίδας μας στο Facebook προκειμένου να ενημερώνεται για θέματα φωτογραφίας θα ενοχληθεί αν αντί να διαβάσει ένα κείμενο για τους νέους φακούς της Olympus, βρει μια συνταγή για συκαλάκι γλυκό.

  Social Media Headlines

 Όπως όλοι οι κανόνες όμως έχει και αυτός τις εξαιρέσεις του. Μπορούμε να τον παρακάμπτουμε με άλλα λόγια αρκεί αυτή η παράκαμψη να γίνεται με σύνεση. Πότε λοιπόν μπορούμε να δημοσιεύουμε περιεχόμενο το οποίο δεν σχετίζεται άμεσα με το αντικείμενο μας; Και κυρίως, τι είναι αυτό που μας δίνει την δυνατότητα για την συγκεκριμένη παρέκκλιση;

Όπως μαρτυρά και ο τίτλος του post, η παρασπονδία επιτρέπεται μόνο όταν αφορά θέματα επικαιρότητας. Προσοχή όμως. Όταν λέμε επικαιρότητα δεν αναφερόμαστε σε κάθε τι τετριμμένο που βλέπουμε στα δελτία ειδήσεων και το οποίο στην πραγματικότητα δεν ενδιαφέρει σχεδόν κανένα. Όχι, με αυτά οπωσδήποτε δεν έχει κανένα νόημα να ασχοληθούμε. Μια στο τόσο όμως συμβαίνει ένα πραγματικά σημαντικό γεγονός. Ένα γεγονός για το οποίο μιλούν και σχολιάζουν οι πάντες. Η ανατροπή του καθεστώτος στην Αίγυπτο για παράδειγμα. Ο θάνατος του Θανάση Βέγγου ή του Steve Jobs. Μια επικείμενη ανακοίνωση της NASA σχετικά με την ανακάλυψη εξωγήινης ζωής. Οτιδήποτε.

Τέτοια γεγονότα είναι που ψάχνουμε και έχει νόημα να χρησιμοποιήσουμε. Το πώς όμως και με ποια μεθοδολογία θα το αναπτύξουμε στο επόμενο post για την χρήση της επικαιρότητας στο social media marketing.

Follow me, Like me or Add me to your circles

  Follow me on Twitter



Like me on Facebook




Add me

Creative Commons License ask2use.com: Υποχρεωτική η πλήρης αντιγραφή του κειμένου ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η άδεια
ask2use.com: Επιτρέπεται η κερδοσκοπική χρήση ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής

Τα κείμενα αυτού του blog χορηγούνται με άδεια Creative Commons Attribution-NoDerivs 3.0 Ελλάδα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλα τα κείμενα του blog οπουδήποτε επιθυμείτε και με οποιοδήποτε τρόπο ακόμη και για εμπορική χρήση χωρίς προηγούμενη άδεια και χωρίς την υποχρέωση καταβολής δικαιωμάτων με την προϋπόθεση ότι θα είναι σαφής η αναφορά της πηγής και ότι το κείμενο θα παραμείνει ακέραιο, χωρίς καμία προσθήκη, αλλαγή ή συντόμευση συμπεριλαμβανόμενης αυτής εδώ της σημείωσης.


Comments

The comments to this entry are closed.