Browser Wars
Social Media Wars - part 1

Facebook Featured Stories

 

Τα featured stories, μια νέα μορφή διαφήμισης ανακοίνωσε πρόσφατα το Facebook. Πρόκειται για παραλλαγή του sponsored stories και στην ουσία είναι ένα είδος ντοπαρίσματος του edgerank που έχει κάθε post. 

Όπως όλοι γνωρίζουμε, η πιθανότητα να δούμε στη ροή ειδήσεων μια δημοσίευση που έχει κάνει ένας φίλος μας ή μια σελίδα εξαρτάται από το edgerank. Post με χαμηλό edgerank συνήθως δεν εμφανίζονται ποτέ.

Ένας τρόπος να αντιπαράλθει κανείς το συγκεκριμένο πρόβλημα ήταν τα Sponsored Stories. Με αυτά εξασφάλιζες ότι οι δημοσιεύσεις μιας σελίδας θα εμφανίζονταν στη δεξιά στήλη του Facebook. Μαζί με τις υπόλοιπες διαφημίσεις του Facebook δηλαδή πράγμα που με τη σειρά του εξασφάλιζε ότι δεν θα τα δει κανείς.

Με τα featured stories το πρόβλημα αυτό λύνεται. Όπως είπαμε, ανάλογα με τα χρήματα που θα πληρώσεις, μπορείς να πετύχεις ότι τις δημοσιεύσεις σου θα τις βλέπουν όλοι. Δεν έχεις ανάγκη πια δηλαδή για edgerank optimization.

Από την πλευρά του χρήστη αυτό είναι σχετικά αρνητικό αλλά όχι και καταστροφικό. Δεν θα βλέπει δηλαδή άσχετες δημοσιεύσεις αλλά μόνο δημοσιεύσεις από σελίδες στις οποίες είναι μέλος. Από την άλλη η ποιότητα τους θα είναι σχετικά χαμηλή αφού η επιλογή για το αν θα εμφανιστούν δεν θα γίνεται από το πόσο καλές είναι. Αρκεί απλώς να έχει προηγηθεί ο ανάλογος οβολός από τον διαχειριστή της. Εν τη παλάμη και ούτω βοήσομεν με άλλα λόγια.

Από την πλευρά του μαρκετίστα, είναι μια σχετικά καλή λύση. Αν μη τι άλλο, εξηγεί τις μέχρι τώρα συνεχείς ενέργειες του Facebook να δυσκολέψει όσο μπορεί τη δωρεάν προβολή. Αν επενδύσεις στο να φέρεις μέλη στη σελίδα σου, δίνοντας κάτι παραπάνω μπορείς να είσαι σίγουρος ότι τελικά θα δουν και το μήνυμα σου. Δεν είναι κακό...

Comments

The comments to this entry are closed.