Previous month:
Οκτώβριος 2011
Next month:
Δεκέμβριος 2011

Social Media ROI

 

Η μέτρηση του ROI στα social media είναι ο πονοκέφαλος κάθε μαρκετίστα. Πώς ακριβώς το μετράμε; Πόσο αξιόπιστες είναι οι μετρήσεις; Αν είναι αξιόπιστες, ποια (θα) είναι η πορεία τους; Θα αυξάνεται/μειώνεται ή θα μένει σταθερή η απόδοση της συμμετοχής μας σε αυτά;

Continue reading "Social Media ROI" »


Ξεχάστε το user generated content τώρα ήρθε το spgc

 

 

Ο αμερικανικός στρατός δημιουργεί ένα project με το οποίο αποσκοπεί να επηρεάσει τα social media. Βασικό του χαρακτηριστικό η εύκολη δημιουργία και διαχείριση εικονικών προφίλ τα οποία θα συμμετέχουν σε συζητήσεις και group με στόχο την διαμόρφωση της κοινής γνώμης.

Continue reading "Ξεχάστε το user generated content τώρα ήρθε το spgc" »


Πώς μπορώ να μεγιστοποιήσω την απόδοση των δημοσιεύσεων της Facebook Page μου; – part 3

 

Στο τρίτο και τελευταίο post της σειράς "Πώς μπορώ να μεγιστοποιήσω την απόδοση των δημοσιεύσεων της Facebook Page μου;" θα μιλήσω για το πώς μπορούμε να οδηγήσουμε εμείς τους χρήστες να αλληλεπιδράσουν με την σελίδα μας.

Continue reading "Πώς μπορώ να μεγιστοποιήσω την απόδοση των δημοσιεύσεων της Facebook Page μου; – part 3" »


Πώς μπορώ να μεγιστοποιήσω την απόδοση των δημοσιεύσεων της Facebook Page μου; – part2

 

Στο προηγούμενο κείμενο μου εξήγησα πώς μπορούμε να βελτιώσουμε την απόδοση των δημοσιευμάτων της σελίδας μας αποφεύγοντας την χρήση url shorteners και κάνοντας post συγκεκριμένες ώρες της ημέρας. Σήμερα θα μιλήσουμε για την ιδανική έκταση που πρέπει να έχει ένα post καθώς και για το ποιες είναι οι μέρες που θα έχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα.

Continue reading "Πώς μπορώ να μεγιστοποιήσω την απόδοση των δημοσιεύσεων της Facebook Page μου; – part2" »