Previous month:
Αύγουστος 2011
Next month:
Οκτώβριος 2011

Το πρόβλημα με το Facebook - part 1

 

Οι περισσότερες επιχειρήσεις ταυτίζουν την παρουσία τους στα social media με το Facebook. Και δικαιολογημένα. Είναι δωρεάν, έχει αμέτρητες δυνατότητες και έχοντας ξεπεράσει τα τρία εκατομμύρια χρήστες στην Ελλάδα, μπορούμε να πούμε ότι βρίσκονται σε αυτό σχεδόν όλοι. Αφού λοιπόν ισχύουν όλα αυτά, τι λόγο θα είχαμε να μην επενδύσουμε σε αυτό; Τι πρόβλημα υπάρχει;

Continue reading "Το πρόβλημα με το Facebook - part 1 " »


Πώς τa Social Media μπορούν να θέσουν σε κίνδυνο τις επαγγελματικές σας προοπτικές

 

Έχοντας ξεπεράσει κατά πολύ τα 750 εκατομμύρια χρήστες το Facebook είναι μακράν η πιο δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο. Όμως, εκτός από τη δυνατότητα που μας δίνει να είμαστε σε συνεχή επαφή με τους φίλους και τους γνωστούς, κρύβει και παγίδες. Παγίδες που αν δεν τις προσέξουμε μπορούν να μειώσουν κατά πολύ τις πιθανότητες να προσληφθούμε στην εταιρεία που μας ενδιαφέρει.

 

Continue reading "Πώς τa Social Media μπορούν να θέσουν σε κίνδυνο τις επαγγελματικές σας προοπτικές" »


Παρουσίαση: Alterian monitoring freemium service

 

Για το πόσο απαραίτητο είναι το monitoring για την επιχείρηση μας, έχω ξαναγράψει. Όπως είναι αδιανόητο να ξεκινάς ταξίδι στον ωκεανό χωρίς χάρτη και πυξίδα, έτσι ακριβώς είναι αδιανόητο να κινείσαι σε μια αγορά χωρίς να είσαι ενήμερος για το τι λέγεται για εσένα, τους ανταγωνιστές σου και τον κλάδο σου.

Continue reading "Παρουσίαση: Alterian monitoring freemium service" »


Γιατί το brand monitoring είναι απαραίτητο για την εταιρεία μας

 

Αν και τα social media είναι ένα εξαιρετικό κανάλι επικοινωνίας προς το κοινό μιας επιχείρησης, δεν σημαίνει ότι είναι και απαλλαγμένα από κινδύνους. Ακριβώς όπως εμείς μπορούμε με ένα κλικ να στείλουμε το μήνυμα μας σε δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους, το ίδιο μπορεί να κάνει και οποιοσδήποτε άλλος. Και μπορεί το μήνυμα του να αναφέρεται σ' εμάς. Να λέει πόσο δυσαρεστημένος είναι από ένα κατάστημα μας. Να “πληροφορεί” ότι τα προϊόντα μας έχουν εξασθενές χρώμιο ή κάποια άλλη τοξική ουσία. Να υποστηρίζει ότι πρόκειται να κηρύξουμε πτώχευση. Οτιδήποτε.

Continue reading "Γιατί το brand monitoring είναι απαραίτητο για την εταιρεία μας " »


Πέντε μυστικά για μια επιτυχημένη Facebook landing page

 

Όπως εξήγησα και στο προηγούμενο μου post, μια landing page ίναι απλά α-π-α-ρ-α-ί-τ-η-τ-η για την σελίδα μας. Τίποτε δεν δείχνει πιο ερασιτεχνικό από το να μας επισκέπτεται ο χρήστης και να βλέπει τον Τοίχο της σελίδας μας. Τι χαρακτηρίζει όμως μια επιτυχημένη landing page;

Continue reading "Πέντε μυστικά για μια επιτυχημένη Facebook landing page" »


Facebook landing page

 

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει κανείς όταν στήνει μια Facebook Page, είναι να δημιουργήσει ένα welcome tab.

Τι είναι όμως ένα welcome tab; Όταν ένα χρήστης επισκέπτεται την σελίδα μας στο Facebook, αν δεν έχουμε κάνει κάποια ειδική ρύθμιση, αυτό που θα δει είναι ο Τοίχος με τα μηνύματα των μελών μας. Θα δει δηλαδή κάτι αρκετά βαρετό στην καλύτερη περίπτωση. Γιατί η χειρότερη είναι να δει τον τοίχο μας με κάποιο παράπονο ή με spam.

Continue reading "Facebook landing page" »


Διοργάνωση διαγωνισμών στο Facebook – part 5

 

Έχω κάνει σαφές, ελπίζω, ότι ένας διαγωνισμός ή μια κλήρωση στο Facebook μοιάζει με πορεία σε τεντωμένο σχοινί. Είναι από τους τομείς που κατά κανόνα βρίσκουν εφαρμογή και οι δύο νόμοι του Μέρφι:

1) Αν κάτι μπορεί να πάει στραβά, θα πάει
2) Αν κάτι δεν μπορεί να πάει στραβά, πάλι θα πάει στραβά.

Continue reading "Διοργάνωση διαγωνισμών στο Facebook – part 5" »


Διοργάνωση διαγωνισμών στο Facebook – part 4

 

Οι προηγούμενες δημοσιεύσεις μου παρουσίασαν τους διαγωνισμούς και τις κληρώσεις στο Facebook με κάπως ζοφερά χρώματα. Αποφάσισα λοιπόν σε αυτό το post να δώσω έναν τόνο αισιοδοξίας στο ζήτημα. Να δείξω ότι δεν είναι όλα μαύρα και να τονίσω τα πλεονεκτήματα που παρουσιάζουν για έναν μαρκετίστα. Επειδή όμως είμαι ειλικρινής άνθρωπος, αναθεώρησα αμέσως την απόφαση μου αυτή. Θα μιλήσω λοιπόν για κάποια από τα επιπλέον προβλήματα που θα αντιμετωπίσετε.

Continue reading "Διοργάνωση διαγωνισμών στο Facebook – part 4" »


Διοργάνωση διαγωνισμών στο Facebook – part 3

 

Στα δύο προηγούμενα post μου για τους διαγωνισμούς στο Facebook αναφέρθηκα σε ζητήματα κανονισμών και στρατηγικής. Σήμερα θα επικεντρωθώ σε κάποια τεχνικά θέματα που συνήθως προκύπτουν.

Continue reading "Διοργάνωση διαγωνισμών στο Facebook – part 3" »


Διοργάνωση διαγωνισμών στο Facebook – part 2

 

Στο προηγούμενο post μιλήσαμε για τις νομικές πτυχές ενός διαγωνισμού στο Facebook. Για κάποια από τα πράγματα που θα πρέπει να προσέξει κανείς για να περπατήσει ανάμεσα στο ναρκοπέδιο που δημιουργούν αφενός μεν οι κανονισμοί του Facebook (http://www.facebook.com/promotions_guidelines.php), αφετέρου δε η ελληνική νομοθεσία.

Continue reading "Διοργάνωση διαγωνισμών στο Facebook – part 2" »