Διοργάνωση διαγωνισμών στο Facebook – part 4
Facebook landing page

Διοργάνωση διαγωνισμών στο Facebook – part 5

 

Έχω κάνει σαφές, ελπίζω, ότι ένας διαγωνισμός ή μια κλήρωση στο Facebook μοιάζει με πορεία σε τεντωμένο σχοινί. Είναι από τους τομείς που κατά κανόνα βρίσκουν εφαρμογή και οι δύο νόμοι του Μέρφι:

1) Αν κάτι μπορεί να πάει στραβά, θα πάει
2) Αν κάτι δεν μπορεί να πάει στραβά, πάλι θα πάει στραβά.


Γνωρίζοντας λοιπόν κάποιες από τις κακοτοπιές, μπορείτε να είστε καλύτερα προετοιμασμένοι. Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική βέβαια, οπότε θα με ενδιέφερε ιδιαίτερα να μάθω τις δικές σας εμπειρίες και απόψεις γύρω από το θέμα.


Το πρώτο που πρέπει να θυμόμαστε είναι ότι ο περισσότερος κόσμος δεν ενδιαφέρεται πια για κληρώσεις και διαγωνισμούς. Με εξαίρεση τους αργόσχολους που ανέφερα στο προηγούμενο post (ακούς Στάθη; ), το μεγαλύτερο μέρος του κοινού δεν πρόκειται να ασχοληθεί. Γνωρίζει ότι είναι απίθανο να κερδίσει κανείς τίποτε και θα βαρεθεί να συμμετάσχει.


Facebook Contests

Πάρα πολλοί από τους συμμετέχοντες θα κάνουν 'Unlike' ή έστω 'Απόκρυψη' των δημοσιεύσεων της σελίδας μας αμέσως μόλις τελειώσει ο διαγωνισμός. Ένας τρόπος να το μειώσουμε αυτό είναι η διάρκεια του διαγωνισμού να είναι αρκετά μεγάλη. Οπότε ο περισσότερος κόσμος θα έχει συνηθίσει να βλέπει τα post μας στο News Feed του και δεν θα μπει στη διαδικασία να φύγει από την Facebook Page μας. Επιπλέον, όσο μεγαλύτερη είναι η διάρκεια του διαγωνισμού, τόσο περισσότερες συμμετοχές θα έχουμε.


Αν πρόκειται για κλήρωση, αρκετοί από τους συμμετέχοντες θα βάλουν όλη τους την οικογένεια καθώς και τους φίλους τους να λάβουν μέρος για λογαριασμό τους. Θα δείτε πολλές συμμετοχές του τύπου Γιώργος Παπαδόπουλος – Τροίας 5, Ελένη Παπαδοπούλου – Τροίας 5, Ανδρέας Παπαδόπουλος – Τροίας 5 κ.ο.κ., δηλαδή.


Για τους διαγωνισμούς όπου ο χρήστης πρέπει να υποβάλλει κάποια φωτογραφία, βίντεο ή κείμενο καταρχάς τονίστε ότι πρόκειται για κάτι πολύ εύκολο. Στη συνέχεια εξηγήστε, όσο καλύτερα μπορείτε, τι ακριβώς ζητάτε. Λεπτομερείς οδηγίες και tutorial βοηθούν πολύ προς αυτήν την κατεύθυνση. Για όσους μπουν στον κόπο να τα διαβάσουν βεβαίως βεβαίως. Το σημαντικότερο όλων όμως, είναι να δώσουμε σαφή παραδείγματα για το τι ζητάμε. Όσο περισσότερα τόσο το καλύτερο.


Παρά τα πολλά αρνητικά που ανέφερα πάντως, δεν θα έλεγα ότι οι κληρώσεις και οι διαγωνισμοί είναι κάτι άχρηστο. Έχουν δυσκολίες οπωσδήποτε και συνήθως δεν φέρνουν θεαματικά αποτελέσματα. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν φέρνουν και κανένα αποτέλεσμα. Αν μπορείτε να το οργανώσετε σωστά και να αποφύγετε τις κακοτοπιές, πιθανότατα να αξίζει τον κόπο. Το παν είναι να έχετε κάνει την σωστή προετοιμασία και να είστε σε συνεχή επιφυλακή για τυχόν απρόοπτα. Αν δεν δοκιμάσετε άλλωστε, δεν θα μάθετε ποτέ αν είναι το κατάλληλο μέσο προβολής για την επιχείρηση σας!

Κατεβάστε αυτό το κείμενο σε μορφη .pdf (157.2K)


Creative Commons License ask2use.com: Υποχρεωτική η πλήρης αντιγραφή του κειμένου ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η άδεια
ask2use.com: Επιτρέπεται η κερδοσκοπική χρήση ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής

Τα κείμενα αυτού του blog χορηγούνται με άδεια Creative Commons Attribution-NoDerivs 3.0 Ελλάδα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλα τα κείμενα του blog οπουδήποτε επιθυμείτε και με οποιοδήποτε τρόπο ακόμη και για εμπορική χρήση χωρίς προηγούμενη άδεια και χωρίς την υποχρέωση καταβολής δικαιωμάτων με την προϋπόθεση ότι θα είναι σαφής η αναφορά της πηγής και ότι το κείμενο θα παραμείνει ακέραιο, χωρίς καμία προσθήκη, αλλαγή ή συντόμευση συμπεριλαμβανόμενης αυτής εδώ της σημείωσης.


Comments

The comments to this entry are closed.