Previous month:
Ιούλιος 2011
Next month:
Σεπτέμβριος 2011

Διοργάνωση διαγωνισμών στο Facebook – part 1



Οι διαγωνισμοί και οι κληρώσεις μέσω των Facebook Pages γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς. Αναμφίβολα είναι μια πολύ καλή μέθοδος και για να αυξήσουμε τα 'Likes' της σελίδας και για να βελτιώσουμε το brand awareness και για να έρθουμε σε επαφή με το κοινό μας. Δυστυχώς όμως δεν πρόκειται για απλή υπόθεση. Το στήσιμο ακόμη και του πιο απλού διαγωνισμού στο Facebook είναι ένα ναρκοπέδιο.

Continue reading "Διοργάνωση διαγωνισμών στο Facebook – part 1" »


Facebook Places: Όταν το ψώνιο δουλεύει για τον διαρρήκτη

 

Όπως όλοι γνωρίζουμε, το Facebook είναι ιδιαίτερα επεκτατικό. Ορμώμενο από την νοοτροπία “Ούλα να φάμε!” αντιγράφει και υιοθετεί οτιδήποτε δημιουργούν άλλες κοινωνικές υπηρεσίες και έχει κάποια προοπτική επιτυχίας. Από την καθιέρωση του status update σε παραλληλία με το Twitter, μέχρι τα Places, τα Deals και τις Ερωτήσεις. Σήμερα θα μιλήσω για τα Places.

Continue reading "Facebook Places: Όταν το ψώνιο δουλεύει για τον διαρρήκτη" »


Πριν επενδύσετε στα Social Media. Ναι, ΠΡΙΝ!

 

Όλοι οι ανταγωνιστές σας έχουν παρουσία στα social media. Ακόμη και αν δεν έχουν blog ή Twitter account, έχουν τουλάχιστον σελίδα στο Facebook. Και είναι προφανές ότι πρόκειται για το μέλλον. Δείτε π.χ. την εκστρατεία της Lacta που αποτελεί και πρότυπο. Νιώθετε ότι ήδη έχετε καθυστερήσει. Σε τελική ανάλυση, ακόμη και αν πρόκειται για ένα κανάλι επικοινωνίας που δεν αποδίδει άμεσα, είναι και θέμα brand image να έχουμε μια καλή Facebook Page. Εδώ έχει το ανιψάκι του διευθυντή. Δεν θα έχουμε εμείς;

Continue reading "Πριν επενδύσετε στα Social Media. Ναι, ΠΡΙΝ!" »


Έξι βασικά λάθη στη χρήση των social media

 

Όπως εξηγώ συχνά, η προβολή μέσω των social media δεν είναι βόλτα σε παιδική χαρά. Χρειάζεται χρόνο, προσπάθεια και κυρίως προσοχή. Τα λάθη είναι ανθρώπινα βέβαια. Καλύτερα όμως να τα κάνει κάποιος άλλος άνθρωπος και όχι εμείς. Εδώ σημειώνω κάποια από τα πιο σημαντικά.

Continue reading "Έξι βασικά λάθη στη χρήση των social media" »


Έξι ερωτήματα για έναν Social Media Marketer

 

1) Σε ποιους απευθύνομαι. Μια απάντηση σε αυτό το ερώτημα είναι στις πληθυσμιακές ομάδες α,β,γ. Μια άλλη, εξίσου σωστή, απάντηση είναι σε κάθε δυνητικό πελάτη. Προφανώς δεν πρόκειται για αμοιβαίως αποκλειόμενες προσεγγίσεις. Η κάθε μία όμως απαιτεί αρκετά διαφορετική στρατηγική.

Continue reading " Έξι ερωτήματα για έναν Social Media Marketer" »


Πέντε μυστικά για επιτυχία στα Socia Media

 

Αν και οι ελληνικές επιχειρήσεις που επενδύουν στα social media έχουν αρχίσει να αυξάνονται, δεν παύουν να αποτελούν μια μειονότητα. Οι υπόλοιπες τα βλέπουν με επιφύλαξη, το σκέφτονται, δεν ξέρουν αν θα βγάλει η επένδυση τα λεφτά της, δεν έχουν κόσμο να ασχοληθεί, φοβούνται τυχόν αρνητικά σχόλια από το κοινό κ.ο.κ. Ο κατάλογος με τις αντιρρήσεις είναι ατελείωτος.

Continue reading "Πέντε μυστικά για επιτυχία στα Socia Media" »


Το social media marketing δεν είναι δωρεάν (ούτε κάτι απλό) - part 3

 

Εξήγησα στα προηγούμενα post ότι το μάρκετινγκ στα social media  θέλει και χρόνο και πόρους. Παρόλα αυτά, με σωστή οργάνωση, είναι δυνατόν να μειώσουμε αισθητά το βάρος που θα έχει η χρήση των καναλιών αυτών για τους υπαλλήλους μας.

Continue reading "Το social media marketing δεν είναι δωρεάν (ούτε κάτι απλό) - part 3" »


Το social media marketing δεν είναι δωρεάν (ούτε κάτι απλό) - part 2



Παρουσίασα στο προηγούμενο μου κείμενο τα social media ως μια καταβόθρα χρόνου και ενέργειας για το προσωπικό μιας εταιρείας. Πριν αφήσουμε μια τέτοια αντίληψη να μας αποθαρρύνει, θα ήθελα να σας ρωτήσω το εξής. Πόσο χρόνο δαπανά η επιχείρηση σας συνολικά για την ανάγνωση και αποστολή e-mail, αναζητήσεις στο Internet και συγκέντρωση πληροφοριών από διάφορες ιστοσελίδες; Πριν από 17 χρόνια, πόσος ήταν αυτός ο χρόνος.

Continue reading "Το social media marketing δεν είναι δωρεάν (ούτε κάτι απλό) - part 2" »


Το social media marketing δεν είναι δωρεάν (ούτε κάτι απλό) - part 1

 

Μια σημαντική παρανόηση σχετικά με τα social media είναι ότι πρόκειται για δωρεάν κανάλια επικοινωνίας. Και ότι το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να τα χρησιμοποιήσεις για να στείλεις στον κόσμο το (διαφημιστικό) σου μήνυμα. Δυστυχώς όμως αλλά και ευτυχώς δεν είναι έτσι!

Continue reading "Το social media marketing δεν είναι δωρεάν (ούτε κάτι απλό) - part 1" »


Όλοι οι καλοί χωράνε; Όχι στα social media - part 3

 

Η προηγούμενη μου δημοσίευση είχε να κάνει με τις, εν πολλοίς σωστές, διαφωνίες του Ανδρέα στο κείμενο μου με τίτλο Όλοι οι καλοί χωράνε; Όχι στα social media. Αισθάνομαι τυχερός που μπήκε στη διαδικασία να επισημάνει τα κενά στην επιχειρηματολογία μου. Με βοήθησε να αποκρυσταλλώσω στο μυαλό μου κάποια θέματα και να διατυπώσω τις απόψεις μου με καλύτερο τρόπο.

Continue reading "Όλοι οι καλοί χωράνε; Όχι στα social media - part 3" »