Γιατί το brand monitoring είναι απαραίτητο για την εταιρεία μας
Τρίτη, 20 Σεπτέμβριος 2011
Αν και τα social media είναι ένα εξαιρετικό κανάλι επικοινωνίας προς το κοινό μιας επιχείρησης, δεν σημαίνει ότι είναι και απαλλαγμένα από κινδύνους. Ακριβώς όπως εμείς μπορούμε με ένα κλικ να στείλουμε το μήνυμα μας σε δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους, το ίδιο μπορεί να κάνει και οποιοσδήποτε άλλος. Και μπορεί το μήνυμα του να αναφέρεται σ' εμάς. Να λέει πόσο δυσαρεστημένος είναι από ένα κατάστημα μας. Να “πληροφορεί” ότι τα προϊόντα μας έχουν εξασθενές χρώμιο ή κάποια άλλη τοξική ουσία. Να υποστηρίζει ότι πρόκειται να κηρύξουμε πτώχευση. Οτιδήποτε.
Continue reading "Γιατί το brand monitoring είναι απαραίτητο για την εταιρεία μας " »