3 posts categorized "transparency"

Γιατί το brand monitoring είναι απαραίτητο για την εταιρεία μας

 

Αν και τα social media είναι ένα εξαιρετικό κανάλι επικοινωνίας προς το κοινό μιας επιχείρησης, δεν σημαίνει ότι είναι και απαλλαγμένα από κινδύνους. Ακριβώς όπως εμείς μπορούμε με ένα κλικ να στείλουμε το μήνυμα μας σε δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους, το ίδιο μπορεί να κάνει και οποιοσδήποτε άλλος. Και μπορεί το μήνυμα του να αναφέρεται σ' εμάς. Να λέει πόσο δυσαρεστημένος είναι από ένα κατάστημα μας. Να “πληροφορεί” ότι τα προϊόντα μας έχουν εξασθενές χρώμιο ή κάποια άλλη τοξική ουσία. Να υποστηρίζει ότι πρόκειται να κηρύξουμε πτώχευση. Οτιδήποτε.

Continue reading "Γιατί το brand monitoring είναι απαραίτητο για την εταιρεία μας " »


Πέντε μυστικά για επιτυχία στα Socia Media

 

Αν και οι ελληνικές επιχειρήσεις που επενδύουν στα social media έχουν αρχίσει να αυξάνονται, δεν παύουν να αποτελούν μια μειονότητα. Οι υπόλοιπες τα βλέπουν με επιφύλαξη, το σκέφτονται, δεν ξέρουν αν θα βγάλει η επένδυση τα λεφτά της, δεν έχουν κόσμο να ασχοληθεί, φοβούνται τυχόν αρνητικά σχόλια από το κοινό κ.ο.κ. Ο κατάλογος με τις αντιρρήσεις είναι ατελείωτος.

Continue reading "Πέντε μυστικά για επιτυχία στα Socia Media" »


Αυτό που θέλουν οι πελάτες

 

Ξαναδιάβασα πρόσφατα ένα πολύ προσεγμένο report της IBM με τίτλο From social media to Social CRM – What customers want. Το έχουν γράψει οι Carolyn Heller Baird και Gautam Parasnis για λογαριασμό του IBM Institute for Business Value και προσωπικά το βρήκα εξαιρετικά ενδιαφέρον. Full Disclosure: είμαι γιος IBMer και έχω μια κάποια αδυναμία στην Γαλάζια Κυρία.

Αν και εντόπισα πολλά σημεία που μου τράβηξαν την προσοχή, σήμερα θα ασχοληθώ με μόνο ένα από αυτά.

Continue reading "Αυτό που θέλουν οι πελάτες" »