82 posts categorized "facebook"

8 εύκολοι τρόποι για να αυξήσεις το organic reach της σελίδας σου

Οι εποχές που τις αναρτήσεις της σελίδας μας τις έβλεπε ένα υπολογίσιμο ποσοστό των fans μας έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Πλέον και ανάλογα με την πηγή που θα διαβάσετε, σπάνια ξεπερνά το 7%. Μάλιστα η εμπειρία έχει δείξει ότι, ειδικά για σελίδες με πολλούς fans, το ποσοστό αυτό δύσκολα ξεπερνά το 2-3%.

Continue reading "8 εύκολοι τρόποι για να αυξήσεις το organic reach της σελίδας σου" »


Γιατί το Google+ δεν μπορεί να αποτύχει

" addthis:url="<$MTEntryPermalink$>">



Έχει περάσει πάνω από ενάμισης χρόνος από τότε που το Google+ ξεκίνησε τη λειτουργία του και δεν είναι λίγοι ακόμη οι social media professionals που το θεωρούν χαμένη υπόθεση. Η σύγκριση γίνεται φυσικά με το Facebook και το κατά πόσον η πλατφόρμα της Google έχει τη δυνατότητα να το ανταγωνιστεί.

Continue reading "Γιατί το Google+ δεν μπορεί να αποτύχει" »


Facebook Graph Search: not impressed

 

Τo Graph Search ανακοίνωσε το Facebook και ακριβώς όπως και οι επενδυτές που ξαναέστειλαν τη μετοχή του στα τάρταρα, δεν θα έλεγα ότι εντυπωσιάστηκα.

Continue reading "Facebook Graph Search: not impressed" »


Facebook Retargeting: Η εξέλιξη της διαφήμισης στο μεγάλο κοινωνικό δίκτυο

Facebook Exchange ή αλλιώς Facebook retargeting ή απλά remarketing. Πολλοί το έχετε ακούσει και ίσως αναρωτηθήκατε τι είναι αυτό. Είναι ο νέος τρόπος στοχευμένης διαφήμισης στο Facebook.

Τι είναι το retargeting
To retargeting υπάρχει εδώ και χρόνια. Ένα παράδειγμα retargeting είναι η εμφάνιση μιας διαφήμισης στο GDN (Google Display Network) και όχι μόνο. Είναι δηλαδή η εμφάνιση μιας διαφήμισης σε

Continue reading "Facebook Retargeting: Η εξέλιξη της διαφήμισης στο μεγάλο κοινωνικό δίκτυο" »


Γιατί η GM είχε δίκιο να εγκαταλείψει τη διαφήμιση στο Facebook

 

Διαβάζοντας το κείμενο του Γιώργου Αναγνωστόπουλου στο suit.gr για την απόφαση της GM να εγκαταλείψει την διαφήμιση στο Facebook, η αλήθεια είναι ότι μπήκα σε σκέψεις.

Continue reading "Γιατί η GM είχε δίκιο να εγκαταλείψει τη διαφήμιση στο Facebook" »


Ασαφή τα συμπεράσματα σχετικά με τις επιδόσεις του Timeline


Παρά τις ελπίδες ότι η μετάβαση στο Timeline για τις σελίδες του Facebook θα αύξανε το engagement με τους χρήστες, φαίνεται ότι μέχρι τώρα τα συμπεράσματα σχετικά με τις επιδόσεις του σε αυτόν τον τομέα δεν είναι ξεκάθαρα.

Continue reading "Ασαφή τα συμπεράσματα σχετικά με τις επιδόσεις του Timeline" »


Αξιολογώντας τις νέες αλλαγές στο Facebook

 

Στο post αυτό θα αναφερθώ στο τι σημαίνει η μετάβαση των Facebook Pages στο Timeline για τον social media marketer. Και δεν εννοώ το κατά πόσον οι αλλαγές τον βοηθάνε ή όχι στην επικοινωνία του με το κοινό. Αυτό είναι το τελευταίο.

Continue reading "Αξιολογώντας τις νέες αλλαγές στο Facebook" »


Facebook Pages Timeline: τι πρέπει να γνωρίζω


Στο προηγούμενο post καθώς και στο infographic που αναρτήθηκε εδώ, αναφέραμε κάποια πράγματα για το τεχνικό μέρος του Timeline. Τι διαστάσει πρέπει να έχουν οι εικόνες κλπ.

Εδώ θα δούμε πώς πρέπει να αντιμετωπίσουμε τις νέες αλλαγές του Facebook σε επίπεδο στρατηγικής.

1) Καταρχάς δεν ανησυχούμε και δεν θορυβούμαστε. Η μετάβαση δεν θα γίνει πριν το τέλος Μαρτίου οπότε έχουμε αρκετό χρόνο στη διάθεση μας να δούμε τις λεπτομέρειες.

2) Δεν κάνουμε τη μετάβαση αμέσως. Σίγουρα θα γίνουν μικροαλλαγές από την υπηρεσία οπότε καλό είναι να είμαστε υπομονετικοί. Περιμένουμε δηλαδή μέχρι τις τελευταίες ημέρες του Μαρτίου μέχρι να περάσουμε στο Timeline.

3) Επιλέγουμε την εικόνα που θα χρησιμοποιήσουμε για εξώφυλλο.

4) Δεδομένου ότι κάποια posts θα μπορούν να πάρουν πολύ περισσότερο βάρος και να μείνουν στην κορυφή μέχρι και επτά ημέρες, αναπροσαρμόζουμε τον τρόπο που κάνουμε δημοσιεύσεις. Εξετάζουμε τι θέλουμε να τονίσουμε και να προβάλουμε κάθε εβδομάδα στη Facebook Page μας.

5) Αναζητούμε περισσότερες φωτογραφίες και βίντεο. Η “οπτική” στροφή που κάνει το Facebook με το Timeline κάνει απαραίτητη τη χρήση/δημοσίευση πολύ περισσότερων φωτογραφιών και βίντεο απ' ό,τι πριν.

6) Φροντίζουμε να τονίσουμε όσο γίνεται περισσότερο τα tabs/apps μας ενδιαφέρουν. Καλό είναι να έχουμε και τα σχετικά εικονίδια αν αυτό είναι δυνατόν.

7) Ξαναγράφουμε/προσαρμόζουμε την 'ταυτότητα' της σελίδας μας για το νέο About.

8) Αν το brand μας μπορεί να το αξιοποιήσει ως λειτουργία, αναζητούμε εικόνες ώστε να μπορούμε να τις χρησιμοποιήσουμε στα Milestones.

Follow me, Like me or Add me to your circles

   Follow me on Twitter



Like me on Facebook




Add me

Creative Commons License ask2use.com: Υποχρεωτική η πλήρης αντιγραφή του κειμένου ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η άδεια
ask2use.com: Επιτρέπεται η κερδοσκοπική χρήση ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής

Τα κείμενα αυτού του blog χορηγούνται με άδεια Creative Commons Attribution-NoDerivs 3.0 Ελλάδα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλα τα κείμενα του blog οπουδήποτε επιθυμείτε και με οποιοδήποτε τρόπο ακόμη και για εμπορική χρήση χωρίς προηγούμενη άδεια και χωρίς την υποχρέωση καταβολής δικαιωμάτων με την προϋπόθεση ότι θα είναι σαφής η αναφορά της πηγής και ότι το κείμενο θα παραμείνει ακέραιο, χωρίς καμία προσθήκη, αλλαγή ή συντόμευση συμπεριλαμβανόμενης αυτής εδώ της σημείωσης.