Γιατί το brand monitoring είναι απαραίτητο για την εταιρεία μας

 

Αν και τα social media είναι ένα εξαιρετικό κανάλι επικοινωνίας προς το κοινό μιας επιχείρησης, δεν σημαίνει ότι είναι και απαλλαγμένα από κινδύνους. Ακριβώς όπως εμείς μπορούμε με ένα κλικ να στείλουμε το μήνυμα μας σε δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους, το ίδιο μπορεί να κάνει και οποιοσδήποτε άλλος. Και μπορεί το μήνυμα του να αναφέρεται σ' εμάς. Να λέει πόσο δυσαρεστημένος είναι από ένα κατάστημα μας. Να “πληροφορεί” ότι τα προϊόντα μας έχουν εξασθενές χρώμιο ή κάποια άλλη τοξική ουσία. Να υποστηρίζει ότι πρόκειται να κηρύξουμε πτώχευση. Οτιδήποτε.

Continue reading "Γιατί το brand monitoring είναι απαραίτητο για την εταιρεία μας " »


Πέντε μυστικά για μια επιτυχημένη Facebook landing page

 

Όπως εξήγησα και στο προηγούμενο μου post, μια landing page ίναι απλά α-π-α-ρ-α-ί-τ-η-τ-η για την σελίδα μας. Τίποτε δεν δείχνει πιο ερασιτεχνικό από το να μας επισκέπτεται ο χρήστης και να βλέπει τον Τοίχο της σελίδας μας. Τι χαρακτηρίζει όμως μια επιτυχημένη landing page;

Continue reading "Πέντε μυστικά για μια επιτυχημένη Facebook landing page" »


Facebook landing page

 

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει κανείς όταν στήνει μια Facebook Page, είναι να δημιουργήσει ένα welcome tab.

Τι είναι όμως ένα welcome tab; Όταν ένα χρήστης επισκέπτεται την σελίδα μας στο Facebook, αν δεν έχουμε κάνει κάποια ειδική ρύθμιση, αυτό που θα δει είναι ο Τοίχος με τα μηνύματα των μελών μας. Θα δει δηλαδή κάτι αρκετά βαρετό στην καλύτερη περίπτωση. Γιατί η χειρότερη είναι να δει τον τοίχο μας με κάποιο παράπονο ή με spam.

Continue reading "Facebook landing page" »


Διοργάνωση διαγωνισμών στο Facebook – part 5

 

Έχω κάνει σαφές, ελπίζω, ότι ένας διαγωνισμός ή μια κλήρωση στο Facebook μοιάζει με πορεία σε τεντωμένο σχοινί. Είναι από τους τομείς που κατά κανόνα βρίσκουν εφαρμογή και οι δύο νόμοι του Μέρφι:

1) Αν κάτι μπορεί να πάει στραβά, θα πάει
2) Αν κάτι δεν μπορεί να πάει στραβά, πάλι θα πάει στραβά.

Continue reading "Διοργάνωση διαγωνισμών στο Facebook – part 5" »


Διοργάνωση διαγωνισμών στο Facebook – part 4

 

Οι προηγούμενες δημοσιεύσεις μου παρουσίασαν τους διαγωνισμούς και τις κληρώσεις στο Facebook με κάπως ζοφερά χρώματα. Αποφάσισα λοιπόν σε αυτό το post να δώσω έναν τόνο αισιοδοξίας στο ζήτημα. Να δείξω ότι δεν είναι όλα μαύρα και να τονίσω τα πλεονεκτήματα που παρουσιάζουν για έναν μαρκετίστα. Επειδή όμως είμαι ειλικρινής άνθρωπος, αναθεώρησα αμέσως την απόφαση μου αυτή. Θα μιλήσω λοιπόν για κάποια από τα επιπλέον προβλήματα που θα αντιμετωπίσετε.

Continue reading "Διοργάνωση διαγωνισμών στο Facebook – part 4" »


Διοργάνωση διαγωνισμών στο Facebook – part 3

 

Στα δύο προηγούμενα post μου για τους διαγωνισμούς στο Facebook αναφέρθηκα σε ζητήματα κανονισμών και στρατηγικής. Σήμερα θα επικεντρωθώ σε κάποια τεχνικά θέματα που συνήθως προκύπτουν.

Continue reading "Διοργάνωση διαγωνισμών στο Facebook – part 3" »


Διοργάνωση διαγωνισμών στο Facebook – part 2

 

Στο προηγούμενο post μιλήσαμε για τις νομικές πτυχές ενός διαγωνισμού στο Facebook. Για κάποια από τα πράγματα που θα πρέπει να προσέξει κανείς για να περπατήσει ανάμεσα στο ναρκοπέδιο που δημιουργούν αφενός μεν οι κανονισμοί του Facebook (http://www.facebook.com/promotions_guidelines.php), αφετέρου δε η ελληνική νομοθεσία.

Continue reading "Διοργάνωση διαγωνισμών στο Facebook – part 2" »


Διοργάνωση διαγωνισμών στο Facebook – part 1



Οι διαγωνισμοί και οι κληρώσεις μέσω των Facebook Pages γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς. Αναμφίβολα είναι μια πολύ καλή μέθοδος και για να αυξήσουμε τα 'Likes' της σελίδας και για να βελτιώσουμε το brand awareness και για να έρθουμε σε επαφή με το κοινό μας. Δυστυχώς όμως δεν πρόκειται για απλή υπόθεση. Το στήσιμο ακόμη και του πιο απλού διαγωνισμού στο Facebook είναι ένα ναρκοπέδιο.

Continue reading "Διοργάνωση διαγωνισμών στο Facebook – part 1" »


Facebook Places: Όταν το ψώνιο δουλεύει για τον διαρρήκτη

 

Όπως όλοι γνωρίζουμε, το Facebook είναι ιδιαίτερα επεκτατικό. Ορμώμενο από την νοοτροπία “Ούλα να φάμε!” αντιγράφει και υιοθετεί οτιδήποτε δημιουργούν άλλες κοινωνικές υπηρεσίες και έχει κάποια προοπτική επιτυχίας. Από την καθιέρωση του status update σε παραλληλία με το Twitter, μέχρι τα Places, τα Deals και τις Ερωτήσεις. Σήμερα θα μιλήσω για τα Places.

Continue reading "Facebook Places: Όταν το ψώνιο δουλεύει για τον διαρρήκτη" »


Πριν επενδύσετε στα Social Media. Ναι, ΠΡΙΝ!

 

Όλοι οι ανταγωνιστές σας έχουν παρουσία στα social media. Ακόμη και αν δεν έχουν blog ή Twitter account, έχουν τουλάχιστον σελίδα στο Facebook. Και είναι προφανές ότι πρόκειται για το μέλλον. Δείτε π.χ. την εκστρατεία της Lacta που αποτελεί και πρότυπο. Νιώθετε ότι ήδη έχετε καθυστερήσει. Σε τελική ανάλυση, ακόμη και αν πρόκειται για ένα κανάλι επικοινωνίας που δεν αποδίδει άμεσα, είναι και θέμα brand image να έχουμε μια καλή Facebook Page. Εδώ έχει το ανιψάκι του διευθυντή. Δεν θα έχουμε εμείς;

Continue reading "Πριν επενδύσετε στα Social Media. Ναι, ΠΡΙΝ!" »