36 posts categorized "facebook pages"

Πέντε παγίδες στη χρήση του Facebook

 

Είναι συνηθισμένο φαινόμενο να επενδύει κανείς στα social media και δη στο Facebook και η επένδυση του να καταλήγει σε πλήρη αποτυχία. Τα αίτια μπορεί να είναι πολλά, σε αυτό το post όμως θα σταθώ σε αυτά που συναντά κανείς συχνότερα.

Continue reading "Πέντε παγίδες στη χρήση του Facebook" »


Πώς μπορώ να μεγιστοποιήσω την απόδοση των δημοσιεύσεων της Facebook Page μου; – part 3

 

Στο τρίτο και τελευταίο post της σειράς "Πώς μπορώ να μεγιστοποιήσω την απόδοση των δημοσιεύσεων της Facebook Page μου;" θα μιλήσω για το πώς μπορούμε να οδηγήσουμε εμείς τους χρήστες να αλληλεπιδράσουν με την σελίδα μας.

Continue reading "Πώς μπορώ να μεγιστοποιήσω την απόδοση των δημοσιεύσεων της Facebook Page μου; – part 3" »


Στο Facebook το μέγεθος μετράει

 

Πολύ υποστηρίζουν ότι αυτό που έχει πραγματική σημασία είναι η ποιότητα και όχι το μέγεθος. Μην τους ακούτε. Αν προσέξετε όμως, θα διαπιστώσετε ότι αυτά τα λένε όσοι χρησιμοποιούν μικρές φωτογραφίες στην Facebook Page τους. Όλοι εμείς που χρησιμοποιούμε μεγαλύτερες, έχουμε διαφορετική άποψη!

Τι εννοούμε όμως όταν λέμε μεγάλες; Πόσα εκατοστά, εμ πίξελ ήθελα να πω, είναι το κατάλληλο μέγεθος; Ας τα πάρουμε λοιπόν από την αρχή!

Continue reading "Στο Facebook το μέγεθος μετράει" »


Πέντε μυστικά για μια επιτυχημένη Facebook landing page

 

Όπως εξήγησα και στο προηγούμενο μου post, μια landing page ίναι απλά α-π-α-ρ-α-ί-τ-η-τ-η για την σελίδα μας. Τίποτε δεν δείχνει πιο ερασιτεχνικό από το να μας επισκέπτεται ο χρήστης και να βλέπει τον Τοίχο της σελίδας μας. Τι χαρακτηρίζει όμως μια επιτυχημένη landing page;

Continue reading "Πέντε μυστικά για μια επιτυχημένη Facebook landing page" »


Facebook landing page

 

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει κανείς όταν στήνει μια Facebook Page, είναι να δημιουργήσει ένα welcome tab.

Τι είναι όμως ένα welcome tab; Όταν ένα χρήστης επισκέπτεται την σελίδα μας στο Facebook, αν δεν έχουμε κάνει κάποια ειδική ρύθμιση, αυτό που θα δει είναι ο Τοίχος με τα μηνύματα των μελών μας. Θα δει δηλαδή κάτι αρκετά βαρετό στην καλύτερη περίπτωση. Γιατί η χειρότερη είναι να δει τον τοίχο μας με κάποιο παράπονο ή με spam.

Continue reading "Facebook landing page" »


Το social media marketing δεν είναι δωρεάν (ούτε κάτι απλό) - part 3

 

Εξήγησα στα προηγούμενα post ότι το μάρκετινγκ στα social media  θέλει και χρόνο και πόρους. Παρόλα αυτά, με σωστή οργάνωση, είναι δυνατόν να μειώσουμε αισθητά το βάρος που θα έχει η χρήση των καναλιών αυτών για τους υπαλλήλους μας.

Continue reading "Το social media marketing δεν είναι δωρεάν (ούτε κάτι απλό) - part 3" »


Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 4

 

Κάθε διαχειριστής σελίδας στο Facebook μετρά την επιτυχία της αλλά και εκείνη του brand ή της επιχείρισης ανάλογα με τον αριθμό των μελών της. Των χρηστών που έχουν πατήσει 'Μου αρέσει'. Όσο πιο πολλοί τόσο καλύτερα λέμε και όχι άδικα. Για να μπει κάποιος στον κόπο να πατήσει το κουμπάκι 'Μου αρέσει' δεν σημαίνει ότι τον ενδιαφέρει η δουλειά μας; Δεν σημαίνει ότι μας ξεχωρίζει απ' όλες τις υπόλοιπες εταιρείες.

Continue reading "Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 4" »


Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 3

 

Ανέλυσα στα δύο προηγούμενα post ότι κάθε μέλος της σελίδας μας έχει έρθει σε αυτήν για διαφορετικούς λόγους. Αυτό είναι κάτι που έχει μεγάλη σημασία γιατί άλλη προσέγγιση πρέπει να έχουμε όταν απευθυνόμαστε σε κάποιον brand advocate και άλλη σε κάποιον που αγοράζει από εμάς σποραδικά.

Continue reading "Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 3" »


Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 2

 

Όπως εξήγησα και στο προηγούμενο κείμενο μου, το ότι κάποιος έχει γίνει μέλος στη Facebook Page μας και αλληλεπιδρά με αυτήν και τα δημοσιεύματα μας, δεν τον μετατρέπει αυτόματα και σε πιο “πιστό” πελάτη. Μπορεί να συμβαίνει ακριβώς το αντίστροφο. Ακριβώς επειδή πρόκειται για φίλο της επιχείρησης ή brand advocate είναι που μπαίνει σε όλη αυτή τη διαδικασία. Αν λοιπόν ισχύει η δεύτερη εκδοχή, τότε τι @$%&* την θέλουμε την παρουσία στα social media; Και πριν αποφασίσουμε να επενδύσουμε περισσότερο, πώς μπορούμε να είμαστε βέβαιοι ότι ισχύει το ένα ή το άλλο;

Continue reading "Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 2" »