20 posts categorized "Like"

Τα social media δεν είναι για όλους

 

Όπως λέει και η παροιμία, τα μεταξωτά εσώρουχα απαιτούν και επιδέξιους πισινούς. Πολλώ δε μάλλον αν δεν πρόκειται για απλά σλιπ αλλά για καυτά στρινγκάκια.

Στην πιο πάνω λογική, πρέπει κάποια στιγμή να συνειδητοποιήσουμε ότι τα social media δεν είναι εξίσου χρήσιμα για όλους. Και ότι δεν πρέπει να τα αντιμετωπίζουμε ως την θεραπεία για πάσα νόσο και πάσα μαλατία.

Continue reading "Τα social media δεν είναι για όλους" »


Το Facebook είναι ελβετικός σουγιάς των social media

 

Για τον επεκτατισμό του Facebook έχω ξαναγράψει. Θεωρώ ότι το κουμπί 'Μου αρέσει' ή η δυνατότητα σχολιασμό σε blog είναι τα πλέον χαρακτηριστικά παραδείγματα. Στα προηγούμενα post μου ασχολήθηκα κυρίως με τους στόχους αυτών των ιμπεριαλιστικών τάσεων και τις εξελίξεις που ενδεχομένως να φέρουν. Σήμερα θα ήθελα να μείνω λίγο στα δομικά στοιχεία αυτής της πορείας. Τι ακριβώς είναι αυτά και τι νέο φέρνουν στον καμβά των social media.

Continue reading " Το Facebook είναι ελβετικός σουγιάς των social media" »


Τι σκέφτεται ένας χρήστης όταν μας κάνει 'Like'; - part 2

 

Στο  κείμενο που προηγήθηκε, επεσήμανα ότι ένα 'Like' δεν κοστίζει τίποτε. Άρα δεν πρέπει να του δίνουμε ιδιαίτερο βάρος σε ό,τι αφορά το τι σκέφτεται, ή πολύ περισσότερο αισθάνεται, ένας καταναλωτής για εμάς. Μάλλον δεν σκέφτεται και δεν αισθάνεται τίποτε.

Continue reading "Τι σκέφτεται ένας χρήστης όταν μας κάνει 'Like'; - part 2" »


Τι σκέφτεται ένας χρήστης όταν μας κάνει 'Like'; - part 1

 

Αναφέρθηκα σε προηγούμενο post μου ότι είναι ελάχιστες οι περιπτώσεις που ένας χρήστης ενδιαφέρεται να καλλιεργήσει τις σχέσεις του με μια επιχείρηση. Και ότι εκτός αν είμαστε η Canonical ή η Apple, για τον πιο πολύ κόσμο το brand μας δεν είναι παρά ένα ακόμη brand ανάμεσα σε όλα τα υπόλοιπα.

Continue reading "Τι σκέφτεται ένας χρήστης όταν μας κάνει 'Like'; - part 1" »


Τα social media ως διαφήμιση από στόμα σε στόμα

 

Όπως έχει πει και ο Erik Qualman “social media is word of mouth on steroids.It turns word of mouth into world of mouth”. Το ερώτημα είναι λοιπόν, πώς μπορούμε να αξιοποιήσουμε αυτήν την πλευρά τους;

Continue reading "Τα social media ως διαφήμιση από στόμα σε στόμα" »


Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τα social media για να αυξήσω τις πωλήσεις μου;

 

Όπως συχνά επισημαίνω, τα social media δεν είναι ένα ακόμη κανάλι διαφήμισης, προώθησης ή διάθεσης των προϊόντων μας. Όχι ότι δεν μπορούν να χρησιμεύσουν και ως κάτι τέτοιο. Αλλά δεν είναι η καλύτερη δυνατή χρήση τους.

Continue reading "Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τα social media για να αυξήσω τις πωλήσεις μου;" »


7 τρόποι να αξιοποιήσεις τα Social Media για την εταιρεία σου

 

1) Βελτίωση των προϊόντων και υπηρεσιών σου. Τα social media σου επιτρέπουν να είσαι σε συνεχή επαφή με τα τμήματα της αγοράς που σε ενδιαφέρουν. Δες, τί απ' όσα δημοσιεύεις ενδιαφέρει την αγορά/τους πελάτες σου περισσότερο. Κάνε τους ερωτήσεις. Παρακολούθησε τι λένε για σένα στον κοινωνικό ιστό.

Continue reading "7 τρόποι να αξιοποιήσεις τα Social Media για την εταιρεία σου" »


Facebook παιδάκι μου. Πεταμένα λεφτά

 

Ανέφερα στο προηγούμενο post μου ότι μια αραχνιασμένη σελίδα στο Facebook δεν είναι “πεταμένα λεφτά”. Η μάλλον δεν είναι απλώς πεταμένα λεφτά. Μπορεί να είναι κάτι πολύ χειρότερο.

Continue reading "Facebook παιδάκι μου. Πεταμένα λεφτά" »


Αξιοποιώντας τα Facebook Insights - part 2

 

Στο προηγούμενο post μου αναφέρθηκα στο πώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα Facebook Insights προκείμενου να βελτιώσουμε την απήχηση που έχουν οι δημοσιεύσεις μας. Σήμερα θα μιλήσουμε για το πώς μπορούμε να τα αξιοποίησουμε προκειμένου να μάθουμε περισσότερες πληροφορίες για το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε. Άλλωστε το καλό με τα social media είναι ακριβώς οτι επιτρέπουν σε όλους μας να δείξουμε με σαφήνεια τι μας αρέσει και τι όχι. Δεν χρειάζεται πια να καταφεύγουμε σε έμμεση εξαγωγή συμπερασμάτων.

Continue reading "Αξιοποιώντας τα Facebook Insights - part 2" »


Αξιοποιώντας τα Facebook Insights - part 1

 

Αν και τα στατιστικά που μας παρέχει το Facebook για τις σελίδες μας έχουν τεράστιο όγκο πληροφοριών και μπορούν να αποδειχτούν πολύτιμα, λίγοι μπαίνουν στην διαδικασία να τα αξιοποιήσουν. Σε κάποιο βαθμό αυτό οφείλεται στο ότι διαφέρουν κάπως από τα στατιστικά μιας κοινής ιστοσελίδας.

Continue reading "Αξιοποιώντας τα Facebook Insights - part 1" »