7 posts categorized "content"

Πέντε παγίδες στη χρήση του Facebook

 

Είναι συνηθισμένο φαινόμενο να επενδύει κανείς στα social media και δη στο Facebook και η επένδυση του να καταλήγει σε πλήρη αποτυχία. Τα αίτια μπορεί να είναι πολλά, σε αυτό το post όμως θα σταθώ σε αυτά που συναντά κανείς συχνότερα.

Continue reading "Πέντε παγίδες στη χρήση του Facebook" »


Παρουσίαση: Alterian monitoring freemium service

 

Για το πόσο απαραίτητο είναι το monitoring για την επιχείρηση μας, έχω ξαναγράψει. Όπως είναι αδιανόητο να ξεκινάς ταξίδι στον ωκεανό χωρίς χάρτη και πυξίδα, έτσι ακριβώς είναι αδιανόητο να κινείσαι σε μια αγορά χωρίς να είσαι ενήμερος για το τι λέγεται για εσένα, τους ανταγωνιστές σου και τον κλάδο σου.

Continue reading "Παρουσίαση: Alterian monitoring freemium service" »


Το social media marketing δεν είναι δωρεάν (ούτε κάτι απλό) - part 1

 

Μια σημαντική παρανόηση σχετικά με τα social media είναι ότι πρόκειται για δωρεάν κανάλια επικοινωνίας. Και ότι το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να τα χρησιμοποιήσεις για να στείλεις στον κόσμο το (διαφημιστικό) σου μήνυμα. Δυστυχώς όμως αλλά και ευτυχώς δεν είναι έτσι!

Continue reading "Το social media marketing δεν είναι δωρεάν (ούτε κάτι απλό) - part 1" »


Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 1

 

Είναι κοινός τόπος στα social media ότι ένας καταναλωτής είναι πιο πιθανό να αγοράσει το προϊόν μιας εταιρείας την οποία έχει κάνει 'Like” στο Facebook. Tης οποίας βλέπει τα άλμπουμ και τα βίντεο και σχολιάζει ή κοινοποιεί τα post. Γι' αυτό άλλωστε προσπαθούμε τα μέλη της σελίδας μας να αλληλεπιδρούν όσο περισσότερο γίνεται με τις δημοσιεύσεις μας.

Continue reading "Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 1" »


Προβάλλοντας σωστά την παρουσία μας στα social media

 

Στο post μου με τίτλο 7 τρόποι για να προβάλετε την παρουσία σας στα social media ανέφερα τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση μπορεί να ενημερώσει το κοινό για τα κανάλια επικοινωνίας που έχει δημιουργήσει σε αυτά. Αρκεί όμως μια απλή ενημέρωση ή ακόμη και συνεχής διαφήμιση για να έρθει ο κόσμος σε αυτά; Είναι αρκετό να του πούμε “έχω και σελίδα στο Facebook, κάνε μου 'Like'” για να μπει κανείς στην διαδικασία να μας αναζητήσει;

Continue reading "Προβάλλοντας σωστά την παρουσία μας στα social media" »


Τι θέλουμε; Brand awareness ή mailing list; - part 2

 

Όπως έγραψα και στο προηγούμενο post μου, είναι εξαιρετικά κοντόφθαλμο να βάζουμε εμπόδια στη λήψη ενός e-book μας από τους επισκέπτες. Γιατί το e-book αυτό είναι η καλύτερη δυνατή διαφήμιση για την εταιρεία μας. Δείχνει ότι γνωρίζουμε το αντικείμενο μας. Πείθει τον πελάτη να μας εμπιστευτεί. Αξίζει λοιπόν να μειώνουμε την δυνητική προβολή μας ελπίζοντας απλώς να μεγεθύνουμε λίγο μια mailing list; Μάλλον όχι.

Continue reading "Τι θέλουμε; Brand awareness ή mailing list; - part 2" »


5 κανόνες για επιτυχημένη παρουσία στα social media

 

1) Βελτίωση των προϊόντων και υπηρεσιών σου. Τα social media σου επιτρέπουν να είσαι σε συνεχή επαφή με τα τμήματα της αγοράς που σε ενδιαφέρουν. Δες, τί απ' όσα δημοσιεύεις ενδιαφέρει την αγορά/τους πελάτες σου περισσότερο. Κάνε τους ερωτήσεις. Παρακολούθησε τι λένε για σένα στον κοινωνικό ιστό.

Continue reading "5 κανόνες για επιτυχημένη παρουσία στα social media" »