7 posts categorized "communities"

8 εύκολοι τρόποι για να αυξήσεις το organic reach της σελίδας σου

Οι εποχές που τις αναρτήσεις της σελίδας μας τις έβλεπε ένα υπολογίσιμο ποσοστό των fans μας έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Πλέον και ανάλογα με την πηγή που θα διαβάσετε, σπάνια ξεπερνά το 7%. Μάλιστα η εμπειρία έχει δείξει ότι, ειδικά για σελίδες με πολλούς fans, το ποσοστό αυτό δύσκολα ξεπερνά το 2-3%.

Continue reading "8 εύκολοι τρόποι για να αυξήσεις το organic reach της σελίδας σου" »


Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 2

 

Όπως εξήγησα και στο προηγούμενο κείμενο μου, το ότι κάποιος έχει γίνει μέλος στη Facebook Page μας και αλληλεπιδρά με αυτήν και τα δημοσιεύματα μας, δεν τον μετατρέπει αυτόματα και σε πιο “πιστό” πελάτη. Μπορεί να συμβαίνει ακριβώς το αντίστροφο. Ακριβώς επειδή πρόκειται για φίλο της επιχείρησης ή brand advocate είναι που μπαίνει σε όλη αυτή τη διαδικασία. Αν λοιπόν ισχύει η δεύτερη εκδοχή, τότε τι @$%&* την θέλουμε την παρουσία στα social media; Και πριν αποφασίσουμε να επενδύσουμε περισσότερο, πώς μπορούμε να είμαστε βέβαιοι ότι ισχύει το ένα ή το άλλο;

Continue reading "Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 2" »


Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 1

 

Είναι κοινός τόπος στα social media ότι ένας καταναλωτής είναι πιο πιθανό να αγοράσει το προϊόν μιας εταιρείας την οποία έχει κάνει 'Like” στο Facebook. Tης οποίας βλέπει τα άλμπουμ και τα βίντεο και σχολιάζει ή κοινοποιεί τα post. Γι' αυτό άλλωστε προσπαθούμε τα μέλη της σελίδας μας να αλληλεπιδρούν όσο περισσότερο γίνεται με τις δημοσιεύσεις μας.

Continue reading "Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 1" »


Crowdsourcing. Ή αλλιώς, τρεις λαλούν και δυο χορεύουν - part 1

 

Για όσους ασχολούνται με τα social media το crowdsourcing είναι λέξη καραμέλα. Αποτελεί την λύση για όλα τα προβλήματα. Μόνο την φαλάκρα που δεν θεραπεύει.

Continue reading "Crowdsourcing. Ή αλλιώς, τρεις λαλούν και δυο χορεύουν - part 1" »


Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 4

 

Στα post που προηγήθηκαν, σχετικά με τους περιορισμούς που έχει θέσει το Facebook σε ό,τι αφορά την διοργάνωση διαγωνισμών και κληρώσεων, ίσως δόθηκε η εντύπωση ότι είναι σχεδόν αδύνατο να στήσει κανείς κάτι. Ή, ότι έχει τόσες δυσκολίες που δεν αξίζει τον κόπο.

Continue reading "Διαγωνισμοί στο Facebook. Τι πρέπει να γνωρίζω - part 4" »


The Wetpaint/Altimeter Group ENGAGEMENTdb Report - 2009

 

Διάβασα χθες το ENGAGEMENTdb Report. Με κάποια καθυστέρηση μάλλον γιατί είναι του 2009. Απ' ό,τι φαίνεται, η μελέτη δεν επαναλήφθηκε γιατί δεν μπόρεσα, μέχρι στιγμής, να εντοπίσω το αντίστοιχο του 2010. Αν έχετε κάτι υπόψη σας, παρακαλώ κάντε έναν κόπο και πείτε μου που θα μπορούσα να το βρω.

Continue reading "The Wetpaint/Altimeter Group ENGAGEMENTdb Report - 2009" »


Τα social media δεν είναι για όλους

 

Όπως λέει και η παροιμία, τα μεταξωτά εσώρουχα απαιτούν και επιδέξιους πισινούς. Πολλώ δε μάλλον αν δεν πρόκειται για απλά σλιπ αλλά για καυτά στρινγκάκια.

Στην πιο πάνω λογική, πρέπει κάποια στιγμή να συνειδητοποιήσουμε ότι τα social media δεν είναι εξίσου χρήσιμα για όλους. Και ότι δεν πρέπει να τα αντιμετωπίζουμε ως την θεραπεία για πάσα νόσο και πάσα μαλατία.

Continue reading "Τα social media δεν είναι για όλους" »