Όλοι έχουν έναν λογαριασμό ή μια σελίδα στο Facebook. Ελάχιστοι το χρησιμοποιούν αποτελεσματικά για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.
Αν σας ενδιαφέρει να αυξήσετε εύκολα και γρήγορα την κερδοφορία της επιχείρησης σας, τότε τα πράγματα είναι απλά. Το ίδιο και αν είστε στέλεχος μάρκετινγκ και θέλετε να μάθετε τα πάντα για τη διαφήμιση στο Facebook.
Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να παρακολουθήσετε το σεμινάριο Facebook Ads Mastery του Αλέξανδρου Φατσή.
Ακόμη και αν δεν έχετε προηγούμενη εμπειρία σε online διαφήμιση, το σεμινάριο αυτό θα σας μάθει όλα όσα χρειάζεστε. Όσα χρειάζεστε για να διαφημιστείτε αποτελεσματικά και με χαμηλό κόστος. Το μόνο που χρειάζεστε είναι μια σελίδα στο Facebook.
Το σεμινάριο Facebook απευθύνεται σε:
Αυτό που θα πρέπει να τονίσουμε είναι ότι δεν πρόκειται για θεωρητικό σεμινάριο!
Το Facebook Ads Mastery είναι ένα hands on σεμινάριο με πρακτικό και εφαρμόσιμο χαρακτήρα. Τα βήματα δημιουργίας κάθε διαφήμισης εξηγούνται βήμα βήμα και με κάθε λεπτομέρεια.
Παράλληλα θα μάθετε πολύ απλούς τρόπους επεξεργασίας εικόνων και βίντεο.
Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου θα μπορείτε:
Το να υποστηρίζεις ότι το σεμινάριο Facebook που προσφέρεις είναι το καλύτερο στην αγορά είναι εύκολο. Δύσκολο είναι να αποδείξεις ότι όντως ισχύει αυτό που λες. Και στην περίπτωση αυτή όμως, το σεμινάριο Facebook Ads Mastery του Αλέξανδρου Φατσή, διαφέρει. Γιατί είναι το μόνο που σας προσφέρει εγγύηση επιστροφής χρημάτων.
Όχι, δεν πρόκειται για κάποιο αστείο.
Αν δεν μείνετε απόλυτα ικανοποιημένοι από το Σεμινάριο Διαφήμισης στο Facebook έχετε δικαίωμα επιστροφής των διδάκτρων. Το δικαίωμα αυτό ισχύει για 30 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του σεμιναρίου.
Μάλιστα η εγγύηση επιστροφής χρημάτων ισχύει χωρίς περιορισμούς, όρους ή προϋποθέσεις. Το μόνο που χρειάζεται είναι να ζητήσετε επιστροφή του ποσού που πληρώσατε και θα πάρετε τα χρήματα σας πίσω. Χωρίς ερωτήσεις, χωρίς προϋποθέσεις και χωρίς καμία καθυστέρηση!
Ποιο άλλο σεμινάριο άραγε σας δίνει τέτοιες εγγυήσεις; Ποιο άλλο σεμινάριο έχει τέτοια ποιότητα που να μην φοβάται να σας επιστρέψει τα χρήματα σας στο ακέραιο!
Για περισσότερες πληροφορίες και για να παρακολουθήσετε την πρώτη ενότητα του σεμιναρίου διαφήμισης στο Facebook εντελώς δωρεάν, κάντε κλικ εδώ: https://socialmediacoach.teachable.com/p/facebook
Πηγή: https://www.viralnews.gr/index.php/ygeia-kathimerinotita/item/392-seminario-facebook
Σήμερα, τα Social Media έχουν αλλάξει τον τρόπο που λειτουργούν οι επιχειρήσεις. Όχι μόνο ως προς τη στρατηγική τους αλλά και το μίγμα το οποίο χρησιμοποιούν στις πρακτικές marketing. Ο λόγος;
Πολύ απλά, ο καταναλωτής / πελάτης, από παθητικός “δέκτης” έχει μετατραπεί σε ενεργητικός “πομπός”. Έχει “φωνή”, χρησιμοποιεί τα Social Media για να εκφράσει τη γνώμη του, να σχολιάσει, να καταθέσει την άποψή του, να επιβραβεύσει ή να αποδοκιμάσει ένα brand.Μέσα σε αυτό το νέο περιβάλλον, λογικό είναι να προσαρμοστούν οι στρατηγικές για την εξυπηρέτηση πελατών αλλά και αυτές της δημιουργίας / ενίσχυσης πιστών πελατών. Σήμερα, τα Social Media αποτελούν το κατεξοχήν μέσο για βέλτιστη εξυπηρέτηση και ενδυνάμωση της σχέσης των brands με το κοινά τους.
Πώς λοιπόν μπορούν τα Social Media να βοηθήσουν και ποιοι είναι οι τρόποι με τους οποίους θα επιτευχθεί αυτό; Πώς εντάσσονται τα Social Media στην στρατηγική εξυπηρέτησης πελατών μίας εταιρίας; Τι πρέπει να κάνει μία επιχείρηση ώστε να ενισχύσει την εμπειρία των πελατών με τη μάρκα και να ενδυναμωθεί η σχέση μαζί τους;
Το e-book της Buzz Firm φιλοδοξεί να δώσει απαντήσεις για το πως τα Social Media αποτελούν σήμερα ένα φανταστικό εργαλείο για την εξυπηρέτηση πελατών και τη δημιουργία πιστού κοινού. Κατεβάστε το τώρα και καλή ανάγνωση!
Οι εποχές που τις αναρτήσεις της σελίδας μας τις έβλεπε ένα υπολογίσιμο ποσοστό των fans μας έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Πλέον και ανάλογα με την πηγή που θα διαβάσετε, σπάνια ξεπερνά το 7%. Μάλιστα η εμπειρία έχει δείξει ότι, ειδικά για σελίδες με πολλούς fans, το ποσοστό αυτό δύσκολα ξεπερνά το 2-3%.
Δεν πρόκειται για κάτι περίεργο βέβαια. Δεν είναι μόνο το γεγονός ότι το Facebook θέλει να μας δώσει κίνητρα για να πληρώσουμε ώστε να δει τις αναρτήσεις μας περισσότερος κόσμος. Είναι ταυτόχρονα και ο ανταγωνισμός. Όλο και περισσότερες σελίδες δημιουργούνται στο Facebook και όλο και περισσότερος κόσμος κάνει αναρτήσεις.
Αν το Facebook έδειχνε σε όλους κάθε ανάρτηση φίλου ή σελίδας τότε το newsfeed μας θα ήταν μια ασταμάτητη ροή περιεχομένου που δύσκολα θα μπορούσε να παρακολουθήσει κανείς. Το γεγονός όμως ότι το Facebook έχει μειώσει την οργανική απήχηση των δημοσιεύσεων μας, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν τρόποι να την αυξήσουμε.
Κάποιους θα τους διαβάσετε εδώ. Πολλούς περισσότερους όμως θα βρείτε κατεβάζοντας δωρεάν το βιβλίο μου Edgerank Guide. Δεν χρειάζεται καν να δώσετε το e-mail σας για να το πάρετε αν και ένα Like ή και Share της σελίδας θα εκτιμηθεί. Περισσότερες πληροφορίες εδω: http://www.socialmediacoach.gr/social-media-coach/e-books.html
1. Συγκεντρώστε σχόλια
Όσο πιο πολλά σχόλια έχει μια ανάρτηση τόσο πιο ενδιαφέρουσα την θεωρεί το Facebook. Συνεπώς την δείχνει σε περισσότερο κόσμο. Σε οποιονδήποτε ρωτήσει ή σχολιάσει οτιδήποτε κάτω από μια φωτογραφία σας προσπαθήστε να ξεκινήσετε συζήτηση μαζί του. Ζητήστε του λεπτομέρειες και διευκρινίσεις, ρωτήστε τον τη γνώμη του και γενικώς βοηθήστε τον να μιλήσει. Μην ξεχνάτε να κάνετε tag το άτομο στο οποίο απευθύνεστε. Για λεπτομέρειες δείτε το 5 που ακουλουθεί
2. Ταΐστε τα τρολ (DO feed the trolls)
Ως συνέπεια της πιο πάνω μεθόδου, ο κανόνας ότι δεν ταΐζουμε τα τρολ στο Facebook δεν ισχύει. Τα τρολ είναι αυτά που αυξάνουν την οργανική απήχηση των αναρτήσεων μας. Στο βαθμό βέβαια που δεν βρίζουν και δεν κάνουν επιθέσεις σε άλλους σχολιαστές.
Όταν όμως κάποιος λέει αρνητικά πράγματα για εμάς, είναι σκόπιμο να του απαντάμε και να δίνουμε επιπλέον πληροφορίες που να δείχνουν ότι κάνει λάθος. Αλλά και πάλι δεν πρέπει να είμαστε λακωνικοί. Στόχος είναι ο αριθμός των σχολίων που θα συγκεντρωθούν κάτω από την ανάρτηση μας να είναι όσο το δυνατόν μεγαλύτερος. Και πάλι ισχύει ο κανόνας που λέει ότι πάντοτε κάνουμε tag τα άτομα με τα οποία συζητάμε.
Φυσικά για κάθε brand αυτό δεν είναι πάντοτε εύκολο ή και σκόπιμο. Αν μπορούμε όμως να το κάνουμε τα τρολ είναι ό,τι καλύτερο μπορούμε να βρούμε ως προς την οργανική απήχηση της σελίδας μας.
3. Εκμεταλλευτείτε την επικαιρότητα
Με λίγη δημιουργική φαντασία πάντοτε μπορούμε να κάνουμε κάποιο post που να αναφέρεται στην επικαιρότητα και στα trends κάθε στιγμής. Ακόμα και κάποιο σχόλιο για την αφόρητη ζέστη/υπερβολική βροχή των τελευταίων ημερών είναι ικανό να αυξήσει αρκετά το engagement από πλευράς των μελών μας.
4. Χρησιμοποιείστε θερμά χρώματα (πορτοκαλί, κόκκινο κλπ) στις εικόνες που αναρτάτε
Τα χρώματα αυτά έρχονται σε αντίθεση με τα ψυχρά χρώματα του Facebook (άσπρο, μπλε, γαλάζιο) και τραβάνε πολύ περισσότερο την προσοχή του χρήστη.
5. Κάντε tag χρήστες ή άλλες σελίδες
Κάποιοι από τους φίλους τους ή τους fans τους είναι πολύ πιθανό να δουν την ανάρτηση σας. Φυσικά όχι όλοι. Οι περιορισμοί που βάζει το Facebook στο πόσοι βλέπουν μια ανάρτηση υπάρχουν και εκεί. Προφανώς αν δεν σχετίζονται με το post σας μην κάνετε το tag γιατί τότε θα είστε απλώς spammers.
Όπως σχολιάσαμε στα 1 και 2 πάντοτε όταν συζητάμε με τρολ ή άλλους χρήστες πρέπει να τους κάνουμε tag.
6. Στοχεύστε με βάση τα δημογραφικά ή γεωγραφικά χαρακτηριστικά του κοινού σας
Ανάλογα με τον αριθμό των μελών της σελίδας σας ενδέχεται να υπάρχει η επιλογή Περιορισμός κοινού δημοσίευσης (https://www.facebook.com/business/help/352402648173466).
Στο βαθμό που έχει νόημα περιορίστε το εύρος των ανθρώπων που θα δουν τη δημοσίευση σας. Αν και θεωρητικά αυτό σημαίνει ότι θα την δουν λιγότερα άτομα, επειδή το Facebook θεωρεί ότι για να κάνετε την εν λόγω στόχευση υπάρχει κάποιος πολύ συγκεκριμένος λόγος, ο κανόνας είναι ότι με τον τρόπο αυτό βλέπει πολύ περισσότερος κόσμος την ανάρτηση σας.
Και φυσικά τίποτε δεν σας εμποδίζει να κάνετε μετά από λίγο διάστημα την ίδια σχεδόν ανάρτηση στοχεύοντας διαφορετικό κοινό.
7. Προσέξτε τις διαστάσεις των εικόνων και των βίντεο που αναρτάτε
Ανάλογα με τις διαστάσεις και την αναλογία μήκους-πλάτους των εικόνων και των βίντεο που δημοσιεύετε αλλάζει και ο χώρος που καταλαμβάνουν στο newsfeed του χρήστη. Μια εικόνα με λάθος διαστάσεις θα πιάσει πολύ λίγο χώρο και δύσκολα θα τραβήξει την προσοχή του χρήστη. Οι ιδανικές διαστάσεις είναι οι εξής.
Για μεμονωμένες εικόνες:
Αναλογία διαστάσεων 4 : 3
1280 X 960
1200 Χ 900
1100 Χ 824
1000 Χ 750
900 Χ 675
800 Χ 600
700 Χ 525
600 Χ 450
Αποφεύγουμε να βάζουμε μικρότερες εικόνες από 600 Χ 450. Μπορούμε να βάλουμε όσο μεγάλες εικόνες θέλουμε. Για παράδειγμα 2400 Χ 1800. Κρατάμε όμως την αναλογία 4 : 3.
Εναλλακτικά μπορούμε να δημοσιεύουμε τετράγωνες εικόνες. Π.χ. 1200 Χ 1200
Εικόνες για link:
Αναφερόμαστε στην εικόνα που μπορείς να προσθέσεις σε ένα link που δημοσιεύεις αντί για αυτές που τραβάει μόνο του το Facebook από το url που του δίνεις.
Αναλογία διαστάσεων 1.9 : 1.
1200 Χ 628
1100 Χ 575
1000 Χ 523
900 Χ 471
800 Χ 418
700 Χ 366
600 Χ 314
Αποφεύγουμε να βάζουμε μικρότερες εικόνες από 600 Χ 314. Μπορούμε να βάλουμε όσο μεγάλες εικόνες θέλουμε. Π.χ. 2400 Χ 1256. Κρατάμε όμως την αναλογία 1.9 : 1.
Ακόμη και όσοι μέχρι τώρα προσπερνούσαν αδιάφορα το Google+ έχουν αρχίσει να αναθεωρούν. Η social πλατφόρμα της Google όχι απλώς δεν έχει αποτύχει όπως προέβλεπαν, αλλά είναι πλέον το δεύτερο μεγαλύτερο social media network. Έχει δηλαδή ξεπεράσει ακόμη και το Twitter έχοντας 343 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μέσα σε μόλις δύο χρόνια. Οι ενεργοί χρήστες του Twitter υπολογίζονται στα 288 εκατομμύρια.
Tο γεγονός αυτό σημαίνει ότι ενεργοί χρήστες δεν είναι απλώς όσοι μπαίνουν στο newsfeed της υπηρεσίας και κάνουν αναρτήσεις ή σχολιάζουν. Είναι και όσοι έχουν ενοποιήσει το λογαριασμό τους στο YouTube με εκείνον στο Google+, όσοι το χρησιμοποιούν για να κάνουν σχόλια στο Google Play, όσοι το έχουν συνδέσει με το Blogspot, όσοι το χρησιμοποιούν ως authentication για να συνδέονται σε site, αυτοί που χρησιμοποιούν το Google Hangouts ως μια πολύ πιο λειτουργική εναλλακτική του Skype κοκ. Γενικώς δηλαδή, όσοι αξιοποιούν τις αμέτρητες διαφορετικές πτυχές, δυνατότητες και λειτουργίες του Google+.
Συνεπώς, όταν αναφερόμαστε σε ενεργούς χρήστες στο Google+ εννοούμε κάτι εντελώς διαφορετικό απ´ ό,τι όταν μιλάμε για το Facebook και το Twitter. Αυτό από μόνο του δεν είναι κάτι κακό. Αντιθέτως. Δείχνει ότι το Google+ είναι κάτι πολύ πιο χρηστικό, πλούσιο και ευρύ απ' ό,τι είναι το Facebook το οποίο σχεδόν ταυτίζεται με το newsfeed.
Από την άλλη όμως, το γεγονός έχει σημαντικότατες συνέπειες για τον social media marketer. Σημαίνει ότι το μήνυμά του θα το δουν αρκετά λιγότερα μάτια απ' όσα θα το έβλεπαν στο Facebook, ακόμη και αν η σελίδα του έχει τον ίδιο αριθμό μελών. Σημαίνει επίσης ότι θα λάβει λιγότερα σχόλια, +1 και φυσικά ότι το engagement θα είναι αρκετά μικρότερο.
Βέβαια αυτό δεν είναι κάτι που δεν μπορεί να αντιπαρέλθει κανείς καθώς ο έμπειρος επαγγελματίας μπορεί να βρει λύσεις ώστε να ελαχιστοποιήσει τα προβλήματα αυτά ακολουθώντας δοκιμασμένες συνταγές αποκλειστικά γι' αυτό το σκοπό. Παρόλα αυτά, κατά τη γνώμη μας, τέτοιου είδους ενέργειες ακόμη και όταν είναι επιτυχημένες, δύσκολα θα χαρακτηρίζονταν ιδανικές γιατί δείχνουν μια περιορισμένων οριζόντων προσέγγιση στο ζήτημα του social media marketing. Μια προσέγγιση που εξακολουθεί να θεωρεί το μάρκετινγκ στον κοινωνικό ιστό σαν κάτι ξεχωριστό και απομονωμένο. Και όχι σαν ένα από τα πολλά συστατικά του digital marketing (το οποίο περιλαμβάνει και το seo και τα adwords και το κατάλληλο content και πολλά ακόμη).
Είτε έτσι είτε αλλιώς όμως, το να αντιμετωπίζουμε το Google+ σαν το δεύτερο μεγαλύτερο social media network είναι μάλλον παρατραβηγμένο. Ούτε οι φίλοι μας είναι εκεί ακόμη, ούτε οι πελάτες μας, ούτε το κοινό μας. Και όσοι από αυτούς είναι, περνάνε ελάχιστο χρόνο σε αυτό. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι δεν πρέπει να το λάβουμε υπόψη μας. Κάθε άλλο. Πρέπει να χτίσουμε όσο πιο νωρίς μπορούμε την παρουσία μας εκεί ώστε να αποκτήσουμε το πλεονέκτημα σε σχέση με τους ανταγωνιστές μας. Αλλά σίγουρα προς το παρόν δεν έχουμε λόγο να το θεωρήσουμε σαν το μικρό αδελφάκι του Facebook.<$MTEntryPermalink$>">
Follow me, Like me or Add me to your circles
|
Τα κείμενα αυτού του blog χορηγούνται με άδεια Creative Commons Attribution-NoDerivs 3.0 Ελλάδα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλα τα κείμενα του blog οπουδήποτε επιθυμείτε και με οποιοδήποτε τρόπο ακόμη και για εμπορική χρήση χωρίς προηγούμενη άδεια και χωρίς την υποχρέωση καταβολής δικαιωμάτων με την προϋπόθεση ότι θα είναι σαφής η αναφορά της πηγής και ότι το κείμενο θα παραμείνει ακέραιο, χωρίς καμία προσθήκη, αλλαγή ή συντόμευση συμπεριλαμβανόμενης αυτής εδώ της σημείωσης.