Facebook Pages Universe [infographic]
15 Reasons Why You’ve Just Been Unfollowed On Twitter [INFOGRAPHIC]

Γιατί η GM είχε δίκιο να εγκαταλείψει τη διαφήμιση στο Facebook

 

Διαβάζοντας το κείμενο του Γιώργου Αναγνωστόπουλου στο suit.gr για την απόφαση της GM να εγκαταλείψει την διαφήμιση στο Facebook, η αλήθεια είναι ότι μπήκα σε σκέψεις.

Καταρχάς δεν μπορώ να προσπεράσω τη χρονική συγκυρία κατά την οποία έγινε η σχετική ανακοίνωση. Αν και απεχθάνομαι τις θεωρίες συνωμοσίας, το γεγονός ότι η GM αποφάσισε να ενημερώσει το κοινό για την απόφαση της μερικές ημέρες μόνο πριν την IPO του Facebook είναι τουλάχιστον περίεργο.

Όσο αφελή και αν ήταν τα στελέχη της, ο κοινός νους υπαγορεύει ότι θα μπορούσαν να περιμένουν λίγο. Αν μη τι άλλο για να αποφύγουν κατηγορίες από κακοπροαίρετους όπως εγώ. Το ότι επέλεξαν να μην το κάνουν, νομίζω ότι από μόνο του λέει κάτι.

Από εκεί και πέρα, η GM δεν είπε ποτέ ότι θα εγκαταλείψει το Facebook. Μόνο τη διαφήμιση σε αυτό. Άλλωστε είναι γνωστό ότι η διαφημίσεις στο Facebook δεν αποδίδουν. 

Καταρχάς το CTR είναι σχεδόν μηδενικό. Από το 0.1% του γενικού μέσου όρου, βρίσκεται στο 0.051%.

Επιπλέον, με εξαίρεση τις περιπτώσεις που θέλει κανείς να αυξήσει τον αριθμό των μελών της σελίδας του, πραγματικά δεν έχει νόημα να ασχοληθεί κανείς.

Αν το link της διαφήμισης οδηγεί εκτός Facebook, τότε το κόστος για κάθε κλικ είναι αρκετά υψηλότερο απ' ό,τι αν έμενε κανείς εκτός της υπηρεσίας.

Reach generator
Παράλληλα, το bounce rate είναι εξαιρετικά μεγάλο. Ενδεχομένως το μεγαλύτερο της κατηγορίας του. Ακόμη δηλαδή και αν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμιση μας, δεν θα μείνει στη σελίδα μας παρά ελάχιστα δευτερόλεπτα και στη συνέχεια θα επιστρέψει στο Facebook για να δει τι έχουν κάνει post οι φίλοι του.

Οπότε έχουμε:
α.Χαμηλό CTR
β.Σχετικά υψηλό κόστος
γ.Πολύ υψηλό bounce rate

Γιατί λοιπόν η GM ή οποιοδήποτε λογικός άνθρωπος να θέλει να ξοδέψει χρήματα για τη διαφήμιση στο Facebook;

Εξάλλου δεν έχει και λόγο να το κάνει. Τώρα που η υπηρεσία ξεκίνησε τη λειτουργία του Reach Generator έχει κάθε λόγο να το προτιμήσει σε σχέση με την απλή διαφήμιση. Το Reach Generator εξασφαλίζει ότι μέχρι και το 75% των μελών της σελίδας μας θα δουν τα post μας. 

Δεν είναι λοιπόν πολύ καλύτερη επιλογή από την διαφήμιση; 

Η GM για παράδειγμα, ξοδεύει 30 εκατομμύρια δολάρια ετησίως για τη δημιουργία περιεχομένου για το Facebook. Μέσω του Reach Generator μπορεί να εξασφαλίσει ότι το κοινό της πράγματι θα δει το περιεχόμενο αυτό.

Συνεπώς τι λόγο έχει να ασχοληθεί ξανά με τις απλές διαφημίσεις;

Follow me, Like me or Add me to your circles

   Follow me on Twitter



Like me on Facebook




Add me

Creative Commons License ask2use.com: Υποχρεωτική η πλήρης αντιγραφή του κειμένου ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η άδεια
ask2use.com: Επιτρέπεται η κερδοσκοπική χρήση ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής

Τα κείμενα αυτού του blog χορηγούνται με άδεια Creative Commons Attribution-NoDerivs 3.0 Ελλάδα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλα τα κείμενα του blog οπουδήποτε επιθυμείτε και με οποιοδήποτε τρόπο ακόμη και για εμπορική χρήση χωρίς προηγούμενη άδεια και χωρίς την υποχρέωση καταβολής δικαιωμάτων με την προϋπόθεση ότι θα είναι σαφής η αναφορά της πηγής και ότι το κείμενο θα παραμείνει ακέραιο, χωρίς καμία προσθήκη, αλλαγή ή συντόμευση συμπεριλαμβανόμενης αυτής εδώ της σημείωσης.


Comments

The comments to this entry are closed.