The 20 Most (and Least) Connected Words on LinkedIn
Πώς οι κλέφτες αξιοποιούν τα Social Media

Πώς μπορώ να μεγιστοποιήσω την απόδοση των δημοσιεύσεων της Facebook Page μου; – part2

 

Στο προηγούμενο κείμενο μου εξήγησα πώς μπορούμε να βελτιώσουμε την απόδοση των δημοσιευμάτων της σελίδας μας αποφεύγοντας την χρήση url shorteners και κάνοντας post συγκεκριμένες ώρες της ημέρας. Σήμερα θα μιλήσουμε για την ιδανική έκταση που πρέπει να έχει ένα post καθώς και για το ποιες είναι οι μέρες που θα έχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα.


Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν. Το ότι το Twitter μπορεί να δημιουργήσει ένα σύμπαν συζητήσεων με λιγότερους από 140 χαρακτήρες, σημαίνει ότι τα post σας δεν χρειάζεται να ξεπερνούν σε μέγεθος το Πόλεμος και Ειρήνη για να έχουν απήχηση. Το αντίθετο μάλιστα. Στο Internet κανείς δεν διαβάζει. Σκανάρει απλώς. Όσο πιο μεγάλο το κείμενο της δημοσίευσης σας, τόσο λιγότεροι θα μπουν στη διαδικασία να το διαβάσουν. Και το μεγαλύτερο ποσοστό από αυτούς τους λίγους θα βαρεθεί και θα το παρατήσει στη μέση. 
Edgerank Optimization

Μην φλυαρείτε λοιπόν. Έρευνες έχουν δείξει ότι τα post που δεν ξεπερνούν τους 80 χαρακτήρες είναι εκείνα που διαβάζει περισσότερο ο κόσμος. Ναι, καλά διαβάσατε. 80 χαρακτήρες. Ούτε καν οι 140 του Twitter. Οι μισοί απ' ό,τι έχει ένα ταπεινό sms.


Αν έχετε κάτι πραγματικά σημαντικό να πείτε, προτιμήστε την Πέμπτη. Άντε και την Παρασκευή. Συνήθως όσο πλησιάζει το σαββατοκύριακο, τόσο περισσότερο χρόνο περνούν οι εργαζόμενοι χαζολογόντας στο Facebook και τα social media γενικώς. Οπότε πάλι έχετε περισσότερες πιθανότητες να δουν το post σας.

Όπως και με το ποια είναι η καλύτερη ώρα, έτσι και το θέμα της κατάλληλης μέρας είναι επίσης κάτι για το οποίο γίνονται πολλές συζητήσεις. Δεν ξέρουμε αν κάποιες μέρες είναι καλές γενικώς αλλά κάποιες συγκεκριμένες ώρες σε μέρες που δεν θεωρούμε και τόσο καλές έχουν τελικά περισσότερα 'Μου αρέσει' και σχόλια.

Αυτό που είναι βέβαιο, είναι ότι έχει να κάνει και με το προϊόν. Ή μάλλον με το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε. Αν θέλουμε να δουν το μήνυμα μας άνδρες μιας συγκεκριμένης κατηγορίας για παράδειγμα, μπορούμε να κάνουμε το post αμέσως μετά το ντέρμπυ υποθέτοντας ότι θα μπουν για να σχολιάσουν. Αν έχουμε κρέμες για μωρά, μπορεί η καλύτερη στιγμή να είναι το βράδυ όταν οι μαμάδες θα έχουν βάλει το βλαστάρι τους για ύπνο.

Και σε αυτήν την περίπτωση, καλό είναι να κρατάτε στατιστικά. Τι αποδίδει και πότε. Απαραίτητη προϋπόθεση να έχει η σελίδα σας αρκετά μέλη. Αλλιώς τα συμπεράσματα που θα βγάλετε δεν θα έχουν ιδιαίτερη αξία.

Εσείς τι έχετε διαπιστώσει μέχρι τώρα. Ποιες μέρες αποδίδουν καλύτερα;

Κατεβάστε αυτό το κείμενο σε μορφή .pdf (150.3K)


Creative Commons License ask2use.com: Υποχρεωτική η πλήρης αντιγραφή του κειμένου ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η άδεια
ask2use.com: Επιτρέπεται η κερδοσκοπική χρήση ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής

Τα κείμενα αυτού του blog χορηγούνται με άδεια Creative Commons Attribution-NoDerivs 3.0 Ελλάδα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλα τα κείμενα του blog οπουδήποτε επιθυμείτε και με οποιοδήποτε τρόπο ακόμη και για εμπορική χρήση χωρίς προηγούμενη άδεια και χωρίς την υποχρέωση καταβολής δικαιωμάτων με την προϋπόθεση ότι θα είναι σαφής η αναφορά της πηγής και ότι το κείμενο θα παραμείνει ακέραιο, χωρίς καμία προσθήκη, αλλαγή ή συντόμευση συμπεριλαμβανόμενης αυτής εδώ της σημείωσης.


Comments

The comments to this entry are closed.