Facebook landing page
Γιατί το brand monitoring είναι απαραίτητο για την εταιρεία μας

Πέντε μυστικά για μια επιτυχημένη Facebook landing page

 

Όπως εξήγησα και στο προηγούμενο μου post, μια landing page ίναι απλά α-π-α-ρ-α-ί-τ-η-τ-η για την σελίδα μας. Τίποτε δεν δείχνει πιο ερασιτεχνικό από το να μας επισκέπτεται ο χρήστης και να βλέπει τον Τοίχο της σελίδας μας. Τι χαρακτηρίζει όμως μια επιτυχημένη landing page;

1) Συνέργεια. Θεωρητικά η εικόνα που θα χρησιμοποιήσετε σε μια landing page και η εικόνα προφίλ της σελίδας σας αποτελούν δύο διαφορετικές οντότητες. Εσείς σκεφτείτε διαφορετικά. Πρωτοτυπήστε. Σχεδιάστε τις με τέτοιο τρόπο ώστε να αποτελούν τμήματα ενός ενιαίου συνόλου και να εντυπωσιάζουν/ξαφνιάζουν το χρήστη.

2) Call to action. Πρόκειται για το Α και Ω ενός welcome tab. Πείτε στον επισκέπτη τι πρέπει να κάνει: “Πάτησε 'Μου αρέσει' ΤΩΡΑ!”

3) Απλότητα. Αρκεί μια ματιά για να καταλάβει ο χρήστης που βρίσκεται και πώς θα επωφεληθεί αν πατήσει 'Μου αρέσει'; Αν όχι, το πιθανότερο είναι ότι δεν θα ασχοληθεί περισσότερο και θα φύγει αμέσως. Η landing page μας πρέπει να μεταφέρει το μήνυμα μας με άμεσο τρόπο και σαν “μασημένη τροφή”.


Facebook Contests

4) Όχι πρόσωπα. Μεγάλες εικόνες προσώπων που γεμίζουν το πλάνο και κοιτάζουν τον χρήστη απαγορεύονται. Αυτού του είδους οι φωτογραφίες τραβούν το βλέμμα του επισκέπτη και τον αποσπούν από το στόχο μας. Ο οποίος στόχος μας είναι να πατήσει το κουμπί 'Μου αρέσει'.

5) Ανθρώπινο πρόσωπο. Συνδεόμαστε στο Facebook για να επικοινωνήσουμε με τους φίλους μας. Όχι με διάφορες επιχειρήσεις. Αν μπορέσουμε να δείξουμε ότι πέρα από ένα ξερό brand υπάρχουν και κάποιοι άνθρωποι σε αυτήν τη σελίδα, τότε οι χρήστες είναι πολύ πιο εύκολο να γίνουν μέλη της.

Πώς θα το πετύχουμε αυτό όμως; Αντί για τυπογραφικούς χαρακτήρες, κάντε τις λέξεις που εμφανίζονται στην εικόνα της landing page να μοιάζουν γραμμένες με το χέρι. Τοποθετήστε στο κάτω μέρος της εικόνας μικρές φωτογραφίες των διαχειριστών. Μην χρησιμοποιείτε ξύλινη γλώσσα. Κάντε οτιδήποτε - δεν έχει σημασία! Αρκεί να απομακρυνθείτε όσο γίνεται από το “εταιρικό προφίλ”. Αυτό κρατήστε το για τους επενδυτές και τους μετόχους!

Κατεβάστε αυτό το κείμενο σε μορφή .pdf (152.2K)


Creative Commons License ask2use.com: Υποχρεωτική η πλήρης αντιγραφή του κειμένου ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η άδεια
ask2use.com: Επιτρέπεται η κερδοσκοπική χρήση ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής

Τα κείμενα αυτού του blog χορηγούνται με άδεια Creative Commons Attribution-NoDerivs 3.0 Ελλάδα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλα τα κείμενα του blog οπουδήποτε επιθυμείτε και με οποιοδήποτε τρόπο ακόμη και για εμπορική χρήση χωρίς προηγούμενη άδεια και χωρίς την υποχρέωση καταβολής δικαιωμάτων με την προϋπόθεση ότι θα είναι σαφής η αναφορά της πηγής και ότι το κείμενο θα παραμείνει ακέραιο, χωρίς καμία προσθήκη, αλλαγή ή συντόμευση συμπεριλαμβανόμενης αυτής εδώ της σημείωσης.


Comments

The comments to this entry are closed.