To Facebook σκότωσε τον καναλάρχη
Να σε κάψω Γιάννη μου να σε αλείψω λάδι. Ή αλλιώς, ComcastCares!

5 λόγοι για τους οποίους το Twitter σας είναι άχρηστο

 

Όσοι ασχολούμαστε με τα social media προτείνουμε πάντοτε στις επιχειρήσεις που ξεκινούν την παρουσία τους στον κοινωνικό ιστό, εκτός από την σελίδα στο Facebook και το blog που θα στήσουν, να ανοίξουν και ένα Twitter account. Τους φτιάχνουμε λοιπόν το account τους, τους αλλάζουμε και το bacκground για να δείξουμε ότι κάναμε και κάποια πιο σοβαρή δουλειά, ρυθμίζουμε και ένα δυο πραγματάκια ακόμη και ο πελάτης μας είναι έτοιμος να αρχίσει τα κελαηδητά. Και αν είναι κάτι που το έχουμε συμπεριλάβει στην αρχική τιμή, ας πάει στο καλό. Αλλά αν το χρεώνουμε επιπλέον, τότε μάλλον του πουλάμε κάτι που δεν έχει και μεγάλη αξία. Καμία αξία για να ακριβολογούμε.

Γιατί όμως είμαι τόσο αυστηρός; Οι λόγοι είναι οι εξής:

1)Οι χρήστες του Twitter στην Ελλάδα είναι λιγότεροι από 70.000. Σύμφωνα με το greekbirds μάλιστα δεν είναι ούτε 35.000 Αν σκεφτούμε ότι ένα ποσοστό μόνο από αυτούς θα είναι ενεργοί, διαπιστώνουμε ότι το δυνητικό κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε είναι αρκετά μικρό.

Twitter

2)Εκτός και αν είμαστε μια εταιρεία που έχει αρκετούς υπαλλήλους αποκλειστικά στην εξυπηρέτηση πελατών, τότε φορτώνουμε με μία επιπλέον ασχολία κάποιον υπάλληλο μας. Και δεν πρόκειται για απλή ασχολία. Εδώ μιλάμε για real time επικοινωνία. Αν κάποιος μας ρωτήσει κάτι, πρέπει να του απαντήσουμε εγκαίρως. Και να προσέξουμε να μην ξεφύγουμε από τους 140 χαρακτήρες. Μπορούμε βέβαια, μέσω εφαρμογών, να μοιράσουμε την ευθύνη σε περισσότερους υπαλλήλους. Ενδεχομένως και σε όλο το προσωπικό. Αλλά προσπαθήστε να το οργανώσετε ώστε να μην απαντούν όλοι σε όλους και όταν τα καταφέρετε σας παρακαλώ να με φωνάξετε να σας κάνω case study. Και το εννοώ! Σε κάθε περίπτωση, αν επιλέξετε μια τέτοια λύση, σας εύχομαι καλή τύχη και καλό κουράγιο. Θα τα χρειαστείτε αμφότερα.

3)Χάσιμο χρόνου. Πάντα θα πέσουμε σε κάποιον αργόσχολο “δυνητικό” πελάτη που του έχουν λείψει τα chatrooms και θέλει κουβεντούλα. Ή θα τον δυσαρεστήσει ο/η υπάλληλος μη απαντώντας στις ερωτήσεις του, είτε θα πρέπει να παρατήσει/καθυστερήσει ό,τι κάνει για να ασχοληθεί με τον χασομέρη.

4)Δεν υπάρχει κάτι που θα μας δώσει το Twitter που δεν μπορούμε να το πάρουμε μέσω μιας Facebook Page, mailing list ή opt in sms.

5)Αν το χρησιμοποιήσουμε μόνο για broadcasting θα δυσαρεστήσουμε όσους μας απευθύνονται και δεν λαμβάνουν απάντηση. Όχι ότι είναι για θάνατο, αλλά δεν είναι και ό,τι καλύτερο.

Με άλλο λόγια, εκτός και αν έχετε διαπιστώσει ότι στο Twitter γίνεται κακός χαμός από συζητήσεις για το brand ή την επιχείρηση σας, μην ασχοληθείτε μαζί του. Φτιάξτε ένα απλό account και περιοριστείτε στο monitoring. Και αν εντοπίσετε κάποια συζήτηση στην οποία καλά και ντε πρέπει να συμμετάσχετε, τότε ναι χρησιμοποιήστε το account αυτό. Αλλιώς διαθέστε τον χρόνο και την ενέργεια των υπαλλήλων σας σε πιο χρήσιμα πράγματα. Πολύ απλά το Twitter, για την Ελλάδα τουλάχιστον, δεν αξίζει τον κόπο.

Κατεβάστε αυτό το κείμενο σε μορφή .pdf (154.3K)


Creative Commons License ask2use.com: Υποχρεωτική η πλήρης αντιγραφή του κειμένου ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η άδεια
ask2use.com: Επιτρέπεται η κερδοσκοπική χρήση ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής

Τα κείμενα αυτού του blog χορηγούνται με άδεια Creative Commons Attribution-NoDerivs 3.0 Ελλάδα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλα τα κείμενα του blog οπουδήποτε επιθυμείτε και με οποιοδήποτε τρόπο ακόμη και για εμπορική χρήση χωρίς προηγούμενη άδεια και χωρίς την υποχρέωση καταβολής δικαιωμάτων με την προϋπόθεση ότι θα είναι σαφής η αναφορά της πηγής και ότι το κείμενο θα παραμείνει ακέραιο, χωρίς καμία προσθήκη, αλλαγή ή συντόμευση συμπεριλαμβανόμενης αυτής εδώ της σημείωσης.


Comments

The comments to this entry are closed.