Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τα social media για να βελτιώσω το customer loyalty; - part 2
Τα social media ως διαφήμιση από στόμα σε στόμα

Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τα social media για να βελτιώσω το customer loyalty; - part 3

 

Στα δύο προηγούμενα post εξήγησα ποια είναι, κατά την άποψη μου, η ιδανική συχνότητα δημοσίευσης στο Twitter ή σε ένα blog. Σήμερα είναι η σειρά του Facebook το οποίο αποτελεί και το μέσο στο οποίο γίνονται και τα περισσότερα λάθη.

Facebook λοιπόν. Εδώ αρχίζουν τα δύσκολα. Αν δεν δημοσιεύω αρκετά συχνά, τότε χάνεται και το νόημα της παρουσίας μου σε αυτό. Αν το παρακάνω γίνομαι ενοχλητικός. Μπορεί τα μέλη της σελίδας μου να φύγουν από αυτήν για να γλιτώσουν από τα συνεχή μου δημοσιεύματα. Ή, αν είμαι ελάχιστα πιο τυχερός, απλώς να πατήσουν απόκρυψη για να μην τους ζαλίζω τον έρωτα με τα ασταμάτητα post. 

Το συγκεκριμένο θέμα παραμένει ανοιχτό και όσοι ασχολούμαστε μ' αυτό εξακολουθούμε να διαφωνούμε έντονα. Νομίζω ότι δεν υπάρχει σωστή απάντηση και έχει να κάνει περισσότερο με το αντικείμενο της σελίδας μας, το πόσο “φανατικούς” πελάτες/οπαδούς έχουμε αλλά και τις ίδιες τις δημοσιεύσεις μας.

customer loyalty through FacebookΗ πρόταση μου είναι η εξής. Με την προϋπόθεση ότι τα post σας έχουν πραγματικά κάτι να πουν, μπορείτε να δημοσιεύετε μέχρι και δύο φορές την ημέρα. Μία σχετικά νωρίς το πρωί και μία το βράδυ (όχι πολύ αργά). Λογικά το κοινό το οποίο θα δει κάθε σας δημοσίευση θα είναι διαφορετικό. Συνήθως οι περισσότεροι από εμάς έχουμε και άλλα πράγματα να κάνουμε από το να περνάμε 24 ώρες το 24ωρο μπροστά από τον υπολογιστή μας (όσοι παίζουμε WoW οπωσδήποτε δεν ανήκουν αυτήν την κατηγορία – μόλις ανέβηκα lvl btw). Π.χ. το πρωί μάλλον θα μας διαβάζουν εργαζόμενοι από τα γραφεία τους ενώ το βράδυ μαθητές ή άλλοι χρήστες που η δουλειά τους δεν τους επιτρέπει να συνδεθούν το πρωί.

Αυτό φυσικά δεν θα ισχύει για όλες τις περιπτώσεις. Είναι βέβαιο ότι κάποιοι χρήστες θα συνδέονται και το πρωί και το βράδυ. Αυτό όμως δεν είναι απαραίτητα πρόβλημα για εμάς. Όπως έχω αναφέρει και αλλού, ό,τι και να κάνουμε, δεν βλέπουν όλα μας τα μέλη, όλες μας τις δημοσιεύσεις. Οπότε, σύμφωνα με τον νόμο των πιθανοτήτων, το ενδεχόμενο να βλέπει πάντοτε ένας χρήστης όλα όσα αναρτούμε στη σελίδα μας είναι πραγματικά πολύ μικρό.

customer loyalty through Facebook
Ακόμη όμως και τις λίγες φορές που θα συμβεί κάτι τέτοιο, δεν είναι απαραίτητα αρνητικό. Αν έχουν μεσολαβήσει αρκετές ώρες ανάμεσα στις δημοσιεύσεις μας και το κάθε post διαφέρει αρκετά από τα προηγούμενα, δύσκολα θα το νοιώσει ο χρήστης ως κάτι πολύ ενοχλητικό.

Σε κάθε περίπτωση, υποθέτουμε ότι κάποιος κάνει 'Like' στη σελίδα μας επειδή ενδιαφέρεται γι' αυτά που έχουμε να του πούμε. Αν δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο, τότε το πιθανότερο είναι να μην ανήκει στο κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε και λογικά ήρθε κατά τύχη. Συνεπώς δεν πειράζει και τόσο πολύ αν τον χάσουμε. Ή μάλλον, δεν πειράζει καθόλου!

Κατεβάστε αυτό το κείμενο σε μορφή .pdf (153.6K)


Creative Commons License ask2use.com: Υποχρεωτική η πλήρης αντιγραφή του κειμένου ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η άδεια
ask2use.com: Επιτρέπεται η κερδοσκοπική χρήση ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής

Τα κείμενα αυτού του blog χορηγούνται με άδεια Creative Commons Attribution-NoDerivs 3.0 Ελλάδα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλα τα κείμενα του blog οπουδήποτε επιθυμείτε και με οποιοδήποτε τρόπο ακόμη και για εμπορική χρήση χωρίς προηγούμενη άδεια και χωρίς την υποχρέωση καταβολής δικαιωμάτων με την προϋπόθεση ότι θα είναι σαφής η αναφορά της πηγής και ότι το κείμενο θα παραμείνει ακέραιο, χωρίς καμία προσθήκη, αλλαγή ή συντόμευση συμπεριλαμβανόμενης αυτής εδώ της σημείωσης.


Comments

The comments to this entry are closed.