Προβάλλοντας σωστά την παρουσία μας στα social media
Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 2

Είναι τα 'Like' υπερεκτιμημένα; - part 1

 

Είναι κοινός τόπος στα social media ότι ένας καταναλωτής είναι πιο πιθανό να αγοράσει το προϊόν μιας εταιρείας την οποία έχει κάνει 'Like” στο Facebook. Tης οποίας βλέπει τα άλμπουμ και τα βίντεο και σχολιάζει ή κοινοποιεί τα post. Γι' αυτό άλλωστε προσπαθούμε τα μέλη της σελίδας μας να αλληλεπιδρούν όσο περισσότερο γίνεται με τις δημοσιεύσεις μας.

Το πρόβλημα όμως είναι ότι, για άλλη μια φορά, δεν ξέρουμε ποιο είναι το αίτιο και ποιο το αποτέλεσμα. Ας πάρουμε, για παράδειγμα, την περίπτωση ενός βιβλιοπωλείου. Έχω πατήσει 'Μου αρέσει” στην σελίδα του στο Facebook και βλέπω ανά διαστήματα στο News Feed μου τα post που δημοσιεύει. Ενίοτε σχολιάζω κάποιο από αυτά ή κάνω 'Like” ή και κοινοποίηση.

Εκδοχή 1η: Ακριβώς επειδή μπαίνω σε όλη αυτήν τη διαδικασία, εξοικειώνομαι και περισσότερο με την επιχείρηση. Έρχομαι σε μεγαλύτερη επαφή μαζί της, την “βλέπω” περισσότερο άρα είναι πολύ πιο πιθανό να αγοράσω από αυτήν όταν θα χρειαστώ ένα βιβλίο.

Likes are overrated

Εκδοχή 2η: Μπαίνω στην πιο πάνω διαδικασία επειδή είμαι ήδη εξοικειωμένος με το εν λόγω βιβλιοπωλείο. Είμαι τακτικός πελάτης του, συμπαθώ τον ιδιοκτήτη και τους υπαλλήλους, είμαι ευχαριστημένος από το επίπεδο των υπηρεσιών του αλλά και από τις τιμές. Αφού λοιπόν το έχω σε τόσο μεγάλη εκτίμηση, φυσικά και θα πατήσω 'Μου αρέσει' όταν βλέπω ένα post του. Φυσικά και θα δω πιο εύκολα τα βίντεο που ανεβάζει και θα τα κοινοποιήσω.

Ποια εκδοχή λοιπόν είναι σωστή; Η πρώτη ή η δεύτερη; Γιατί όπως αντιλαμβάνεστε, δεν μπορεί να ισχύουν και οι δύο. Είναι αμοιβαίως αποκλειόμενες. Ή μήπως όχι;

Στο επόμενο post μου θα δείξω ότι τα πράγματα δεν είναι άσπρο ή μαύρο. Ή μάλλον δεν είναι μόνο άσπρο ή μαύρο. Ο πιο πάνω διαχωρισμός είναι βέβαιο ότι ισχύει. Και είναι επίσης βέβαιο ότι πολύ συχνά ο χρήστης αλληλεπιδρά με την σελίδα μας επειδή αποτελεί καλό μας πελάτη και τον έχουμε ήδη κερδίσει και όχι το αντίστροφο. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η Facebook Page μας είναι άχρηστη. Αντιθέτως.

Κατεβάστε αυτό το κείμενο σε μορφή .pdf (142.1K)


Creative Commons License ask2use.com: Υποχρεωτική η πλήρης αντιγραφή του κειμένου ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η άδεια
ask2use.com: Επιτρέπεται η κερδοσκοπική χρήση ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής

Τα κείμενα αυτού του blog χορηγούνται με άδεια Creative Commons Attribution-NoDerivs 3.0 Ελλάδα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλα τα κείμενα του blog οπουδήποτε επιθυμείτε και με οποιοδήποτε τρόπο ακόμη και για εμπορική χρήση χωρίς προηγούμενη άδεια και χωρίς την υποχρέωση καταβολής δικαιωμάτων με την προϋπόθεση ότι θα είναι σαφής η αναφορά της πηγής και ότι το κείμενο θα παραμείνει ακέραιο, χωρίς καμία προσθήκη, αλλαγή ή συντόμευση συμπεριλαμβανόμενης αυτής εδώ της σημείωσης.


Comments

The comments to this entry are closed.