Τι θέλουμε; Brand awareness ή mailing list; - part 1
Αυτό που θέλουν οι πελάτες

Τι θέλουμε; Brand awareness ή mailing list; - part 2

 

Όπως έγραψα και στο προηγούμενο post μου, είναι εξαιρετικά κοντόφθαλμο να βάζουμε εμπόδια στη λήψη ενός e-book μας από τους επισκέπτες. Γιατί το e-book αυτό είναι η καλύτερη δυνατή διαφήμιση για την εταιρεία μας. Δείχνει ότι γνωρίζουμε το αντικείμενο μας. Πείθει τον πελάτη να μας εμπιστευτεί. Αξίζει λοιπόν να μειώνουμε την δυνητική προβολή μας ελπίζοντας απλώς να μεγεθύνουμε λίγο μια mailing list; Μάλλον όχι.

Συνεπώς, αυτό για το οποίο θα έπρεπε να προσπαθούμε είναι να κάνουμε την λήψη του υλικού μας όσο γίνεται πιο εύκολη. Να το βάλουμε παντού. π.χ. σε site όπως το Slideshare με περίληψη και λέξεις κλειδιά. Να προτρέπουμε τους επισκέπτες μας να το βάλουν και στο δικό τους site αν θέλουν. Να τους επιτρέπουμε να το τυπώνουν και να το διαθέτουν ακόμη και με πληρωμή, αρκεί να μην αλλάξουν το κείμενο, το format και να υπάρχει πάντοτε η αναφορά της πηγής (Creative Commons BY-ND 3.0).

Creative Commons LicenseΑυτό έργο χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution-NoDerivs 3.0 Ελλάδα

 

Creative Commons
Δεν πρέπει να μας πειράζει να κερδοσκοπήσει κάποιος από την δουλειά μας. Από την στιγμή που θα προβληθούμε κι εμείς από αυτό, δεν υπάρχει λόγος να μην το θέλουμε.


ask2use.com: Υποχρεωτική η πλήρης αντιγραφή του κειμένου
ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή
ask2use.com: Επιτρέπεται η κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής
ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η άδεια
 Από εκεί και πέρα, κανείς δεν λέει να μην ζητήσουμε το e-mail όσων θα κατεβάσουν το e-book μας. Αλλά να είναι κάτι προαιρετικό, όχι απαιτούμενο. Να τους πούμε αν θέλετε να λαμβάνετε και τις επόμενες εκδόσεις μας, παρακαλούμε συμπληρώστε το e-mail σας. Και να τονίσουμε φυσικά, εκατό φορές και με εκατό διαφορετικούς τρόπους, ότι σεβόμαστε τα προσωπικά τους δεδομένα και ότι δεν θα τους σπαμάρουμε ανελέητα.


Το ίδιο ακριβώς θα κάνουμε και στο αρχείο που θα διαμοιράζουμε. Θα προτρέπουμε στο footer κάθε σελίδας, τον αναγνώστη να γραφτεί στην mailing list μας. Αν το e-book ή το white paper που του έχουμε δώσει είναι καλό, αν δεν έχει λόγο να φοβάται ότι θα γεμίσει το e-mail του με σκουπίδια, το πιθανότερο είναι να μας το δώσει.

Γιατί αυτό είναι τελικά το e-mail που μας ενδιαφέρει. Εκείνο που μας το έδωσε ο χρήστης μόνος του. Χωρίς να τον αναγκάσουμε εμείς. Αντί να πάρουμε 10.000 διευθύνσεις σχεδόν στην τύχη, είναι προτιμότερο να πάρουμε 4.000 οι οποίες να είναι στοχευμένες. Από ανθρώπους που θα διαβάσουν το e-mail μας ακριβώς επειδή έχουν ζητήσει οι ίδιοι να τους το στείλουμε.

Εναλλακτικά μπορούμε να συνδυάσουμε και τις δύο μεθόδους. Να κάνουμε την πρόσβαση στο περισσότερο υλικό μας ελεύθερη αλλά να υπάρχει και ένα μικρό ποσοστό το οποίο για να το κατεβάσει ο χρήστης θα πρέπει να δώσει κάποια στοιχεία. Αν ό,τι μοιράζουμε ελεύθερα είναι υψηλού επιπέδου, έχουμε ήδη κερδίσει την εμπιστοσύνη του επισκέπτη. Συνεπώς έχει ένα κίνητρο να μας δώσει κάποια – λίγα! – στοιχεία για το ποιος είναι προκειμένου να πάρει επιπλέον υλικό.

 

brand awareness

Μία λύση ως προς αυτήν την κατεύθυνση είναι κάθε τι που δημοσιεύουμε να το βγάζουμε σε δύο εκδοχές. Μία κάπως συνοπτική αλλά πλήρως λειτουργική – σε καμία περίπτωση απλό teaser – και μια εκτεταμένη με επιπλέον πληροφορίες, παραπομπές και πηγές. 

Στη συνέχεια, εντός της συνοπτικής εκδοχής ενημερώνουμε τον αναγνώστη, σε αρκετά σημεία εντός του κειμένου, ότι υπάρχει και η πλήρης έκδοση. Και ότι μπορεί να την προμηθευτεί δωρεάν στο τάδε url. Εκείνος που θα μπει στην συγκεκριμένη διαδικασία, είναι κάποιος που πραγματικά ενδιαφέρεται γι' αυτά που έχουμε να του πούμε. Και έχει ήδη πειστεί για την αξία της έρευνας ή της μελέτης που πρόκειται να κατεβάσει. Άρα έχει κάθε λόγο να συμπληρώσει τις πληροφορίες που του ζητάμε και δεν θα κλείσει βιαστικά το παράθυρο.

Σε κάθε περίπτωση, είναι ανόητο να βάζουμε τρικλοποδιά στον εαυτό μας και να υπονομεύουμε τις προσπάθειες μας για προβολή. Αντιθέτως πρέπει να αφήσουμε το μήνυμα μας να ταξιδέψει ελεύθερο και να φτάσει σε όσο περισσότερα άτομα γίνεται.

Κατεβάστε αυτό το κείμενο σε μορφή .pdf (209.7K)


Creative Commons License ask2use.com: Υποχρεωτική η πλήρης αντιγραφή του κειμένου ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η άδεια
ask2use.com: Επιτρέπεται η κερδοσκοπική χρήση ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής

Τα κείμενα αυτού του blog χορηγούνται με άδεια Creative Commons Attribution-NoDerivs 3.0 Ελλάδα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλα τα κείμενα του blog οπουδήποτε επιθυμείτε και με οποιοδήποτε τρόπο ακόμη και για εμπορική χρήση χωρίς προηγούμενη άδεια και χωρίς την υποχρέωση καταβολής δικαιωμάτων με την προϋπόθεση ότι θα είναι σαφής η αναφορά της πηγής και ότι το κείμενο θα παραμείνει ακέραιο, χωρίς καμία προσθήκη, αλλαγή ή συντόμευση συμπεριλαμβανόμενης αυτής εδώ της σημείωσης.


Comments

The comments to this entry are closed.