Να σε κάψω Γιάννη μου να σε αλείψω λάδι. Ή αλλιώς, ComcastCares!
Τι θέλουμε; Brand awareness ή mailing list; - part 2

Τι θέλουμε; Brand awareness ή mailing list; - part 1

 

Βλέπω διάφορες εταιρείες να σε βάζουν σε ολόκληρη διαδικασία προκειμένου να σου δώσουν ένα white paper ή ένα e-book. Στην καλύτερη περίπτωση σου ζητούν το e-mail σου. Στην χειρότερη σε βάζουν να συμπληρώσεις ένα κατεβατό από πληροφορίες. Μόνο στεφανοχάρτι και πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων που δεν σου ζητάνε.

Μόλις μου φτιάξεις το κολατσιό μου θα γραφτώ στη mailing list σου!Μόλις μου φτιάξεις το κολατσιό μου θα γραφτώ στη mailing list σου!

Η αλήθεια είναι ότι έχει κάποια λογική το πράγμα. Θέλουμε να ξέρουμε σε ποιους απευθυνόμαστε. Θέλουμε να χτίσουμε την mailing list μας. Αλλά το ότι κάτι είναι ευλογοφανές, δεν σημαίνει ότι έχει πράγματι και βάση. Το θέμα είναι να βλέπουμε πέρα από την κοινή λογική.

Τι είναι άραγε το e-book ή το white paper που έχουμε δημιουργήσει; Αν το σκεφτούμε λίγο, θα καταλάβουμε ότι είναι ένα διαφημιστικό έντυπο. Κάτι το οποίο δείχνει ότι η εταιρεία μας γνωρίζει το αντικείμενο της πολύ καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο. Και τι κάνουμε εμείς; Αντί να σπρώξουμε αυτό το διαφημιστικό έντυπο σε όσες περισσότερες μεριές μπορούμε, βάζουμε εμπόδια στην πρόσβαση του.

Τι ποσοστό πιστεύετε από τους επισκέπτες της σελίδας μας θα μας εμπιστεύονταν το e-mail τους; Από αυτούς, πόσοι δεν θα βαρεθούν απλά να το συμπληρώσουν και θα κλείσουν το παράθυρο; Ποιος άραγε θα μπει στη διαδικασία να γράφει την ηλικία, το εισόδημα, την θέση του στην εταιρεία και όλες αυτές τις χαζομάρες που του ζητάμε; Σχεδόν κανένας φυσικά.

Brand awareness through social media


Για κάθε δέκα άτομα που θα μπορούσαν να λάβουν το μήνυμα μας χάνουμε τα οκτώ ή εννέα. Και για ποιο λόγο; Για να πάρουμε ένα e-mail ή κάποια, ανακριβή κατά πάσα πιθανότητα, δημογραφικά στοιχεία. 

Εξάλλου, υποτίθεται ότι ήδη γνωρίζουμε σε ποιους απευθυνόμαστε. Ποιοι είναι οι δυνητικοί μας πελάτες. Αλλιώς με ποιο κριτήριο διαμορφώσαμε το προϊόν μας; Άρα πόσο αναγκαία είναι πια αυτά τα στοιχεία που ζητάμε;

Πιστεύω ακράδαντα ότι η συγκεκριμένη πρακτική είναι εξαιρετικά κοντόφθαλμη. Είναι σαν να βάζουμε το άλογο μπροστά από το κάρο. Στο επόμενο μου post λοιπόν θα εξηγήσω με λεπτομέρειες πώς πρέπει να αντιμετωπίζουμε το θέμα. Εν ολίγοις θα εξηγήσω ότι αντί να παλεύουμε να φτιάξουμε μια mailing list, είναι προτιμότερο να μεγιστοποιήσουμε την προβολή της επιχείρησης μας.

Κατεβάστε αυτό το κείμενο σε μορφή .pdf (208.8K)


Creative Commons License ask2use.com: Υποχρεωτική η πλήρης αντιγραφή του κειμένου ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η άδεια
ask2use.com: Επιτρέπεται η κερδοσκοπική χρήση ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής

Τα κείμενα αυτού του blog χορηγούνται με άδεια Creative Commons Attribution-NoDerivs 3.0 Ελλάδα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλα τα κείμενα του blog οπουδήποτε επιθυμείτε και με οποιοδήποτε τρόπο ακόμη και για εμπορική χρήση χωρίς προηγούμενη άδεια και χωρίς την υποχρέωση καταβολής δικαιωμάτων με την προϋπόθεση ότι θα είναι σαφής η αναφορά της πηγής και ότι το κείμενο θα παραμείνει ακέραιο, χωρίς καμία προσθήκη, αλλαγή ή συντόμευση συμπεριλαμβανόμενης αυτής εδώ της σημείωσης.


Comments

The comments to this entry are closed.